«Інтернет-медіа» Артема Захарченка: перший інтерактивний підручник онлайн-журналістики

Опубліковано: 04-09-2014

Розділи: Нові технології медіа.

1

Нова книга викладача Інституту журналістики Київського національного університету імені Шевченка Артема Захарченка є вдалою спробою реакції на запити сучасності по підготовці фахівців у сфері інтернет-медіа. Комплекс інформації, поданої у посібнику, дійсно відповідає вимогам, необхідним для запуску та підтримки онлайн-продукту. Захарченко А.П. Інтернет-медіа: інтерактивний навчальний посібник для курсу «Підтримка сайту» для студентів відділення «Видавнича справа та […]

Свій до свого по своє: медійна сотня Євромайдану (на прикладі спільноти «Економічний бойкот партії регіонів. Львів» соціальної мережі «Фейсбук»)

Костя Янченко

Опубліковано: 14-05-2014

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Ідея економічного бойкоту для громадянського суспільства стара як світ. Різноманітних ембарго не перелічити: «різнокаліберні», повні або часткові, лінійні та інтерактивні… Історія такими прикладами кишить. Після Другої світової вся Європа намагалася ізолювати німецькі автомобілі BMW і Mercedes, які в результаті пережили всі негоди й відстояли першість на ринку. Із бойкотів сучасності отримали резонанс блокада французьких вин […]

Традиційна журналістика у новому пакунку

Ольга Щур

Опубліковано: 29-04-2014

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Глобальна інформатизація стрімко змінює сучасний світ. Технологічні виклики,   тенденційне зростання  споживання інформації  потребують нових підходів  і концепцій для підвищення  якості комунікації. Це призводить до пошуку ефективніших способів спілкування  аудиторії і медій, нових  засобів інформування, нових  інструментів збору і поширення інформації. Зокрема за допомогою такого нового  онлайн-інструменту, як  Storify,  можна виокремити   серед інформаційного шуму найактуальніший і […]

Революція онлайн або блоголітопис Майдану

Оксана Чухліб

Опубліковано: 27-02-2014

Розділи: Нові технології медіа.

0

Потужним імпульсом для розвитку і функціонування блогів «Української правди» стали події в Україні  навколо Майдану листопада – лютого 2013-14 рр. Без перебільшення історичне значення у цих процесах відіграли інтернет-видання, а, особливо, «Українська правда». Блогосфера отримала друге дихання і стала майданчиком для гострих дискусій.  Фактично революційні події Майдану паралельно відбувались онлайн. Це стало можливим завдяки соціальним […]

Нові медії та політика Росії

Анна Журба

Опубліковано: 25-02-2014

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Про те, як технології Web 2.0 вливаються в російську політику, розмірковують місцеві медіаексперти та політологи: Любовь Пашигорова «Old media vs New media в политической коммуникации» У своїй публікації авторка, по-перше, зазначає, що нові медіа на цьому етапі вже не є новими, оскільки стали більш ніж звичними для аудиторії. Загалом усі ЗМІ є важливим каналом політичної […]

Комунікація VS Насильство

Юлія Девда

Опубліковано: 23-02-2014

Розділи: Агресія і тривога, За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Фальсифікація, містифікація.

1

«Влада хотіла, щоб війна не мала свідків», – каже доцент кафедри нових медій Наталія Габор. Проте в нашу епоху це майже неможливо.  Інша справа, чи комунікація справді зменшує насильство?  Криваві події у Києві ставлять під сумнів цю тезу. З ініціативи кафедри нових медій на факультеті журналістики ЛНУ ім. І. Франка 18 лютого 2014 року  відбувся […]

Каталізатор громадянської журналістики

Тетяна Мацкєвіч

Опубліковано: 11-02-2014

Розділи: За що критикують медіа?, Медіафілософія, Нові технології медіа, Огляди, аналітика, Стандарти якісної журналістики.

0

До Євромайдану журналісти в унісон говорили про необхідність створення нової медійної платформи – громадського телебачення. Йшлося не тільки про різновид одного з канонічних ЗМІ, але й про нові стандарти інформування суспільства. Організатори громадського мовлення акцентують увагу на достовірності, неупередженості, максимальній об’єктивності й всеохоплюваності контенту. До його формування долучаються глядачі, уподобання яких визначають вектор тематичного наповнення. […]

Ексклюзив з Євромайдану: як створити СВІЙ велосипед?

Юрко Семашко

Опубліковано: 15-01-2014

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика, Стандарти якісної журналістики.

0

Як знайти свого читача в час, коли є одна панівна тема для ЗМІ? Про Єврореволюцію може писати як досвідчений аналітик, так і починаючий блогер — головне аби читали, аби робота не була марною. Українці звикли до того, що вітчизняні ЗМІ час від часу в один голос висвітлюють резонансну тему. Наприклад “маленька” революція у Врадіївці. Не кожне […]

Мережа як поле для творчої реалізації

Марта Пересада

Опубліковано: 21-10-2013

Розділи: Нові технології медіа.

0

Все більшої популярності набувають тематичні онлайнові спільноти, що гуртують людей за інтересами та надають можливість творчої співпраці. Миттєво об’єднавши людей з усіх куточків світу у одному віртуальному просторі, інтернет став відкритим форумом, де кожен може поділитись думками та отримати на них відгук та знайти однодумців. Сьогодні він також є платформою для продуктивної співпраці й обміну […]

Журналістика як бізнес: українські особливості

Анна Романдаш

Опубліковано: 06-07-2013

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда, Медіафілософія, Нові технології медіа.

0

«Куди йдуть медіа світу і чи встигне за ними Україна?» Це головне запитання Львівського Медіафоруму так і залишилося без відповіді. Відомі журналісти із декількох країни намагалися визначити основні світові тенденції та напрям України щодо них. І якщо за три дні спікерам усе-таки вдалося накреслити чітку структуру, за якою розвиватимуться медіа за кордоном, то питання вітчизняних […]