Performance інструменти в медійних кампаніях: що це таке і як воно працює

Ліна Костенко

Опубліковано: 31-05-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Зв’язок між медійними кампаніями та performance інструментами є надзвичайно важливим для визначення ефективності рекламних заходів. Медійні кампанії, зокрема реклама в інтернеті, телебаченні, радіо та інших медіа, мають потужний вплив на показники успішності, що вимірюються performance інструментами.

Перфоманс-маркетинг — це окремий напрямок у маркетингу, який об’єднує всі інструменти, орієнтовані на пряме залучення клієнтів і підвищення прибутку. Розглянемо його детальніше.

Характерними рисами перфоманс-маркетингу, як зазначає Аdmixer academy є:

  • Направленість на результат. Сприяє тому, щоб людина виконала конкретну дію: придбати, замовити, підписатися.
  • Вимірюваність. Результативність каналів, в яких розповсюджується контент, завжди можна визначити. Аналіз виконання KPI дає розуміння, як ефективно працює той чи інший інструмент.
  • Актуальність. Можливість впливати на ефективність кампанії у реальному часі для досягнення бажаної цілі.
  • Плата за отриманий результат. Агентства, які займаються performance-маркетингом, отримують оплату лише за виконання затверджених планів (KPI), а не за роботу над проєктом.

Дуже добрими прикладами performance інструментів можуть слугувати рекламні кампанії Black Friday, New Year та інші.

Перфоманс-маркетинг у соціальних мережах, пропонує широку та різноманітну базу користувачів для націлювання на бажану аудиторію. Оголошення показуються цільовій аудиторії, яка, ймовірно, зацікавиться за допомогою лайків, поширення та кліків. Facebook є найпопулярнішою соціальною мережею для перфоманс-маркетингу. Маючи приблизно 2,8 мільярда активних користувачів щомісяця, глобальні корпорації аж до місцевих незалежних продавців проводять рекламні кампанії на сайтах, щоб охопити своїх потенційних клієнтів.

Найчастіше медійну рекламу оцінюють по клікам. Але більшість людей пропускає рекламу на тому ж Youtube за першої нагоди. Тому головна помилка, яку роблять рекламодавці під час запуску медійних кампаній — оцінка ефективності реклами за кліками.

Але як це працює. Ваш потенційний покупець приходить додому після робочого дня і хоче просто подивитися серіал. Яким би цікавим ролик не був, він його пропустить, щоб скоріше переглянути бажаний серіал. Схожий сценарій повториться ще 3, 5, 10 разів, і з рештою, коли постане питання покупки певного продукту, він згадає, що десь чув про цікаву рекламу компанії, яку варто пошукати. У цьому полягає медійний ефект реклами — закарбуватися в пам’яті потенційних клієнтів, і викликати їхню цікавість.

Давайте розглянемо, як саме медійні кампанії впливають на ці інструменти та як це може бути корисним для оцінки та оптимізації рекламних зусиль.

  • Збільшення трафіку та конверсій

Performance-інструменти допомагають відстежувати збільшений трафік та аналізувати його вплив на конверсії. Ви можете виміряти кількість відвідувачів, унікальних відвідувачів, перегляди сторінок, щоб визначити, наскільки успішною була ваша медійна кампанія.

  • Взаємодія з рекламою

Медійні кампанії також впливають на сприйняття та взаємодію з рекламою. Наприклад, вони можуть впливати на клікабельність оголошень, час перебування на сторінці, відсоток відмов та інші показники. Вони можуть бути відстежені за допомогою performance інструментів.

  • Аналіз результатів

Performance-інструменти надають вам детальну аналітику результатів медійних кампаній. Ви можете порівняти показники успішності різних медійних платформ, таких як Facebook, Google Ads, телевізійна реклама тощо, та прийняти рішення про подальші інвестиції на основі цих даних.

  • Оптимізація кампаній

Медійні кампанії можуть бути постійно оптимізовані за допомогою performance інструментів. Ви можете аналізувати дані про взаємодію з рекламою, конверсії та інші показники. На основі цих даних ви можете вносити зміни в стратегію реклами, налаштування кампаній та сегментування аудиторії, щоб покращити їх ефективність.

Медійні кампанії та технології, якими вони користуються, продовжують розвиватися. У 2023 році ми побачимо, наскільки важливою є уніфікація даних і автоматизація, оскільки це допомагає забезпечити збільшення продажів за кількома каналами та більш узгоджену взаємодію з клієнтами. Штучний інтелект (ШІ) — це ще одна сфера, яка суттєво вплине на ефективність маркетингових технологій у найближчі роки, але це вже тема окремого матеріалу.

Ліна Костенко, студентка факультету журналістики ЛНУ ім. І. Франка

Comments are closed.