Юлія Голоднікова
Опубліковано: 06-11-2014
Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа.
1
Якщо порівняти інформаційний ринок з шоу-румом, де представлені зразки медійної продукції, тестування яких може здійснюватися у формі різноманітних практик уявного привласнення, то перед нами постане економічна дилема: чи вважати ілюзію психофізіологічної участі споживача в певних подіях товаром? І що потрібно віддати, якщо хочеш його придбати? Ситуація сучасної культури, коли «наративні можливості не просто виснажуються і […]
Коли у наш час про соціальні мережі в онлайні говорять як про інструмент журналістської роботи з її збором, обробкою та передачею інформації – це вже справа звична для сьогодення. А от якого масштабу історії пересічний журналіст, який володіє комп’ютером та навичками роботи в онлайні, а також знає мови, може розповісти світу, вплинувши на міжнародне співтовариство, […]
Опубліковано: 04-09-2014
Розділи: Нові технології медіа.
1
Нова книга викладача Інституту журналістики Київського національного університету імені Шевченка Артема Захарченка є вдалою спробою реакції на запити сучасності по підготовці фахівців у сфері інтернет-медіа. Комплекс інформації, поданої у посібнику, дійсно відповідає вимогам, необхідним для запуску та підтримки онлайн-продукту. Захарченко А.П. Інтернет-медіа: інтерактивний навчальний посібник для курсу «Підтримка сайту» для студентів відділення «Видавнича справа та […]
Костя Янченко
Опубліковано: 14-05-2014
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Ідея економічного бойкоту для громадянського суспільства стара як світ. Різноманітних ембарго не перелічити: «різнокаліберні», повні або часткові, лінійні та інтерактивні… Історія такими прикладами кишить. Після Другої світової вся Європа намагалася ізолювати німецькі автомобілі BMW і Mercedes, які в результаті пережили всі негоди й відстояли першість на ринку. Із бойкотів сучасності отримали резонанс блокада французьких вин […]
Ольга Щур
Опубліковано: 29-04-2014
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Глобальна інформатизація стрімко змінює сучасний світ. Технологічні виклики, тенденційне зростання споживання інформації потребують нових підходів і концепцій для підвищення якості комунікації. Це призводить до пошуку ефективніших способів спілкування аудиторії і медій, нових засобів інформування, нових інструментів збору і поширення інформації. Зокрема за допомогою такого нового онлайн-інструменту, як Storify, можна виокремити серед інформаційного шуму найактуальніший і […]
Оксана Чухліб
Опубліковано: 27-02-2014
Розділи: Нові технології медіа.
0
Потужним імпульсом для розвитку і функціонування блогів «Української правди» стали події в Україні навколо Майдану листопада – лютого 2013-14 рр. Без перебільшення історичне значення у цих процесах відіграли інтернет-видання, а, особливо, «Українська правда». Блогосфера отримала друге дихання і стала майданчиком для гострих дискусій. Фактично революційні події Майдану паралельно відбувались онлайн. Це стало можливим завдяки соціальним […]
Про те, як технології Web 2.0 вливаються в російську політику, розмірковують місцеві медіаексперти та політологи: Любовь Пашигорова «Old media vs New media в политической коммуникации» У своїй публікації авторка, по-перше, зазначає, що нові медіа на цьому етапі вже не є новими, оскільки стали більш ніж звичними для аудиторії. Загалом усі ЗМІ є важливим каналом політичної […]
«Влада хотіла, щоб війна не мала свідків», – каже доцент кафедри нових медій Наталія Габор. Проте в нашу епоху це майже неможливо. Інша справа, чи комунікація справді зменшує насильство? Криваві події у Києві ставлять під сумнів цю тезу. З ініціативи кафедри нових медій на факультеті журналістики ЛНУ ім. І. Франка 18 лютого 2014 року відбувся […]
До Євромайдану журналісти в унісон говорили про необхідність створення нової медійної платформи – громадського телебачення. Йшлося не тільки про різновид одного з канонічних ЗМІ, але й про нові стандарти інформування суспільства. Організатори громадського мовлення акцентують увагу на достовірності, неупередженості, максимальній об’єктивності й всеохоплюваності контенту. До його формування долучаються глядачі, уподобання яких визначають вектор тематичного наповнення. […]
Як знайти свого читача в час, коли є одна панівна тема для ЗМІ? Про Єврореволюцію може писати як досвідчений аналітик, так і починаючий блогер — головне аби читали, аби робота не була марною. Українці звикли до того, що вітчизняні ЗМІ час від часу в один голос висвітлюють резонансну тему. Наприклад “маленька” революція у Врадіївці. Не кожне […]