Отар Довженко: «Людині, яка критикує медіа, не можна помилятись»

 Оксана ГРУБА, Олександра ПРИСТАШ

Опубліковано: 07-10-2015

Розділи: Інтерв'ю, Медіафілософія, Нові технології медіа, Стандарти якісної журналістики.

0

У рамках курсу «Медіакритики» до студентів факультету журналістики, щоб поділитись із медійним досвідом завітав Отар Довженко. Впродовж двогодинної дискусії студентів найбільше цікавили питання джинси в ЗМІ, витіснення журналістики копірайтингом, оплачуваності журналістської праці, завдань медіакритики. А розпочав гість свій майстер-клас із розповіді про медіакритику: «Медіакритика впливає на багато речей, — вважає журналіст. — Будучи сегментом журналістики, […]

Олег Онисько: «Немає гіршої роботи, ніж журналіст, коли тобі не цікава ця професія»

Софія Лазуркевич

Опубліковано: 24-09-2015

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

0

  22 вересня на факультеті журналістики Львівського університету відбулась зустріч з журналістським подружжям – Олегом та Наталією Ониськами. Організатором зустрічі був завідувач кафедри нових медій Борис Потятиник. Студенти, окрім питань про структуру роботи інтернет-видання ZAXID.NET, цікавились також журналістськими розслідуваннями, новими медіями та майбутнім друкованих видань. «Ми маємо усвідомлювати, що нові медії є викликом для кожного […]

Як ZIK і Zaxid.net стають «загубленими» у гонитві за рекламодавцем

Опубліковано: 25-05-2015

Розділи: Нові технології медіа.

0

Позиціонуючи себе спершу як західноукраїнські регіональні сайти, ZIK і Zaxid.net із часом втратили цю особливість. Женучись за трафіком й рекламодавцем, ці платформи збільшили кількість відвідувачів, однак відійшли від свого першочергового завдання, а разом з тим й втратили конкретну, чітко окреслену нішу в українському інтернет-просторі. Відвідуючи сьогодні сайти Zik і Zaxid.net, можна дізнатися чимало важливого про […]

Соцмережі – правдиві інформатори про війну у Донбасі чи джерело фейків для онлайн-медій?

Ірина Рєвунова

Опубліковано: 21-04-2015

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Фальсифікація, містифікація.

0

Повідомлення в соціальних мережах Facebook і Twitter уже стали повноцінним джерелом інформації, на яке із впевненістю посилаються найавторитетніші онлайн-медії. У часи бурхливих суспільних, політичних та військових подій, зокрема війни на Донбасі, дописи в сомережах набувають ще більшого значення. Причин тому кілька. Часто саме у Facebook і Twitter інформація з’являється раніше, ніж її оприлюднюють офіційні джерела […]

Карта соціальних медіа України

Наталія Антонишин, Ірина Марушкіна

Опубліковано: 20-12-2014

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

1

Соціальні медіа розвиваються бурхливо, навіть експерти не завжди встигають відслідковувати появу нових та занепад тих з них, які нещодавно були популярними. Висока динаміка змін, звісно, ускладнює дослідження цих комунікаційних площадок, а висновки, як правило, зводяться до обережного опису тенденцій, ніж до категоричної констатації. Попри все, історія соціальних медіа нараховує вже близько двох десятків років, а […]

Старт “Головної команди” у новому сезоні на “Футбол 1” (спроба рецензії)

Дмитро Плахта

Опубліковано: 03-12-2014

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Програма  “Головна команда” – новий проект, який запустили журналісти телеканалу “Футбол 1” на початку вересня цього року. Хто ж у новому  спортивному/телевійному сезоні стартував краще – національна збірна України чи “Головна  команда”? Аудиторія телеканалів “Футбол 1” і “Футбол 2” звикла до того, що практична вся тутешня аналітика зводиться до найрізноманітніших варіацій програми “Великий футбол” з її […]

Партиципаторна культура у соціальних мережах: утопія чи економічний обмін?

Юлія Голоднікова

Опубліковано: 06-11-2014

Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа.

1

Якщо порівняти інформаційний ринок з шоу-румом, де представлені зразки медійної продукції, тестування яких може здійснюватися у формі різноманітних практик уявного привласнення, то перед нами постане економічна дилема: чи вважати ілюзію психофізіологічної участі споживача в певних подіях товаром? І що потрібно віддати, якщо хочеш його придбати? Ситуація сучасної культури, коли «наративні можливості не просто виснажуються і […]

Профіль російського окупанта в соціальних мережах як доказ агресії проти України

Юрій Залізняк

Опубліковано: 04-11-2014

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика, Фальсифікація, містифікація.

0

Коли у наш час про соціальні мережі в онлайні говорять як про інструмент журналістської роботи з її збором, обробкою та передачею інформації – це вже справа звична для сьогодення. А от якого масштабу історії пересічний журналіст, який володіє комп’ютером та навичками роботи в онлайні, а також знає мови, може розповісти світу, вплинувши на міжнародне співтовариство, […]

«Інтернет-медіа» Артема Захарченка: перший інтерактивний підручник онлайн-журналістики

Опубліковано: 04-09-2014

Розділи: Нові технології медіа.

1

Нова книга викладача Інституту журналістики Київського національного університету імені Шевченка Артема Захарченка є вдалою спробою реакції на запити сучасності по підготовці фахівців у сфері інтернет-медіа. Комплекс інформації, поданої у посібнику, дійсно відповідає вимогам, необхідним для запуску та підтримки онлайн-продукту. Захарченко А.П. Інтернет-медіа: інтерактивний навчальний посібник для курсу «Підтримка сайту» для студентів відділення «Видавнича справа та […]

Свій до свого по своє: медійна сотня Євромайдану (на прикладі спільноти «Економічний бойкот партії регіонів. Львів» соціальної мережі «Фейсбук»)

Костя Янченко

Опубліковано: 14-05-2014

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Ідея економічного бойкоту для громадянського суспільства стара як світ. Різноманітних ембарго не перелічити: «різнокаліберні», повні або часткові, лінійні та інтерактивні… Історія такими прикладами кишить. Після Другої світової вся Європа намагалася ізолювати німецькі автомобілі BMW і Mercedes, які в результаті пережили всі негоди й відстояли першість на ринку. Із бойкотів сучасності отримали резонанс блокада французьких вин […]