Наталія Єрьоменко
Опубліковано: 16-04-2013
Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Експерти бачать медіа наступних десятиліть демонополізованими, нішевими, орієнтованими на сучасні технології та старі добрі історії. Прогнозів щодо напрямку, в якому рухатимуться засоби масової комунікації, і конкретних змін, які в них відбудуться, не бракує і в спеціалізованій пресі та літературі, і в популярних візіях майбутнього. Одні пророкують традиційним медіа остаточной занепад або злиття з соціальними мережами, […]
Володимир Молодій
Опубліковано: 06-03-2013
Розділи: Нові технології медіа.
0
Найтиповіші помилки, що заважають успішно й ефективно працювати з інтернет-медіа Соціальні медіа відіграють дедалі вагомішу роль у нашому житті, а їхня аудиторія в Україні бурхливо зростає. Часи, коли соціальна мережа була середовищем лише найбільш просунутої аудиторії, минули, і сьогодні до неї вдаються значно ширша й різноманітніша публіка. Тому, на думку експерта з нових медіа, екс-шеф-редактора […]
Коли ми чуємо словосполучення “журналістика соціальних мереж”, в певної частини аудиторії виникає підозра, що йдеться про щось аматорського рівня, щось таке, яке не може претендувати на серйозність трактувань та довіру. Це не цілком так, бо, як я вже написав, лише в частини аудиторії нині виникають подібні сумніви. Якщо колись до інтернету як до джерела інформації […]
Ірина Рєвунова
Опубліковано: 11-02-2013
Розділи: Нові технології медіа.
0
Визначальними при формуванні іміджу новинного інтернет-ресурсу сьогодні стають привабливий дизайн, мінімальна кількість реклами й зручна навігація з одного боку та охоплення якнайширшого кола тем й оперативність надходження новин – з іншого. Новина, як і майстерно приготована страва, має бути свіжою, а відтак якнайшвидше поданою споживачеві. Навряд комусь буде цікавим повідомлення про те, що минулої суботи […]
Ірина Марушкіна
Опубліковано: 01-01-2013
Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа.
4
Одна із центральних дискусій, що відбувається сьогодні у середовищі українських інтернат-журналістів, є з’ясування того, який підхід до творення новин є більш продуктивний: копіпаст чи копірайт. Така постановка питання на перший погляд видається спрощеною і навіть дещо некоректною з позицій журналістської етики, адже складно назвати журналістом людину, котра виконує механічну функцію копіювання текстів. До того ж […]
Наталія Габор
Опубліковано: 01-12-2012
Розділи: Нові технології медіа.
1
У 2006 році українське журналістикознавство* змінило наукову парадигму й перейшло на платформу соціальних комунікацій. Цю подію можна було спрогнозувати, насамперед тому, що змінились реалії самої журналістики як сегменту публічної сфери, та й інші різновиди публічного простору почали активно, як ніколи раніше, впливати на журналістику. Насамперед йдеться про появу нових медій, мультимедійні видозміни традиційних медій та […]
Наша гіпотеза полягає в тому, що нові комунікаційні технології збільшують дистанцію між демократичними та авторитарними суспільствами. Завдяки цим технологіям класичні демократії стають ще більш демократичними, а автократії отримують додаткові засоби контролю поведінки своїх громадян. На таку думку наштовхують віддалені результати так званої «твітер-революції». Це поняття було одним з ключових у подіях 2009 р. у країнах […]
Юрій Залізняк
Опубліковано: 30-10-2012
Розділи: Нові технології медіа.
0
Соціальні мережі в наш час є невід’ємним елементом щоденного спілкування більшості учасників онлайн-комунікації. Через них індивіди здобувають альтернативні до традиційних медіа факти, коментують їх, інтерпретують та поширюють, стаючи, таким чином, співучасниками інформаційного процесу. У масштабах держави цей механізм має неабиякий вплив на соціальні, культурні, економічні та політичні взаємини, а також процеси. Особливу роль соціальні мережі […]
Марія Доманська
Опубліковано: 18-07-2012
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Мати у друзях в соціальних мережах депутатів різних рівнів, вільно коментувати їх блоги, дописи, скаржитися або хвалити їх – робити все це нам дають можливість нові медіа. Це – своєрідний інструмент нової комунікації, більш прозорої, відкритої та інтерактивної. Якщо раніше телевізор показував заяложені виступи політиків, з якими можна було поспілкуватися лише при особистій зустрічі, його […]
Леся Голяк, Тарас Назарук
Опубліковано: 09-05-2012
Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
2
Наші автори висловлюють діаметрально протилежні погляди на цей мережний продукт ТАРАС НАЗАРУК. М’ясо зі спеціями (Спроба відповісти на нез’ясовані питання) Закони існують, щоб їх порушувати, а стандарти – щоб їх змінювати. Усьому з часом варто робити переоцінку цінностей. Правила аналогового телебачення вже не можуть бути еталоном, коли існує не лише інтернет, а й саме телебачення […]