Заголовки ТСН як дзеркало патріархату

Наталія Григор'єва

Опубліковано: 20-11-2024

Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?.

0

Журналістика має слугувати інструментом інформування та поширення правди у суспільстві, а не важелем для закріплення дискримінаційних стереотипів. Однак українські медіа, зокрема ТСН, нерідко публікують матеріали, які знецінюють жінок, акцентуючи на зовнішності чи "відповідності" чоловічим очікуванням. Чи можна назвати етичними матеріали з сексистськими заголовками та статті, в яких називають жінок "дешевими" лише через їхні особисті преференції? Спробуємо розібратися, чому такий контент не тільки порушує журналістські стандарти, а й створює небезпечні передумови для сприйняття жінок у реальному житті.

Роспропаганда в соціальних мережах та до чого тут українські блогери

Катерина Кушнірик

Опубліковано: 03-10-2024

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

ТікТок, Інстаграм, Телеграм, Ютуб та інші мережі стали для росії вікном в інформаційний простір України. І якщо колись створення фейкової новини потребувало певного часу, то тепер за лічені хвилини один відеоролик у соцмережі може змінити громадянську позицію та емоційну налаштованість людини.

За законами Сунь Цзи або одвічна стратегія російської пропаганди

Марина Тимченко

Опубліковано: 22-09-2024

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

Слова давньокитайського стратега Сунь Цзи про те, що «вся війна заснована на обмані», набувають особливої актуальності в контексті інформаційної війни. Наш ворог майстерно маніпулює інформацією, прагне змусити всіх повірити в альтернативну реальність, де чорне стає білим, а біле – чорним.

Більше, ніж просто “жінки в армії”. Гендерний перекос у медіа

Лілія Сокульська

Опубліковано: 20-05-2024

Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?.

0

Представленість жінок у медіа та теми, в яких вони фігурують, завжди віддзеркалювали актуальні події в країні. Особливо з початком російсько-української війни, зростання кількості військовослужбовиць у війську вплинуло на їхнє відображення у матеріалах. Однак, попри це, також спостерігається зменшення присутності жінок та їхніх поглядів у медіасередовищі, зокрема щодо теми війни. Лише 17 відсотків експертних коментарів у медіа нині надають жінки – вказує соціологія. Натомість на перший план вийшли військові, які є здебільшого чоловіками. Тому залишається актуальним питання, чи взагалі чути голоси військовослужбовиць в інформаційному просторі? А якщо і чути, то що саме?

Найжовтіше медіа України: як «Корупція.інфо» паплюжить українську журналістику

Борис Єрохін

Опубліковано: 28-04-2024

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

Кожен знає поняття «жовта преса». Це медіа розраховані на невимогливих користувачів або ж для тих, хто узагалі не дбає про власну інформаційну гігієну. Такі проєкти не розраховані на людей, які полюбляють якісну журналістику. На просторах українського інтернету можна знайти безліч невеличких сайтів, де публікують конспірологічні теорії і відверту брехню. Але жоден з них не зрівняється за рівнем клікбейту в новинах та статтях з «Корупцією.Інфо».

Нативна реклама – (НЕ)джинса: як відрізнити

Ольга Гордюк

Опубліковано: 24-04-2024

Розділи: За що критикують медіа?, Реклама.

0

У світі цифрового маркетингу терміни "нативна реклама" та "джинса" зустрічаються часто. Обидві концепції використовують компанії для підвищення уваги до своїх продуктів або послуг. Однак начебто схожі за сутті концепції мають значущі відмінності, які можуть вплинути на ефективність маркетингових кампаній. Пропонуємо розглянути, що таке нативна реклама і  джинса, і як їх використовують на практиці.

Російські наративи: в медіа яких країн активно працює ворожа пропаганда

Ольга Гордюк

Опубліковано: 16-04-2024

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

Триває третій рік з часу повномасштабного вторгнення росії в Україну. Безумовно велика кількість свідомих країн підтримують Україну та впевнені в її перемозі. Хтось робить це щиро, хтось не зовсім. Поговорімо про це «не зовсім». Ми вирішили переглянули закордону пресу про Україну, сподіваючись не знайти там нічого огидного. Проте огидне таки є – наративи російської пропаганди. […]

Що відбувається з X (Twitter)? Численні оновлення та концепція повної свободи думки

Святослав Сапєгін

Опубліковано: 03-04-2024

Розділи: За що критикують медіа?, Свобода і цензура.

0

Популярність та прибутковість Twitter зіштовхнулася з проблемами, коли власником соцмережі став мільярдер та винахідник Ілон Маск. У багатьох користувачів та організацій з’явилися сумніви щодо того, чи рухається Twitter у правильному напрямку.

«Зрадонька» серед блогерів або як деякі інфлюенсери розповсюджують ІПсО

Аліна Черник

Опубліковано: 20-03-2024

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

Українське суспільство пройшло багато етапів після початку повномасштабного російського вторгнення: від «2-3 тижні» до «всюди зрада». Безумовно, що настрої в суспільстві випливають з поточного ходу воєнних дій, їхньої тривалості та суміжних аспектів. Не всі усвідомлюють масштаби та інструменти, які використовує рф для перемоги у інформаційній складовій війни. Не всі бачать реальну загрозу в звичних сторіз улюблених блогерів.

Лагідний маркетинг: як працює нативна реклама в медіа

Святослав Сапєгін

Опубліковано: 17-03-2024

Розділи: Реклама.

0

Онлайн-медіа, подібно до друкованих видань, телеканалів та радіо, знайшли свої шляхи монетизації контенту. Найпоширеніший це, звісно ж, розміщення реклами. Закон України “Про рекламу” визначає, що будь-який матеріал, опублікований з комерційною метою, повинен маркуватися як “Реклама” або “На правах реклами”. Однак читачі, побачивши пряму згадку про рекламу, можуть зреагувати негативно й пропустити подібне оголошення. Через це інтернет-ЗМІ часто застосовують креативні підходи до промоції, серед яких — партнерська стаття.