Тенденції успішних контент-стратегій: як створити бренд, якому довірятимуть

Вікторія Голуб

Опубліковано: 26-11-2021

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Маркетинг та підхід до реклами надзвичайно швидко прогресує кожного дня. Методи, які використовували півроку тому, можуть стати недієвими у веденні сучасного бізнесу. Поглянемо, які SMM-стратегії використовують успішні бренди, аби вберегти клієнта і не провалитися у тіньовий бан суспільства.

Пандемія змусила ще більше розвивати соціальні мережі і напряму спілкуватися з людьми, розкривати свій lifestyle та ставлення до суспільних проблем. Тому значення SМM та комплексної стратегії значно виросло. Адже припинити онлайн-комунікацію —  це зникнути з голови клієнта.

Цінність бренду має збігатися з особистими цінностями покупця. Людиноцентричність — це перший пункт, що виділяє торгову марку. Тобто клієнт не є лише матеріальною вигодою, він є людиною. І тут чудовим прикладом є McDonald’s. Різноманітні розіграші і конкурси збільшують довіру та азарт до покупки продукції. Бренд виконує те, що обіцяє. Люди довірилися, отримали подарунок, побачили корисний контент. Благодійність теж надає хороший тон бренду. Люди знають, що роблять добре діло, купивши обід чи вечерю.

Скрін з Інстаграм сторінки @mcdonaldsukraine

Екологічні питання та проблеми глобального потепління, забруднення навколишнього середовища є важливим трендом серед брендів, аби сподобатися людям та показати свою лояльність і повагу до нашого довкілля. Відео у Instagram на сторінці McDonald’s привертає увагу ніби простою темою: «Привіт, а хочеш знати, що буде з цим стаканчиком?» У ролику розповідають, що весь одноразовий посуд переробляють, він не виготовлений із пластику і не шкодить навколишньому середовищу.

Скрін з Інстаграм сторінки @mcdonaldsukraine

Отже, марка має дотримуватися принципу: People, planet and profit. А рішення клієнта скористатись продукцією бренду будуватися на екологічних цінностях, а не на традиційній рекламі та продажах.

Оскільки люди зазвичай заходять у соціальні мережі для емоційної розрядки, то хороший бренд має створювати цікавий контент, який підніме настрій і буде навіювати позитивну асоціацію із маркою. Так, мережа АЗК «ОККО» зацікавлює читачів рубрикою «оккопелька», де предмети розповідають про своє життя, жартують і  розташовують марку ближче до клієнта.

Скрін з Інстаграм сторінки @okkoua

Проте щоб створити цікавий контент для людей, не достатньо зробити фото продукту і написати текст про нього. Потрібна  контент-стратегія, а саме – план розвитку, визначення цільової аудиторії, “tone of voice” (тональність бренду, як він говорить зі своєю ЦА), портрет підписника та політика бренда. Community building (створення та розвиток бренд-спільнот) допоможе розрухати підписників, проводити конкурси, коректно працювати із хейтом тощо.

Поспілкувавшись з маркетологами та SMM-менеджерами, розумієш, що робота над успішним брендом є нелегкою і потребує часу та команди спеціалістів, аби показати хороший результат. Спеціалісти, з якими я спілкувалась, стверджують, що без позитивних soft skills працівників важко збудувати успішний бренд. Сучасні клієнти хочуть позитивного ставлення та поваги.

Уляна Бакай, маркетолог, таргетолог, журналіст та SMM-менеджер:

«Я працюю над трьома проектами. І скажу, що повага до клієнта — це перший крок до успішного бізнесу. Люди хочуть бачити людей. Візьмемо приклад: інтернет-магазин вишиванок. Ми починали над ним працювати, коли було 300 підписників. Зараз 41 тисяча та нереально багато замовлень. Чому люди почали довіряти?

Перше — це швидка комунікація. Якщо менеджер довго відписує клієнту, покупець починає дратуватися і автоматично переходить на сторінку конкурента.

Друге — натуральні матеріали виробу, які не шкодять здоров’ю. Безпека щодо тіла зараз цінується, тому не варто пропонувати людям неякісний товар. Після поганої покупки почнуться негативні коментарі, відгуки та рекомендації.

Третє — живі емоції. Фото повинні показувати життя, а не лише студію і моделей, які не відповідають політиці бренду. Покажіть реальні проблеми, з якими зустрічається кожен та їх вирішення, щасливі моменти, перемоги.

Четверте — розвиток команди та тренінги. Потрібно пропрацьовувати із продавцями усі деталі під час розмови з клієнтом, зближувати команду і створювати мирну атмосферу, бо з агресією продажам не бути!

Cкрін з Інстаграм сторінки @kalyna_made_in_ukraine

Ангеліна Климчук, співзасновниця SMM агенства «Velour», маркетолог, менеджер з продажу, журналіст:

«Мета нашого агенства не лише збільшити продажі, а й показати читачам різноплановий контент. Візуал не має бути одноманітним. Наші спеціалісти розвивають не черговий профіль у соціальних мережах, а створюють власну фотовиставку, кінофільми, комікси та книги. Тобто, невелике медіа, яке відштовхується від інтересів цільової аудиторії. На ринку України більшість малих та середніх бізнесів не розвиваються успішно, бо не прислуховуються до потреб споживачів і крокують дорогою старих методів: «Лише продаж, продаж, продаж». Брифінги із клінтами, опитування, спілкування допоможе краще розпізнати свою цільову аудиторію і розвивати бренд якнайкраще».

Тож бренд — це не лише продажі і облік фінансів, а й індивідуальний підхід до кожного користувача, аналіз потреб аудиторії, красивий візуал та лояльність до навколишнього середовища.

Вікторія Голуб, студентка факультету журналістики ЛНУ ім. І.Франка

Comments are closed.