Cоціальна комунікація влади і громади за допомогою нових медій (на прикладі Волинської області)

Марія Доманська

Опубліковано: 18-07-2012

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Мати у друзях в соціальних мережах депутатів різних рівнів, вільно коментувати їх блоги, дописи, скаржитися або хвалити їх  – робити все це нам дають можливість нові медіа. Це – своєрідний інструмент нової комунікації, більш прозорої, відкритої та інтерактивної. Якщо раніше телевізор показував заяложені виступи політиків, з якими можна було поспілкуватися лише при особистій зустрічі, його […]

«Телятина»: м’ясо з «душком» чи зі спеціями?

Леся Голяк, Тарас Назарук

Опубліковано: 09-05-2012

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

2

Наші автори висловлюють діаметрально протилежні погляди на цей мережний продукт ТАРАС НАЗАРУК. М’ясо зі спеціями  (Спроба відповісти на нез’ясовані питання) Закони існують, щоб їх порушувати, а стандарти – щоб їх змінювати. Усьому з часом варто робити переоцінку цінностей. Правила аналогового телебачення вже не можуть бути еталоном, коли існує не лише інтернет, а й саме телебачення […]

Нова епоха та нові виклики для ЗМІ Італії

Наталя Гадьо

Опубліковано: 25-02-2012

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда, Нові технології медіа, Огляди, аналітика, Свобода і цензура, Стандарти якісної журналістики.

2

Італійські ЗМІ, як, зрештою, і ЗМІ інших європейських держав на піку внутрішніх економічних проблем, чи то загострень у стосунках народ-влада, пережили серйозну кризу довіри до них. Однак на тлі європейської демократичності ситуація ЗМІ Італії була доволі неординарною. Позаяк без перебільшення можна сказати, що нормально комунікувати зі своїми споживачами поза цензурою влади і цензурою власника медій, […]

Інтернет-ЗМІ як складова частина української системи журналістської освіти або Чому я хочу, щоб мій декан умів “твітити”

Тарас Назарук

Опубліковано: 10-05-2011

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

20

Рефлексії, навіяні монографією Мирослави Чабаненко “Інтернет-ЗМІ як складова частина системи засобів масової інформації України” (Запоріжжя, 2011). До прочитання цієї книжки, я вважав Інтернет і його відносно мізерну частинку – УАнет – величезним хаотичним нагромадженням, яке неможливо і навіть не варто структурувати. Неосяжність Інтернету породжувала ілюзію цілковитої некерованості процесів у ньому. Зрештою, моя думка про Інтернет, […]

ЦЕ СОЛОДКЕ, СОЛОДКЕ, СОЛОДКЕ СЛОВО WikiLeaks (три лінії інтерпретації)

Борис Потятиник

Опубліковано: 31-01-2011

Розділи: Друковані версії, За що критикують медіа?, Медіафілософія, Нові технології медіа, Свобода і цензура, Фальсифікація, містифікація.

0

У різдвяному  вертепі Неаполя, окрім Богоматері з Немовлям  та інших євангельських  персонажів, цього року була фігура засновника WikiLeaks  з лептопом в руках – Джуліана Асанжа. Це можна було би вважати святотатством, якби не одна обставина: річ у тому, що  італійський скульптор Дженнаро Ді Вірджіліо робить це щороку,  розміщуючи у своєму вертепі щонайменше одну зайву постать […]

Привид ходить по редакціях. Привид конвергенції

Тарас Назарук

Опубліковано: 16-12-2010

Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

4

У час глобалізації медіаринку та стрімкого зростання інтернет-аудиторії перед традиційними медіа постали виклики, які змушують редакції змінювати принципи роботи з інформацією, подачі матеріалу, спілкування з аудиторією. На ці виклики сьогодні реагують новим менеджерським та технологічним рішенням – конвергентними ньюзрумами, які подають новини з мінімальними витратами ресурсів та часу максимально різними каналами комунікації. Ковергентний ньюзрум на […]

Конвергентний ньюзрум у системі локальних медіа

Юліана Лавриш

Опубліковано: 22-11-2010

Розділи: Нові технології медіа.

1

Із зростанням темпів розвитку технологій відбувається і пришвидшений розвиток журналістського середовища. Сьогодні для багатьох недостатньо отримувати інформацію із якогось конкретного джерела, адже у більшості інформаційний ранок розпочинається не лише із прослуховування радіоматеріалів у маршрутних таксі, перегляду «свіжої» преси, але і з стрічки новин в Інтернеті. Журналісти не могли не відреагувати на збільшення запитів аудиторії, тому […]

All The News That’s Fit to Post

Тарас Назарук

Опубліковано: 22-10-2010

Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа.

0

Очевидно, так би звучав слоган The New York Times, якби його видавець, Адольф Окс, жив і працював сьогодні. Можливо, і сама The New York Times була би не газетою, а блоґом, якби виникла в наші дні. А створити блоґ у наш час не пробував хіба що лінивий. Більшість цих новоявлених блоґерів зупинились на першому або […]

Дещо про п’яту владу

Габор Наталія

Опубліковано: 05-05-2010

Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа.

0

Розростання і поширення інтернету серед рядових споживачів традиційних медій призвело до появи нового типу ЗМК. Йдеться не про розміщення  у глобальному просторі копій паперових видань,  а про нові медії, які об’єднали і успішно використали можливості телебачення, газети та енциклопедичні  глибини у одному феномені.  Більше того, цей феномен породив інший, не менш цікавий – блогерську журналістику, […]

ІНТЕРНЕТ-ЖУРНАЛІСТИКА: МЕЖІ ПРОФЕСІЇ

Борис Потятиник

Опубліковано: 09-04-2010

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа.

4

«В Інтернеті говорять», «Інтернет стверджує», «Як пишуть в Інтернеті»,  – ці та подібні вислови упродовж останніх 20-ти років набули рис сталих мовних зворотів. Отож не дивно, що для декого  Інтернет став синонімом засобів масової інформації. Тим часом ЗМІ, а тим паче інтернет-журналістика (ІЖ)  –  усього лише невелика частина Мережі. У цьому пункті важливо, з нашого […]