Як поліпшити українські інтернет-видання

Мирослава Чабаненко

Опубліковано: 22-01-2009

Розділи: №14, Друковані версії, Нові технології медіа.

3

Сьогодні в усьому світі телекомунікаційна, комп’ютерна, електронна та аудіовізуальна галузі інформаційної індустрії переживають процес технологічної конвергенції й корпоративного злиття [2]. Відомий американський соціолог і футуролог Елвін Тоффлер, говорячи про глобальні комунікаційні мережі як засоби масової інформації “третьої хвилі”, наголошує, що вони “якнайтісніше пов’язані й злиті один з одним”, на високий ступінь взаємопроникнення перетворює індивідуальні ЗМІ […]

Українські інформаційні служби: погляд математика

Олександр Левченко

Опубліковано: 22-01-2009

Розділи: №14, Друковані версії, Нові технології медіа.

0

Розпочнемо з цитати, взятої з веб-сайту популярного українського тижневика Дзеркало тижня: “Розмови про те, що Інтернет надто швидко перетвориться на один з головних каналів передачі суспільної інформації, здається, поволі стають реальністю. Наприклад, у США, за даними Дослідницького центру П’ю, з 1994 до 2004 року кількість тих, хто регулярно читає новини в Інтернеті зросла з 0 […]

Мережева етика журналістів

Олена Кузнецова, професор

Опубліковано: 22-01-2009

Розділи: №14, Друковані версії, Нові технології медіа.

1

Джеймс Мур, один із першодослідників комп’ютерної етики у статті “Що таке мережева етика?” писав: “ХХ століття – це епоха комп’ютерної революції, в якій можна розрізняти дві стадії. Перша стадія пов’язана зі створенням і вдосконаленням власне ЕОМ, друга полягає в тому, що інформаційно комп’ютерні технології швидко стають інтегрованою частиною ледь не для всіх суспільних інститутів” [1]. […]

Вимирання старих медій скасовується

Борис Потятиник

Опубліковано: 21-07-2008

Розділи: №14, Нові технології медіа.

0

Прогноз Виглядає, що дискусії стосовно зникнення так званих «старих» або ж традиційних медій втрачають актуальність. Принаймні на найближчі 5-10 років. Із середини 90-х рр. минулого століття періодично оприлюднювалися апокаліптичні для паперових газет і журналів передбачення. Мовляв, не сьогодні то завтра вже ніхто їх не потребуватиме. З того часу минуло понад 10 років, проте сукупний наклад […]