Про універсального медійника, перелік його навичок та роль в інформаційному просторі розповіла студентам факультету журналістики ЛНУ ім. I.Франка Михайлина Скорик – медіаменеджер і відома журналістка з багатим досвідом роботи чи не у всіх галузях ЗМК Що змінив Інтернет саме у сфері медій? Він створив там справжню революцію, яку порівнюють з винайденням друкарського верстата Ґутенберґа. Ми […]
Опубліковано: 03-03-2016
Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.
0
Які проекти в ЗМІ стануть успішними, хто потрібен на медіаринку та де шукати нових перспектив для розвитку української журналістики, розповіла студентам спеціалізації кафедри нових медій ЛНУ медіаменеджер, журналіст Михайлина Скорик. Михайлино, Ви почали свою журналістську кар’єру в газеті, потім продовжили на телебаченні, а зараз займаєтесь інтернет-проектами. Це у Вас професіональна еволюція, чи творчі пошуки досі тривають? […]
Поданий нижче текст є рефлексією на тему почутої лекції «(Дез)інформаційні війни» Світлани Матвієнко – дослідниці медій, викладача факультету інформації та медіа-досліджень в Університетi Західного Онтаріо. З часу Арабських революцій, після акції з окупації Уолл-Стріт та особливо – після української Революції гідності, бере свій початок тенденція романтизації нових медій та соціальних мереж. Їх розглядають як сукупність […]
Опубліковано: 28-12-2015
Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.
0
Про розвиток сучасної журналістики, перспективи для молодих спеціалістів та свіжі тренди в медіях розповідає український журналіст, блогер, медіаконсультант та фахівець з цифрових медій Олександр Піддубний. У Вашому блозі багато базових порад для молодих медійників Чи не думали Ви це трансформувати в якийсь посібник для молодого журналіста? Чесно кажучи, в мене була така ідея, але поки […]
Опубліковано: 10-12-2015
Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.
0
Головний редактор онлайн-журналу «Хмарочос» про виклики і особливості урбаністичної журналістики. Онлайн-журнал «Хмарочос», який пише про Київ, його громаду та міські історії з усього світу, виник рік тому. Назва «Хмарочос» − своєрідна провокація: кияни люблять своє місто і не бачать його таким, яким воно є насправді, а Київ посідає шосте місце серед усіх міст Європи та […]
Опубліковано: 08-12-2015
Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.
0
Засновниця «Телекритики» у Львові розповіла про принципи аналізу телевізійного продукту. Восени 2015 року команда сайту «Телекритика» в повному складі покинула видання, що входить до холдингу «1+1», та оголосила про запуск нового проекту. На початку грудня стала відомою назва майбутнього сайту, що стартує незабаром – «Детектор медіа». Наталія Лигачова, керівник і засновниця громадської організації «Телекритика», займається […]
Які якості притаманні професійному критику, як формується культурний простір України і перед ким несуть відповідальність журналісти, які пишуть рецензії розповіла в інтерв’ю медіадослідниця Юлія Голоднікова. В чому полягає Ваше розуміння якісної медіакритики? Я так розумію, що критика є або професійна, або непрофесійна. І тут питання якості просто автоматично відпадає. Якщо ми кажемо, що є професійна […]
Опубліковано: 03-12-2015
Розділи: Нові технології медіа.
0
Нове життя хроніки в медіях В еру цифрових технологій читачам зовсім нецікаво занурюватись у перипетії, описані в хроніках. Під яким ж соусом подавати в медіях таку непросту справу, як архівні дані та як найкраще згодувати її реципієнтам? Вихід є – це візуалізація хронології подій, бажано також зробити її максимально динамічною та інтерактивною. І це не […]
Ірина Вихрущ
Опубліковано: 01-12-2015
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Завдячуючи новинкам у світі техніки, графічного дизайну, веб-моделювання, споживач отримує нову відмінну форму подачі інформації: репортажі, у яких яскраві та нестандартні фото отримані із повітря, завдяки дронам; мультимедійні лонгріди – історії, доповнені візуалізацією, аудіо та відео; аналітичні матеріали з інфографікою, мапами та 3D анімацією. Усе це приваблює інтернет-користувача, бо дає змогу глибше осягнути цікаву йому тему.
Їх може бути й більше. Проте ці здаються найбільш промовистими. Отже, за порядком. У Мережі немає нічого легшого, як висловитись, і нічого важчого, як бути почутим. Наша магістрантка з Харкова Катерина Андреєва, якось зауважила на занятті з курсу «Критика новий медій», що в Мережі дуже тісно. Висловлюванням так тісно, як пасажирам на вокзалі. Дуже легко […]