Мережа як поле для творчої реалізації

Марта Пересада

Опубліковано: 21-10-2013

Розділи: Нові технології медіа.

0

Все більшої популярності набувають тематичні онлайнові спільноти, що гуртують людей за інтересами та надають можливість творчої співпраці. Миттєво об’єднавши людей з усіх куточків світу у одному віртуальному просторі, інтернет став відкритим форумом, де кожен може поділитись думками та отримати на них відгук та знайти однодумців. Сьогодні він також є платформою для продуктивної співпраці й обміну […]

Журналістика як бізнес: українські особливості

Анна Романдаш

Опубліковано: 06-07-2013

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда, Медіафілософія, Нові технології медіа.

0

«Куди йдуть медіа світу і чи встигне за ними Україна?» Це головне запитання Львівського Медіафоруму так і залишилося без відповіді. Відомі журналісти із декількох країни намагалися визначити основні світові тенденції та напрям України щодо них. І якщо за три дні спікерам усе-таки вдалося накреслити чітку структуру, за якою розвиватимуться медіа за кордоном, то питання вітчизняних […]

Майбутнє медіа: соціальність vs ізоляція

Наталія Єрьоменко

Опубліковано: 16-04-2013

Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Експерти бачать медіа наступних десятиліть демонополізованими, нішевими, орієнтованими на сучасні технології та старі добрі історії. Прогнозів щодо напрямку, в якому рухатимуться засоби масової комунікації, і конкретних змін, які в них відбудуться, не бракує і в спеціалізованій пресі та літературі, і в популярних візіях майбутнього. Одні пророкують традиційним медіа остаточной занепад або злиття з соціальними мережами, […]

Сім смертних гріхів нових медіа від Сергія Рачинського

Володимир Молодій

Опубліковано: 06-03-2013

Розділи: Нові технології медіа.

0

Найтиповіші помилки, що заважають успішно й ефективно працювати з інтернет-медіа Соціальні медіа відіграють дедалі вагомішу роль у нашому житті, а їхня аудиторія в Україні бурхливо зростає. Часи, коли соціальна мережа була середовищем лише найбільш просунутої аудиторії, минули, і сьогодні до неї вдаються значно ширша й різноманітніша публіка. Тому, на думку експерта з нових медіа, екс-шеф-редактора […]

Журналістика соціальних мереж: не “Like”-ом єдиним

Юрій Залізняк

Опубліковано: 18-02-2013

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Коли ми чуємо словосполучення “журналістика соціальних мереж”, в певної частини аудиторії виникає підозра, що йдеться про щось аматорського рівня, щось таке, яке не може претендувати на серйозність трактувань та довіру. Це не цілком так, бо, як я вже написав, лише в частини аудиторії нині виникають подібні сумніви. Якщо колись до інтернету як до джерела інформації […]

Мережеві медіа: оперативно, зручно, красиво… А як насправді?

Ірина Рєвунова

Опубліковано: 11-02-2013

Розділи: Нові технології медіа.

0

Визначальними при формуванні іміджу новинного інтернет-ресурсу сьогодні стають привабливий дизайн, мінімальна кількість реклами й зручна навігація з одного боку та охоплення якнайширшого кола тем й оперативність надходження новин – з іншого. Новина, як і майстерно приготована страва, має бути свіжою, а відтак якнайшвидше поданою споживачеві. Навряд комусь буде цікавим повідомлення про те, що минулої суботи […]

Моніторингова журналістика як тренд розвитку сучасної новинної журналістики

Ірина Марушкіна

Опубліковано: 01-01-2013

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа.

4

Одна із центральних дискусій, що відбувається сьогодні у середовищі українських інтернат-журналістів, є з’ясування того, який підхід до творення новин є більш продуктивний: копіпаст чи копірайт. Така постановка питання на перший погляд видається спрощеною і навіть дещо некоректною з позицій журналістської етики, адже складно назвати журналістом людину, котра виконує механічну функцію копіювання текстів. До того ж […]

Кінець журналістикознавства чи початок нової епохи досліджень?

Наталія Габор

Опубліковано: 01-12-2012

Розділи: Нові технології медіа.

1

У 2006 році українське журналістикознавство* змінило наукову парадигму й перейшло на платформу соціальних комунікацій. Цю подію можна було спрогнозувати, насамперед тому, що змінились реалії самої журналістики як сегменту публічної сфери, та й інші різновиди публічного простору почали активно, як ніколи раніше, впливати на журналістику. Насамперед йдеться про появу нових медій,  мультимедійні видозміни традиційних медій та […]

Твітер-революція на службі фундаменталізму

Борис Потятиник

Опубліковано: 19-11-2012

Розділи: За що критикують медіа?, Медіафілософія, Нові технології медіа.

0

Наша гіпотеза полягає в тому, що нові комунікаційні технології збільшують дистанцію між демократичними та авторитарними суспільствами. Завдяки цим технологіям класичні демократії стають ще більш демократичними, а автократії отримують додаткові засоби контролю поведінки своїх громадян. На таку думку наштовхують віддалені результати так званої  «твітер-революції». Це поняття було одним з ключових у подіях 2009 р. у країнах […]

Людина зі смартфоном або соціальні мережі як право на свободу

Юрій Залізняк

Опубліковано: 30-10-2012

Розділи: Нові технології медіа.

0

Соціальні мережі в наш час є невід’ємним елементом щоденного спілкування більшості учасників онлайн-комунікації. Через них індивіди здобувають альтернативні до традиційних медіа факти, коментують їх, інтерпретують та поширюють, стаючи, таким чином, співучасниками інформаційного процесу. У масштабах держави цей механізм має неабиякий вплив на соціальні, культурні, економічні та політичні взаємини, а також процеси. Особливу роль соціальні мережі […]