Навіщо журналістам сторіс в інстаграм  або  як побудувати якісну SMM-стратегію

Вікторія Дітчик

Опубліковано: 11-03-2023

Розділи: Інтерв'ю.

0

Прогрес цифрових технологій та стрімкий розвиток соціальних мереж дав підґрунтя для нових можливостей. Ледь не щодня ми спостерігаємо за народженням нових соціальних мереж, тож вкрай необхідно розвиватися та заявляти про себе на різних платформах. Неля Серебро - керівник відділу SMM digital-агенції Netpeak, розповіла «Медіакритиці» про нові тенденції в SMM та дала поради про розвиток сторінок ЗМІ соціальних мережах. 

Як розповісти про бізнес через комунікаційну стратегію

Вікторія Дітчик

Опубліковано: 10-03-2023

Розділи: Інтерв'ю.

0

Як розповідати про себе через комунікаційну стратегію та для чого вона потрібна, розповіла «Медіакритиці» Вікторія Берещак, авторка книги «Комунікаційна стратегія в бізнесі», комунікаційний стратег та консультант для великого та середнього бізнесу.

Складно розмовляти з людиною, рідний дім якої знищують просто зараз — журналіст 24 каналу про роботу над проєктом “СВОЇ”

Вікторія Кульженко

Опубліковано: 16-11-2022

Розділи: Інтерв'ю.

0

Війна торкнулася кожного. Когось більше, а когось менше. Про те, як воно покидати рідний дім та будувати новий, розповідають герої спецпроєкту "СВОЇ" — переселенці. Про специфіку роботи медійників над такими непростими матеріалами розповідає журналіст 24 каналу Іван Магуряк.

Українські меми vs російська пропаганда: розповідає головна редакторка сайту «24 канал» Анастасія Зазуляк

Іван Магуряк

Опубліковано: 13-11-2022

Розділи: Інтерв'ю.

0

Українські медіа з початком повномасштабного російського вторгнення зазнали чимало змін. Окрім того, що висвітлювати війну, журналістам доводиться ще й фактично боротися на інформаційному фронті з масою фейків, дезінформації та ворожих ІПСО. Одним із інструментів протидії цьому стали меми. Про використання мемів для боротьби на інформаційному фронті розповіла нам головна редакторка сайту «24 каналу» Анастасія Зазуляк.

Про ромів з іншого ракурсу: погляди експертів

Іванна Ватраль

Опубліковано: 04-06-2019

Розділи: Інтерв'ю, Стандарти якісної журналістики.

0

В сучасних умовах посилення «мови ворожнечі» до ромів та ромських погромів, питання громадської та політичної соціалізації ромської меншини за допомогою мас-медіа набуває максимальної актуальності. Замість того, аби оперувати лише фактами та підходити до кожної ситуації чи проблеми індивідуально, медіа зазвичай «вміщають» особу або групу осіб до коробочки із наліпкою «ром». За провокативними коментарями та сенсаційними повідомленнями, криються порушення прав ромської національної меншини за етнічною ознакою, дискримінація ромів на рівні мови ворожнечі («цигани», «циганський бруд», «біосміття») та поширення стереотипізації.

Ростислав Пелех: завдання «Зіркового калейдоскопу» показати молодим людям, що всього можна досягти, варто лише захотіти

Опубліковано: 07-12-2017

Розділи: Інтерв'ю, Огляди, аналітика.

0

Він впевнено йде до мети, вміє долати труднощі та своїм прикладом мотивує інших. Мабуть, саме тому у свої 19 цей хлопець вже працює на телебаченні, спілкується із відомими людьми та бере ексклюзивні інтерв’ю у зірок українського шоу-бізнесу. Мова йде про Ростислава Пелеха – журналіста, автора та ведучого телерубрики «Зірковий калейдоскоп», що на ТРК «Львів». Про […]

Георгій Почепцов: «Треба руйнувати у власній голові вчорашні уявлення про світ»

Тетяна Демко

Опубліковано: 04-12-2017

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

1

Загальна рекомендація – читати те, що змінює уявлення, тобто тексти, які несуть якусь інноваційну складову в освіті, науці, в соціальних платформах. Тобто фіксація нашого мозку повинна бути не на тому, що є, а не тому, що може бути.

Сергій Притула: «На жаль, українське суспільство хоче, щоб йому показували лайно»

Аліна Величко

Опубліковано: 20-10-2017

Розділи: Інтерв'ю.

0

Особисто я не можу дивитися таке вишукане лайно. Мене вистачило на три секунди під час перегляду «Києва вдень та вночі», аби мені стало все зрозуміло. У мене є проект «Суперінтуіція» і щороку з керівництвом каналу в нас баталії за якісний контент. Я не можу вгадувати трансвеститів чи людей, які давлять дупою лампочки. Маю трохи гідності, тому не можу це вести — стає огидно.

Олександр Ткаченко: «Хочемо зробити свої, на жаль, збиткові медіа бізнесом»

Опубліковано: 31-05-2017

Розділи: Інтерв'ю, Стандарти якісної журналістики.

0

На Львівському медіафорумі гендиректор «1+1 Медіа» відповів на запитання про ринок, мовні квоти, політичний тиск і кадрову політику компанії. Генеральний директор холдингу «1+1 Медіа» Олександр Ткаченко, почувши, що модератор дискусій Львівського медіафоруму Андрій Куликов назвав його найкращим інтерв’юером, знітився й відповів, що «це було давно». А на запитання з зали, чому новини «ТСН» такі криваві […]

«Фейки ближче, ніж ми думаємо»: розмова з Олександром Гороховським

Ірина Ладика

Опубліковано: 24-05-2017

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа, Фальсифікація, містифікація.

0

Неправдиві новини в українському медійному середовищі – не рідкість. Проте потрохи читачі і самі журналісти вчаться розпізнавати неправдиву інформацію. Саме цим і займається наш сьогоднішній герой, Олександр Гороховський, головний редактор «FactCheck-Ukraine». Цей ресурс перевіряє факти у заявах публічних осіб. Ми поспілкувалися з паном Олександром про проблеми у журналістському середовищі, сайти фейкових новин та імунітет від […]