Опубліковано: 10-12-2015
Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.
0
Головний редактор онлайн-журналу «Хмарочос» про виклики і особливості урбаністичної журналістики. Онлайн-журнал «Хмарочос», який пише про Київ, його громаду та міські історії з усього світу, виник рік тому. Назва «Хмарочос» − своєрідна провокація: кияни люблять своє місто і не бачать його таким, яким воно є насправді, а Київ посідає шосте місце серед усіх міст Європи та […]
Опубліковано: 08-12-2015
Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.
0
Засновниця «Телекритики» у Львові розповіла про принципи аналізу телевізійного продукту. Восени 2015 року команда сайту «Телекритика» в повному складі покинула видання, що входить до холдингу «1+1», та оголосила про запуск нового проекту. На початку грудня стала відомою назва майбутнього сайту, що стартує незабаром – «Детектор медіа». Наталія Лигачова, керівник і засновниця громадської організації «Телекритика», займається […]
Які якості притаманні професійному критику, як формується культурний простір України і перед ким несуть відповідальність журналісти, які пишуть рецензії розповіла в інтерв’ю медіадослідниця Юлія Голоднікова. В чому полягає Ваше розуміння якісної медіакритики? Я так розумію, що критика є або професійна, або непрофесійна. І тут питання якості просто автоматично відпадає. Якщо ми кажемо, що є професійна […]
Опубліковано: 03-12-2015
Розділи: Нові технології медіа.
0
Нове життя хроніки в медіях В еру цифрових технологій читачам зовсім нецікаво занурюватись у перипетії, описані в хроніках. Під яким ж соусом подавати в медіях таку непросту справу, як архівні дані та як найкраще згодувати її реципієнтам? Вихід є – це візуалізація хронології подій, бажано також зробити її максимально динамічною та інтерактивною. І це не […]
Ірина Вихрущ
Опубліковано: 01-12-2015
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Завдячуючи новинкам у світі техніки, графічного дизайну, веб-моделювання, споживач отримує нову відмінну форму подачі інформації: репортажі, у яких яскраві та нестандартні фото отримані із повітря, завдяки дронам; мультимедійні лонгріди – історії, доповнені візуалізацією, аудіо та відео; аналітичні матеріали з інфографікою, мапами та 3D анімацією. Усе це приваблює інтернет-користувача, бо дає змогу глибше осягнути цікаву йому тему.
Їх може бути й більше. Проте ці здаються найбільш промовистими. Отже, за порядком. У Мережі немає нічого легшого, як висловитись, і нічого важчого, як бути почутим. Наша магістрантка з Харкова Катерина Андреєва, якось зауважила на занятті з курсу «Критика новий медій», що в Мережі дуже тісно. Висловлюванням так тісно, як пасажирам на вокзалі. Дуже легко […]
Наталя Антонишин
Опубліковано: 09-11-2015
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Ні для кого не є секретом, що нові медії не перестають користуватися популярністю у населення. Без них, фактично, не минає жодного нашого дня, адже переважно із онлайн-ЗМІ ми дізнаємося останні новини, шукаємо потрібну інформацію, а також проводимо своє дозвілля. Більше того, нові медії стали ключовою ланкою у віртуальній комунікації, адже навіть у соцмережах ми вже […]
Тетяна Павліченко
Опубліковано: 27-10-2015
Розділи: Нові технології медіа.
0
Лонгріди – об’ємний вимір довгих текстів в інтернет-просторі Кожній науці, кожній галузі потрібні свої прогресори, свої реформатори, такі-собі жителі планети Вулкан, у яких логіка і тяга до знань стоїть на першому місці. Однак бути командором Споком, який прийде, підніме руку і з вітальним жестом вулканців скаже життєствердне “Live long and prosper!” зовсім не легко. Уявити […]
Опубліковано: 21-10-2015
Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.
0
Керівник проекту Meduza вважає, що редактори потрібні не лише медіа, а й цілим містам і країнам. Сайту Meduza днями виповнився рік. Проект Галини Тимченко, яка десять років очолювала найпопулярніше онлайн-видання Росії Lenta.ru і була звільнена через інтерв’ю з Дмитром Ярошем, був задуманий не як реінкарнація «Ленти», а як щось зовсім нове. Концепція видання, базованого в […]
Христина Гац
Опубліковано: 08-10-2015
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Сьогодні людям не потрібні просто сенсації чи свіжі новини, їм потрібні видовища і враження. Щоб серед мільярда сайтів і необмеженої кількості контенту людина звернула увагу саме на цей, а не інший матеріал, потрібно зробити щось неординарне. Відповідно замало просто написати геніальну статтю чи провести вагоме дослідження, потрібно вміти подати його аудиторії. З появою інтернету та […]