Майбутнє медіа: соціальність vs ізоляція

Наталія Єрьоменко

Опубліковано: 16-04-2013

Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Експерти бачать медіа наступних десятиліть демонополізованими, нішевими, орієнтованими на сучасні технології та старі добрі історії. Прогнозів щодо напрямку, в якому рухатимуться засоби масової комунікації, і конкретних змін, які в них відбудуться, не бракує і в спеціалізованій пресі та літературі, і в популярних візіях майбутнього. Одні пророкують традиційним медіа остаточной занепад або злиття з соціальними мережами, […]

Сім смертних гріхів нових медіа від Сергія Рачинського

Володимир Молодій

Опубліковано: 06-03-2013

Розділи: Нові технології медіа.

0

Найтиповіші помилки, що заважають успішно й ефективно працювати з інтернет-медіа Соціальні медіа відіграють дедалі вагомішу роль у нашому житті, а їхня аудиторія в Україні бурхливо зростає. Часи, коли соціальна мережа була середовищем лише найбільш просунутої аудиторії, минули, і сьогодні до неї вдаються значно ширша й різноманітніша публіка. Тому, на думку експерта з нових медіа, екс-шеф-редактора […]

Журналістика соціальних мереж: не “Like”-ом єдиним

Юрій Залізняк

Опубліковано: 18-02-2013

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Коли ми чуємо словосполучення “журналістика соціальних мереж”, в певної частини аудиторії виникає підозра, що йдеться про щось аматорського рівня, щось таке, яке не може претендувати на серйозність трактувань та довіру. Це не цілком так, бо, як я вже написав, лише в частини аудиторії нині виникають подібні сумніви. Якщо колись до інтернету як до джерела інформації […]

Мережеві медіа: оперативно, зручно, красиво… А як насправді?

Ірина Рєвунова

Опубліковано: 11-02-2013

Розділи: Нові технології медіа.

0

Визначальними при формуванні іміджу новинного інтернет-ресурсу сьогодні стають привабливий дизайн, мінімальна кількість реклами й зручна навігація з одного боку та охоплення якнайширшого кола тем й оперативність надходження новин – з іншого. Новина, як і майстерно приготована страва, має бути свіжою, а відтак якнайшвидше поданою споживачеві. Навряд комусь буде цікавим повідомлення про те, що минулої суботи […]

Моніторингова журналістика як тренд розвитку сучасної новинної журналістики

Ірина Марушкіна

Опубліковано: 01-01-2013

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа.

4

Одна із центральних дискусій, що відбувається сьогодні у середовищі українських інтернат-журналістів, є з’ясування того, який підхід до творення новин є більш продуктивний: копіпаст чи копірайт. Така постановка питання на перший погляд видається спрощеною і навіть дещо некоректною з позицій журналістської етики, адже складно назвати журналістом людину, котра виконує механічну функцію копіювання текстів. До того ж […]

Кінець журналістикознавства чи початок нової епохи досліджень?

Наталія Габор

Опубліковано: 01-12-2012

Розділи: Нові технології медіа.

1

У 2006 році українське журналістикознавство* змінило наукову парадигму й перейшло на платформу соціальних комунікацій. Цю подію можна було спрогнозувати, насамперед тому, що змінились реалії самої журналістики як сегменту публічної сфери, та й інші різновиди публічного простору почали активно, як ніколи раніше, впливати на журналістику. Насамперед йдеться про появу нових медій,  мультимедійні видозміни традиційних медій та […]

Твітер-революція на службі фундаменталізму

Борис Потятиник

Опубліковано: 19-11-2012

Розділи: За що критикують медіа?, Медіафілософія, Нові технології медіа.

0

Наша гіпотеза полягає в тому, що нові комунікаційні технології збільшують дистанцію між демократичними та авторитарними суспільствами. Завдяки цим технологіям класичні демократії стають ще більш демократичними, а автократії отримують додаткові засоби контролю поведінки своїх громадян. На таку думку наштовхують віддалені результати так званої  «твітер-революції». Це поняття було одним з ключових у подіях 2009 р. у країнах […]

Людина зі смартфоном або соціальні мережі як право на свободу

Юрій Залізняк

Опубліковано: 30-10-2012

Розділи: Нові технології медіа.

0

Соціальні мережі в наш час є невід’ємним елементом щоденного спілкування більшості учасників онлайн-комунікації. Через них індивіди здобувають альтернативні до традиційних медіа факти, коментують їх, інтерпретують та поширюють, стаючи, таким чином, співучасниками інформаційного процесу. У масштабах держави цей механізм має неабиякий вплив на соціальні, культурні, економічні та політичні взаємини, а також процеси. Особливу роль соціальні мережі […]

Cоціальна комунікація влади і громади за допомогою нових медій (на прикладі Волинської області)

Марія Доманська

Опубліковано: 18-07-2012

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Мати у друзях в соціальних мережах депутатів різних рівнів, вільно коментувати їх блоги, дописи, скаржитися або хвалити їх  – робити все це нам дають можливість нові медіа. Це – своєрідний інструмент нової комунікації, більш прозорої, відкритої та інтерактивної. Якщо раніше телевізор показував заяложені виступи політиків, з якими можна було поспілкуватися лише при особистій зустрічі, його […]

«Телятина»: м’ясо з «душком» чи зі спеціями?

Леся Голяк, Тарас Назарук

Опубліковано: 09-05-2012

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

2

Наші автори висловлюють діаметрально протилежні погляди на цей мережний продукт ТАРАС НАЗАРУК. М’ясо зі спеціями  (Спроба відповісти на нез’ясовані питання) Закони існують, щоб їх порушувати, а стандарти – щоб їх змінювати. Усьому з часом варто робити переоцінку цінностей. Правила аналогового телебачення вже не можуть бути еталоном, коли існує не лише інтернет, а й саме телебачення […]