Лайк чи дизлайк: добірка сервісів, які допомагають журналістам розуміти інтереси читачів

Вікторія Піх

Опубліковано: 03-03-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Цифрова журналістика невпинно розвивається, виникають нові технології та сервіси, які покращують роботу журналістів. Зокрема такі, що допомагають розуміти вподобання аудиторії, а відтак – робити матеріали цікавішими та кориснішими. Наприклад, звичайне анонімне голосування на одній з онлайн-платфом уже домоможе зрозуміти журналісту думку споживача. Ми підготували збірку додатків, які допомагають журналістам зрозуміти настрої читачів.

  1. Google Analytics. Це безкоштовна платформа від Google, за допомогою якої можна збирати дані з веб-сайтів і додатків та створювати звіти з потрібною для вашої компанії інформацією. Для журналістів ця площадка є корисною, оскільки дозволяє відслідковувати, які матеріали отримують більше уваги, скільки часу читачі проводять на сторінках, та інші показники.

Фото: About Marketing

  1. Chartbeat. Цей аналітичний сервер працює в реальному часі, а саме відстежує поведінку на сайті користувачів та вивчає привабливість контенту. Саме функція теперішнього часу допомагає відразу реагувати на дії аудиторії. Також на противагу іншим алгоритмам, Chartbeat може надати інформацію, скільки у середньому користувач “сидить” на сайті і конкретній публікації.
  1. CrowdTangle. Цей інструмент корисний для моніторингу соціальних мереж та аналізу їхньої активності. Журналісти можуть визначати популярні теми, виявляти впливових користувачів та відстежувати вірусний контент. А ще наскільки ефективно контент залучав аудиторію на Facebook, Twitter, YouTube, Instagram та Vine.

Фото: CrowdTangle

  1. Buffer. Один з найпростіших та зручних механізмів для планування публікацій, вимірювання їхньої ефективності, керування всіма обліковими записами в одному місці та отримання відгуків від аудиторії. Buffer допомагає журналістам, а також маркетологам і компаніям утримувати більший контроль і видимість своєї діяльності в соціальних мережах, суттєво економлячи час.

Фото: ALTOS

Вікторія Піх, студентка факультету журналістики ЛНУ ім. Івана Франка

Comments are closed.