Розважальні шоу під час війни: реакції користувачів на нові випуски «Холостяка», «Пари на мільйон» та «Голосу країни»
Юлія Лесько
Опубліковано: 30-09-2022
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Українське телебачення процвітало, розважаючи нас різними новими шоу та дивуючи цікавими проєктами. Проте після повномасштабного вторгнення росії в Україну було не до розваг. Зараз, на 7-ий місяць війни деякі канали вирішили підняти людям настрій та випустити ті шоу, які були відзняті ще у 2021 році. Але чи готові українці дивитись розважальні шоу, коли в країні триває війна та якою є реакція на запуск таких шоу?
Проєкт «Холостяк» випускають кожної весни, але на жаль, ця весна стала винятковою. Через війну українці не побачили романтичного шоу. Проте відомо, що на час початку повномасштабного вторгнення проєкт вже був повністю відзнятий. Тому в серпні канал СТБ ухвалив рішення випустити проєкт в світ:
«Нашу весну вкрали, але цю осінь ми нікому не віддамо. Цієї осені ми знов поринемо у вир справжніх емоцій, вражаючих побачень, будемо любити і мріяти. Щоб нагадати собі і кожному: життя переможе, а кохання завжди на часі» – написали на офіційній сторінці STB.UA.
Реакцію публіки на таку заявку можна простежити в інстаграм-сторінці каналу СТБ. Чимало відгуків були з обуренням:
Скріншоти з істраграм-сторінки СТБ.
Випустити проєкт, який було відзнято ще у 2021 році вирішив і Новий канал. 5 вересня українці побачити шоу «Пара на мільйон» і реакція глядачів також була неоднозначною.
Скріншот з істраграм-сторінки Нового каналу
Те, що більшість учасників розмовляють російською мовою деяких глядачів теж обурило:
Скріншоти з істраграм-сторінки Нового канлу
Канал «1+1» також вирішив продовжити випускати проєкти, які були перервані через війну. Тепер ми можемо подивитись шоу «Ліга сміху» та «Голос країни».
«Сьогодні всі ми маємо одну мету, одну мрію — це наша спільна перемога, і повернення «Голосу країни» — нова можливість надихнути українців та допомогти нашим воїнам», — говорить народний тренер Андрій Мацола.
Проекти «Голос країни» разом з Dobro.UA та Фондом компетентної допомоги армії «Повернись живим» оголосили благодійну ініціативу під назвою “Твій Голос на аерозасоби для розвідки”. Його метою став збір 3 млн гривень на важливу закупку для цілої бригади на передову – квадрокоптера Matrice. Незважаючи на добрі наміри каналу допомогти армії багато глядачів висловили обурення:
Скріншоти з істраграм-сторінки каналу 1+1
Але й були глядачі, які задоволені випуском шоу:
Скріншоти з істраграм-сторінки каналу 1+1
Варто зазначити, що «1+1» на відміну від СТБ та Нового каналу відповідають коментаторам на їхнє обурення та пояснюють, що випуск шоу був обумовлений запитом глядачів.
Загалом ставлення до розважальних шоу під час війни серед користувачів неоднозначне. З початку російського вторгнення в мережі можемо часто натрапити на критику та сварки користувачів з цього приводу. Те, що одні вважають недоречним та обурливим, інші сприймають як розвагу, що підносить настрій у тривожний час.
Юлія Лесько, студентка факультету журналістики ЛНУ ім. І.Франка