Нові медії 2015: що далі?

Наталя Антонишин

Опубліковано: 09-11-2015

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Ні для кого не є секретом, що нові медії не перестають користуватися популярністю у населення. Без них, фактично, не минає жодного нашого дня, адже переважно із онлайн-ЗМІ ми дізнаємося останні новини, шукаємо потрібну інформацію, а також проводимо своє дозвілля. Більше того, нові медії стали ключовою ланкою у віртуальній комунікації, адже навіть у соцмережах ми вже […]

live long and prosper!

Тетяна Павліченко

Опубліковано: 27-10-2015

Розділи: Нові технології медіа.

0

Лонгріди – об’ємний вимір довгих текстів в інтернет-просторі Кожній науці, кожній галузі потрібні свої прогресори, свої реформатори, такі-собі жителі планети Вулкан, у яких логіка і тяга до знань стоїть на першому місці. Однак бути командором Споком, який прийде, підніме руку і з вітальним жестом вулканців скаже життєствердне “Live long and prosper!” зовсім не легко. Уявити […]

Галина Тимченко: «Нових медіа не існує – їх іще не вигадали»

Опубліковано: 21-10-2015

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

0

Керівник проекту Meduza вважає, що редактори потрібні не лише медіа, а й цілим містам і країнам. Сайту Meduza днями виповнився рік. Проект Галини Тимченко, яка десять років очолювала найпопулярніше онлайн-видання Росії Lenta.ru і була звільнена через інтерв’ю з Дмитром Ярошем, був задуманий не як реінкарнація «Ленти», а як щось зовсім нове. Концепція видання, базованого в […]

Нові інструментарії журналістики або як врятувати нудний контент

Христина Гац

Опубліковано: 08-10-2015

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Сьогодні людям не потрібні просто сенсації чи свіжі новини, їм потрібні видовища і враження. Щоб серед мільярда сайтів і необмеженої кількості контенту людина звернула увагу саме на цей, а не інший матеріал, потрібно зробити щось неординарне. Відповідно замало просто написати геніальну статтю чи провести вагоме дослідження, потрібно вміти подати його аудиторії. З появою інтернету та […]

Отар Довженко: «Людині, яка критикує медіа, не можна помилятись»

 Оксана ГРУБА, Олександра ПРИСТАШ

Опубліковано: 07-10-2015

Розділи: Інтерв'ю, Медіафілософія, Нові технології медіа, Стандарти якісної журналістики.

0

У рамках курсу «Медіакритики» до студентів факультету журналістики, щоб поділитись із медійним досвідом завітав Отар Довженко. Впродовж двогодинної дискусії студентів найбільше цікавили питання джинси в ЗМІ, витіснення журналістики копірайтингом, оплачуваності журналістської праці, завдань медіакритики. А розпочав гість свій майстер-клас із розповіді про медіакритику: «Медіакритика впливає на багато речей, — вважає журналіст. — Будучи сегментом журналістики, […]

Олег Онисько: «Немає гіршої роботи, ніж журналіст, коли тобі не цікава ця професія»

Софія Лазуркевич

Опубліковано: 24-09-2015

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

0

  22 вересня на факультеті журналістики Львівського університету відбулась зустріч з журналістським подружжям – Олегом та Наталією Ониськами. Організатором зустрічі був завідувач кафедри нових медій Борис Потятиник. Студенти, окрім питань про структуру роботи інтернет-видання ZAXID.NET, цікавились також журналістськими розслідуваннями, новими медіями та майбутнім друкованих видань. «Ми маємо усвідомлювати, що нові медії є викликом для кожного […]

Як ZIK і Zaxid.net стають «загубленими» у гонитві за рекламодавцем

Опубліковано: 25-05-2015

Розділи: Нові технології медіа.

0

Позиціонуючи себе спершу як західноукраїнські регіональні сайти, ZIK і Zaxid.net із часом втратили цю особливість. Женучись за трафіком й рекламодавцем, ці платформи збільшили кількість відвідувачів, однак відійшли від свого першочергового завдання, а разом з тим й втратили конкретну, чітко окреслену нішу в українському інтернет-просторі. Відвідуючи сьогодні сайти Zik і Zaxid.net, можна дізнатися чимало важливого про […]

Соцмережі – правдиві інформатори про війну у Донбасі чи джерело фейків для онлайн-медій?

Ірина Рєвунова

Опубліковано: 21-04-2015

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Фальсифікація, містифікація.

0

Повідомлення в соціальних мережах Facebook і Twitter уже стали повноцінним джерелом інформації, на яке із впевненістю посилаються найавторитетніші онлайн-медії. У часи бурхливих суспільних, політичних та військових подій, зокрема війни на Донбасі, дописи в сомережах набувають ще більшого значення. Причин тому кілька. Часто саме у Facebook і Twitter інформація з’являється раніше, ніж її оприлюднюють офіційні джерела […]

Карта соціальних медіа України

Наталія Антонишин, Ірина Марушкіна

Опубліковано: 20-12-2014

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

1

Соціальні медіа розвиваються бурхливо, навіть експерти не завжди встигають відслідковувати появу нових та занепад тих з них, які нещодавно були популярними. Висока динаміка змін, звісно, ускладнює дослідження цих комунікаційних площадок, а висновки, як правило, зводяться до обережного опису тенденцій, ніж до категоричної констатації. Попри все, історія соціальних медіа нараховує вже близько двох десятків років, а […]

Старт “Головної команди” у новому сезоні на “Футбол 1” (спроба рецензії)

Дмитро Плахта

Опубліковано: 03-12-2014

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Програма  “Головна команда” – новий проект, який запустили журналісти телеканалу “Футбол 1” на початку вересня цього року. Хто ж у новому  спортивному/телевійному сезоні стартував краще – національна збірна України чи “Головна  команда”? Аудиторія телеканалів “Футбол 1” і “Футбол 2” звикла до того, що практична вся тутешня аналітика зводиться до найрізноманітніших варіацій програми “Великий футбол” з її […]