Юліана Лавриш
Опубліковано: 04-11-2009
Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
3
Друг – Платон, але істина дорожча. Приблизно так виглядає основний напрям роботи інтернет-видання і водночас журналу “Телекритика” – критика для змін на краще. Чи можуть окремі медіа об’єктивно аналізувати своїх колег, перебуваючи у тому ж журналістському спектрі? Питання більш ніж риторичне. Під час зустрічі зі студентами факультету журналістики Львівського національного університету ім. Івана Франка, журналіст […]
Володимир Пиріг
Опубліковано: 04-11-2009
Розділи: Нові технології медіа.
0
Інтернет-простір, так само як і інтернет-журналістика, розвиваються дуже швидкими темпами. Так, наприклад, зараз кожна друкована газета, яка хоч трохи себе поважає, кожна радіостанція та телеканал мають свій власний сайт, на якому або подають публікації, або ведуть трансляцію. Звісно, що розвиток інтернет-простору — позитивний крок, принаймні, природні ресурси на довше зберігаються. До того ж в інтернет-матеріали […]
Борис Потятиник
Опубліковано: 02-10-2009
Розділи: Нові технології медіа.
4
Ми ризикуємо викликати обурення прихильників традиційних медій (як от преси, радіо, телебачення). Але, з нашого погляду, тільки з появою всесвітньої комп’ютерної мережі журналістика отримує шанс стати ПОВНОЦІННОЮ. І це не твердження людини, яка має «пунктик» на новітніх технологіях і зневажає все, що було до того. Якраз навпаки, автор цього матеріалу володіє чималим досвідом роботи саме […]
Леся Городенко
Опубліковано: 15-07-2009
Розділи: №16, Друковані версії, Нові технології медіа.
0
Телекомунікації – одна із галузей української економіки, що розвивається швидкими темпами, а комп’ютерний зв’язок за темпами зростання лідирує серед усіх видів зв’язку. Показовою в цьому сенсі є Концепція формування системи національних електронних інформаційних ресурсів, яка визначає «стратегію» розвитку медіа в інтернеті. Відповідно, жодних стандартів щодо правил оформлення та діяльності мережевих ЗМІ немає, на відміну від […]
Катерина Афанасьєва
Опубліковано: 15-07-2009
Розділи: №16, Друковані версії, Нові технології медіа.
0
Ще не так давно інтернет не могли розглядати як загальнодоступний засіб спілкування, а отже, і не було нагальної потреби у правовому регулюванні цієї сфери. Однак, із приходом до мережі великої кількості користувачів, інтернет виявився зоною, виведеною з-під дії законодавчих норм. Основне призначення мережі – передавання даних – зробило її ідеальним інструментом для неконтрольованого авторами поширення […]
О. Левченко, Львівський Національний університет ім. І. Франка
Опубліковано: 07-05-2009
Розділи: Нові технології медіа.
2
Два роки тому автором було виконано перше дослідження діяльності найбільших інформаційних агентств України, які працюють у мережі Інтернет [1]. Тоді було розглянуто роботу популярних вітчизняних мережевих служб новин за два дні – 26 лютого та 20 березня 2007 року, виконано порівняльний аналіз кількісних та якісних показників. Що ж змінилося за цих два роки? Чи з’явилися […]
Олена Щерба
Опубліковано: 22-01-2009
Розділи: №14, Друковані версії, Нові технології медіа.
0
Інформаційний ринок України досі формується, адже з постійним розвитком ІТ-технологій він проходить поступовий процес глобалізації ЗМІ. Для будь-якого повноцінного суспільства Інтернет є відкриттям для традиційних ЗМІ, оскільки їхньою головною функцією є інформувати, а швидкість подачі інформації відіграє чи не найважливішу роль у даному процесі. Тому більшість українських телеканалів, радіостанцій та друкованих видань паралельно відкривають свої […]
Світлана Одинець
Опубліковано: 22-01-2009
Розділи: №14, Друковані версії, Нові технології медіа.
1
Поява такої цивілізаційної технології як Інтернет стало справжньою революцією для всіх цивілізованих країн, а водночас – гострим викликом світовому співтовариству. Інтернет, без сумніву, можна вважати однією з найбільш глобальних науково-технічних революцій, особливо якщо оцінювати його за рівнем впливу на людину та здатністю її змінювати. Окремого і ретельного обговорення, безперечно, потребують всі ті кардинальні зміни, що […]
Мирослава Чабаненко
Опубліковано: 22-01-2009
Розділи: №14, Друковані версії, Нові технології медіа.
3
Сьогодні в усьому світі телекомунікаційна, комп’ютерна, електронна та аудіовізуальна галузі інформаційної індустрії переживають процес технологічної конвергенції й корпоративного злиття [2]. Відомий американський соціолог і футуролог Елвін Тоффлер, говорячи про глобальні комунікаційні мережі як засоби масової інформації “третьої хвилі”, наголошує, що вони “якнайтісніше пов’язані й злиті один з одним”, на високий ступінь взаємопроникнення перетворює індивідуальні ЗМІ […]
Олександр Левченко
Опубліковано: 22-01-2009
Розділи: №14, Друковані версії, Нові технології медіа.
0
Розпочнемо з цитати, взятої з веб-сайту популярного українського тижневика Дзеркало тижня: “Розмови про те, що Інтернет надто швидко перетвориться на один з головних каналів передачі суспільної інформації, здається, поволі стають реальністю. Наприклад, у США, за даними Дослідницького центру П’ю, з 1994 до 2004 року кількість тих, хто регулярно читає новини в Інтернеті зросла з 0 […]