Павло Александров
Опубліковано: 10-11-2024
Розділи: Інтерв'ю.
0
Пояснити загадкові принципи квантової механіки, поєднавши це з грою на скрипці? Чому ні! Саме такий спосіб популяризації науки використовує Христина Гнатенко, молода професорка кафедри теоретичної фізики імені професора Івана Вакарчука фізичного факультету ЛНУ ім. І.Франка. Адже окрім фізичної освіти пані Христина має за плечима консерваторію, і гармонійно поєднує дві свої спеціальності, називаючи це синергією фізики і музики. Після семінару з популяризації науки для магістрів факультету журналістики поспілкувалися з Христиною Гнатенко про те, як популяризувати науку серед молоді, які побутують міфи щодо квантової механіки в медіа та коли квантові комп’ютери будуть виконувати наші повсякденні завдання.
Вікторія Дітчик
Опубліковано: 11-03-2023
Розділи: Інтерв'ю.
0
Прогрес цифрових технологій та стрімкий розвиток соціальних мереж дав підґрунтя для нових можливостей. Ледь не щодня ми спостерігаємо за народженням нових соціальних мереж, тож вкрай необхідно розвиватися та заявляти про себе на різних платформах. Неля Серебро - керівник відділу SMM digital-агенції Netpeak, розповіла «Медіакритиці» про нові тенденції в SMM та дала поради про розвиток сторінок ЗМІ соціальних мережах.
Вікторія Дітчик
Опубліковано: 10-03-2023
Розділи: Інтерв'ю.
0
Як розповідати про себе через комунікаційну стратегію та для чого вона потрібна, розповіла «Медіакритиці» Вікторія Берещак, авторка книги «Комунікаційна стратегія в бізнесі», комунікаційний стратег та консультант для великого та середнього бізнесу.
Вікторія Кульженко
Опубліковано: 16-11-2022
Розділи: Інтерв'ю.
0
Війна торкнулася кожного. Когось більше, а когось менше. Про те, як воно покидати рідний дім та будувати новий, розповідають герої спецпроєкту "СВОЇ" — переселенці. Про специфіку роботи медійників над такими непростими матеріалами розповідає журналіст 24 каналу Іван Магуряк.
Іван Магуряк
Опубліковано: 13-11-2022
Розділи: Інтерв'ю.
0
Українські медіа з початком повномасштабного російського вторгнення зазнали чимало змін. Окрім того, що висвітлювати війну, журналістам доводиться ще й фактично боротися на інформаційному фронті з масою фейків, дезінформації та ворожих ІПСО. Одним із інструментів протидії цьому стали меми. Про використання мемів для боротьби на інформаційному фронті розповіла нам головна редакторка сайту «24 каналу» Анастасія Зазуляк.
Іванна Ватраль
Опубліковано: 04-06-2019
Розділи: Інтерв'ю, Стандарти якісної журналістики.
0
В сучасних умовах посилення «мови ворожнечі» до ромів та ромських погромів, питання громадської та політичної соціалізації ромської меншини за допомогою мас-медіа набуває максимальної актуальності. Замість того, аби оперувати лише фактами та підходити до кожної ситуації чи проблеми індивідуально, медіа зазвичай «вміщають» особу або групу осіб до коробочки із наліпкою «ром». За провокативними коментарями та сенсаційними повідомленнями, криються порушення прав ромської національної меншини за етнічною ознакою, дискримінація ромів на рівні мови ворожнечі («цигани», «циганський бруд», «біосміття») та поширення стереотипізації.
Опубліковано: 07-12-2017
Розділи: Інтерв'ю, Огляди, аналітика.
0
Він впевнено йде до мети, вміє долати труднощі та своїм прикладом мотивує інших. Мабуть, саме тому у свої 19 цей хлопець вже працює на телебаченні, спілкується із відомими людьми та бере ексклюзивні інтерв’ю у зірок українського шоу-бізнесу. Мова йде про Ростислава Пелеха – журналіста, автора та ведучого телерубрики «Зірковий калейдоскоп», що на ТРК «Львів». Про […]
Тетяна Демко
Опубліковано: 04-12-2017
Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.
1
Загальна рекомендація – читати те, що змінює уявлення, тобто тексти, які несуть якусь інноваційну складову в освіті, науці, в соціальних платформах. Тобто фіксація нашого мозку повинна бути не на тому, що є, а не тому, що може бути.
Аліна Величко
Опубліковано: 20-10-2017
Розділи: Інтерв'ю.
0
Особисто я не можу дивитися таке вишукане лайно. Мене вистачило на три секунди під час перегляду «Києва вдень та вночі», аби мені стало все зрозуміло. У мене є проект «Суперінтуіція» і щороку з керівництвом каналу в нас баталії за якісний контент. Я не можу вгадувати трансвеститів чи людей, які давлять дупою лампочки. Маю трохи гідності, тому не можу це вести — стає огидно.
На Львівському медіафорумі гендиректор «1+1 Медіа» відповів на запитання про ринок, мовні квоти, політичний тиск і кадрову політику компанії. Генеральний директор холдингу «1+1 Медіа» Олександр Ткаченко, почувши, що модератор дискусій Львівського медіафоруму Андрій Куликов назвав його найкращим інтерв’юером, знітився й відповів, що «це було давно». А на запитання з зали, чому новини «ТСН» такі криваві […]