Чому деградують новини і що з цим робити?

Мирослава Чабаненко

Опубліковано: 17-10-2016

Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа.

1

Журналістика не лише зазнала глибокої трансформації завдяки зростанню впливу її громадянського різновиду, вона стає заручницею схильності аудиторії до самоінформування. Супермасової аудиторії, яка звикає користуватись глобальними інформаційними потоками, сформованими значною мірою нею ж, із усіма відповідними наслідками.

Робота над сучасними сайтами

Олег Слюсарчук

Опубліковано: 06-06-2016

Розділи: Нові технології медіа.

0

Про роботу над створеннями Інтернет-ЗМІ, основні «підводні камені» та кола веб-дизайнерського пекла для студентів кафедри нових медій розповів дизайнер та ілюстратор Олег Слюсарчук. Чому є важливим для журналістів розуміння того, як створювати онлайн-проекти та інформаційні ресурси? Якщо хтось стане редактором та захоче мати власне ЗМІ або зрозумієте, що там, де ви працюєте, все не так […]

Ярослав Іваночко: «Ідеї – це головне»

Опубліковано: 27-04-2016

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

1

Бракує людей з ідеями, тих, хто може запропонувати щось таке, чого ні в кого нема. Бо рутина, яку перечитуєш щодня, притуплює відчуття гостроти і важливості новин. Журналістика в принципі така штука, яка виснажує, журналістам притаманні творчі вигорання, а натхнення для роботи потрібно звідкись черпати.

«Робота журналіста в інтернет-ЗМІ» Мирослави Чабаненко: погляд студента

Катерина Туманова

Опубліковано: 21-04-2016

Розділи: Нові технології медіа.

4

Підручники й посібники студенти часто вважають застиглими пам’ятниками, такими собі музеями консервативних та схоластичних (відірваних від реальності) знань, якими почасти нереалізовані професійно фахівці діляться з молодими «талантами» та «бездарностями». Мало кому справді цікаво відкрити підручник не лише на тій сторінці, де розміщено матеріал для наступного семінару, а прочитати повністю. І часто за лаконічно оформленою обкладинкою […]

Верифікація або як не стати жертвою фейків

Галина Пида

Опубліковано: 12-04-2016

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Фальсифікація, містифікація.

0

Не минуло й тижня з часу проведення Голландського референдуму, як у ЗМІ вже поширюється фейкова інформація щодо цієї події. Так, російський «LifeNews» опублікував сюжет, в якому нібито голландці ховають обличчя, побоюючись українських радикалів. Журналісти викрили недобросовісних колег з «LifeNews» у подачі неправдивої інформації. Проте фейкові новини все частіше зустрічаються у ЗМІ і псують імідж сучасної […]

Віталій Грабар: «Фото стало доступнішим, але це не значить, що якість погіршилась»

Тетяна Павліченко

Опубліковано: 08-04-2016

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

0

Про поліфункціонального фотографа, нові тренди у фоторепортажистиці та місце фотокореспондента у конвергентних ньюзрумах студентам факультету журналістики ЛНУ ім.І.Франка розповів львівський фотограф, співзасновник інформаційного фотоагентства LUFA Віталій Грабар. На своїх тренінгах та лекціях Ви багато говорите про культуру фотографії, зокрема репортажної. Як з цим в українських ЗМІ? Назагал говорити про таке доволі важко, адже подібні питання […]

Журналіст-мультимедійник: вміти все

Опубліковано: 11-03-2016

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Стандарти якісної журналістики.

0

Про універсального медійника, перелік його навичок та роль в інформаційному просторі розповіла  студентам факультету журналістики ЛНУ  ім. I.Франка Михайлина Скорик – медіаменеджер і відома журналістка з багатим досвідом роботи чи не у всіх галузях ЗМК Що змінив Інтернет саме у сфері медій? Він створив там справжню революцію, яку порівнюють з винайденням друкарського верстата Ґутенберґа. Ми […]

Михайлина СКОРИК: «Зараз якраз хороший час, щоб піти в медії і зробити кар’єру»

Опубліковано: 03-03-2016

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

0

Які проекти в ЗМІ стануть успішними, хто потрібен на медіаринку та де шукати нових перспектив для розвитку української журналістики, розповіла студентам спеціалізації кафедри нових медій ЛНУ медіаменеджер, журналіст Михайлина Скорик. Михайлино, Ви почали свою журналістську кар’єру в газеті, потім продовжили на телебаченні, а зараз займаєтесь інтернет-проектами. Це у Вас професіональна еволюція, чи творчі пошуки досі тривають? […]

Комерціалізація алгоритму у соціальних мережах як загроза силі слабких зв’язків між людьми

Юрій Залізняк

Опубліковано: 22-02-2016

Розділи: За що критикують медіа?, Медіафілософія, Нові технології медіа.

3

Поданий нижче текст є рефлексією на тему почутої лекції «(Дез)інформаційні війни» Світлани Матвієнко – дослідниці медій, викладача факультету інформації та медіа-досліджень в Університетi Західного Онтаріо. З часу Арабських революцій, після акції з окупації Уолл-Стріт та особливо –  після української  Революції гідності, бере свій початок тенденція романтизації нових медій та соціальних мереж.  Їх розглядають як сукупність […]

Олександр Піддубний: «Зараз журналіст має мислити в двох вимірах: вимір традиційний і вимір конвергентний»

Опубліковано: 28-12-2015

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

0

Про розвиток сучасної журналістики, перспективи для молодих спеціалістів та свіжі тренди в медіях розповідає український журналіст, блогер, медіаконсультант та фахівець з цифрових медій Олександр Піддубний. У Вашому блозі багато базових порад для молодих медійників Чи не думали Ви це трансформувати в якийсь посібник для молодого журналіста? Чесно кажучи, в мене була така ідея, але поки […]