«Ідеальна картинка в соцмережах – руйнує чи мотивує»: інтерв’ю з психологинею Мариною Нагачевською

Софія Корень

Опубліковано: 23-03-2025

Розділи: Інтерв'ю.

0

Часто людина, яка не може змусити себе діяти, відчуває провину: «Певно, я просто лінивий». Але чи справді це так? Можливо, це сигнал, що її тіло та мозок виснажені й потребують ресурсу? Як тренери та психологи можуть допомогти знайти баланс між активністю та відпочинком? І як гравцям соцмереж вдається створювати ілюзію швидких результатів?

«Журналісти будуть боятися, що ШІ забере їхні місця»: професор Борис Потятиник про конкуренцію з нейромережами та технологічну загрозу

Віра Бойчук

Опубліковано: 22-12-2024

Розділи: Інтерв'ю, Огляди, аналітика.

0

Технологічний прогрес, що прискорюється з кожним роком, ставить журналістику перед новими викликами. Чи варто журналістам боятися конкуренції з боку нейромереж, чи ж вони будуть незамінними помічниками, що спростять процес створення контенту? Як медіа вже сьогодні використовують можливості ШІ і які зміни це викликає в роботі редакцій – про все це студентка факультету журналістики  дізнавалася у Бориса Потятиника, професора Школи журналістики УКУ.

«Фізика, як і музика – про гармонію у нашому світі»: інтерв’ю з популяризаторкою науки, професоркою Христиною Гнатенко

Павло Александров

Опубліковано: 10-11-2024

Розділи: Інтерв'ю.

0

Пояснити загадкові принципи квантової механіки, поєднавши це з грою на скрипці? Чому ні! Саме такий спосіб популяризації науки використовує Христина Гнатенко, молода професорка кафедри теоретичної фізики імені професора Івана Вакарчука фізичного факультету ЛНУ ім. І.Франка. Адже окрім фізичної освіти пані Христина має за плечима консерваторію, і гармонійно поєднує дві свої спеціальності, називаючи це синергією фізики і музики. Після семінару з популяризації науки для магістрів факультету журналістики поспілкувалися з Христиною Гнатенко про те, як популяризувати науку серед молоді, які побутують міфи щодо квантової механіки в медіа та коли квантові комп’ютери будуть виконувати наші повсякденні завдання.

Навіщо журналістам сторіс в інстаграм  або  як побудувати якісну SMM-стратегію

Вікторія Дітчик

Опубліковано: 11-03-2023

Розділи: Інтерв'ю.

0

Прогрес цифрових технологій та стрімкий розвиток соціальних мереж дав підґрунтя для нових можливостей. Ледь не щодня ми спостерігаємо за народженням нових соціальних мереж, тож вкрай необхідно розвиватися та заявляти про себе на різних платформах. Неля Серебро - керівник відділу SMM digital-агенції Netpeak, розповіла «Медіакритиці» про нові тенденції в SMM та дала поради про розвиток сторінок ЗМІ соціальних мережах. 

Як розповісти про бізнес через комунікаційну стратегію

Вікторія Дітчик

Опубліковано: 10-03-2023

Розділи: Інтерв'ю.

0

Як розповідати про себе через комунікаційну стратегію та для чого вона потрібна, розповіла «Медіакритиці» Вікторія Берещак, авторка книги «Комунікаційна стратегія в бізнесі», комунікаційний стратег та консультант для великого та середнього бізнесу.

Складно розмовляти з людиною, рідний дім якої знищують просто зараз — журналіст 24 каналу про роботу над проєктом “СВОЇ”

Вікторія Кульженко

Опубліковано: 16-11-2022

Розділи: Інтерв'ю.

0

Війна торкнулася кожного. Когось більше, а когось менше. Про те, як воно покидати рідний дім та будувати новий, розповідають герої спецпроєкту "СВОЇ" — переселенці. Про специфіку роботи медійників над такими непростими матеріалами розповідає журналіст 24 каналу Іван Магуряк.

Українські меми vs російська пропаганда: розповідає головна редакторка сайту «24 канал» Анастасія Зазуляк

Іван Магуряк

Опубліковано: 13-11-2022

Розділи: Інтерв'ю.

0

Українські медіа з початком повномасштабного російського вторгнення зазнали чимало змін. Окрім того, що висвітлювати війну, журналістам доводиться ще й фактично боротися на інформаційному фронті з масою фейків, дезінформації та ворожих ІПСО. Одним із інструментів протидії цьому стали меми. Про використання мемів для боротьби на інформаційному фронті розповіла нам головна редакторка сайту «24 каналу» Анастасія Зазуляк.

Про ромів з іншого ракурсу: погляди експертів

Іванна Ватраль

Опубліковано: 04-06-2019

Розділи: Інтерв'ю, Стандарти якісної журналістики.

0

В сучасних умовах посилення «мови ворожнечі» до ромів та ромських погромів, питання громадської та політичної соціалізації ромської меншини за допомогою мас-медіа набуває максимальної актуальності. Замість того, аби оперувати лише фактами та підходити до кожної ситуації чи проблеми індивідуально, медіа зазвичай «вміщають» особу або групу осіб до коробочки із наліпкою «ром». За провокативними коментарями та сенсаційними повідомленнями, криються порушення прав ромської національної меншини за етнічною ознакою, дискримінація ромів на рівні мови ворожнечі («цигани», «циганський бруд», «біосміття») та поширення стереотипізації.

Ростислав Пелех: завдання «Зіркового калейдоскопу» показати молодим людям, що всього можна досягти, варто лише захотіти

Опубліковано: 07-12-2017

Розділи: Інтерв'ю, Огляди, аналітика.

0

Він впевнено йде до мети, вміє долати труднощі та своїм прикладом мотивує інших. Мабуть, саме тому у свої 19 цей хлопець вже працює на телебаченні, спілкується із відомими людьми та бере ексклюзивні інтерв’ю у зірок українського шоу-бізнесу. Мова йде про Ростислава Пелеха – журналіста, автора та ведучого телерубрики «Зірковий калейдоскоп», що на ТРК «Львів». Про […]

Георгій Почепцов: «Треба руйнувати у власній голові вчорашні уявлення про світ»

Тетяна Демко

Опубліковано: 04-12-2017

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

1

Загальна рекомендація – читати те, що змінює уявлення, тобто тексти, які несуть якусь інноваційну складову в освіті, науці, в соціальних платформах. Тобто фіксація нашого мозку повинна бути не на тому, що є, а не тому, що може бути.