Тетяна Демко
Опубліковано: 04-12-2017
Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.
1
Загальна рекомендація – читати те, що змінює уявлення, тобто тексти, які несуть якусь інноваційну складову в освіті, науці, в соціальних платформах. Тобто фіксація нашого мозку повинна бути не на тому, що є, а не тому, що може бути.
Марія Дурнєва
Опубліковано: 08-08-2017
Розділи: Нові технології медіа.
0
Ми звикли вважати, що створений закордоном продукт завжди кращий, аніж вітчизняний. Однак, чи справді це так? Чи здатні українські медіа зрівнятись, а бо навіть перевершити зарубіжні? Давайте розберемось. В Україні довгі мультимедійні історії почали набирати популярності ще на початку 2015 року, вкорінюючись та стаючи невід’ємною часткою національного медіапростору. Онлайн-видання доволі швидко підхопили цікаву ідею подачі […]
Опубліковано: 24-06-2017
Розділи: Нові технології медіа.
0
Головний редактор онлайн-видання BirdInFlight Євгеній Сафонов називає головною проблемою медіа бідність: «Це індустрія, де немає грошей». Виступаючи на Львівському медіафорумі, він запропонував нові інструменти монетизації та ефективні моделі нативної реклами. На медіаринку немає грошей. Сьогодні медіа створюють ентузіасти, які не можуть його не робити. Щоб вижити, їм доводиться шукати спонсорів, збирати пожертви на спільнокошті, або, […]
Вікторія Гапоненко
Опубліковано: 01-06-2017
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Вони «приходять» до журналістів у кошмарних снах. Думка про це заважає спокійно працювати далі. Коментарі. То що ж в них такого страшного? Чому їх часто намагаються заборонити? І чи насправді їх слід боятись? Давайте розберемось. В певний момент перед кожною редакцією постає одвічне питання: «Бути чи не бути?» Тобто, відключати функцію коментування чи ні. Ця […]
Неправдиві новини в українському медійному середовищі – не рідкість. Проте потрохи читачі і самі журналісти вчаться розпізнавати неправдиву інформацію. Саме цим і займається наш сьогоднішній герой, Олександр Гороховський, головний редактор «FactCheck-Ukraine». Цей ресурс перевіряє факти у заявах публічних осіб. Ми поспілкувалися з паном Олександром про проблеми у журналістському середовищі, сайти фейкових новин та імунітет від […]
Данило Кіндрись
Опубліковано: 16-02-2017
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
2016 рік показав нам, що нестримне поширення та розвиток нових цифрових технологій тільки починається. Складається враження, що технології не зупиняться ніколи. Продажі планшетів перевищили збут персональних комп’ютерів. Реклама в Інтернеті у США стала прибутковішою за всю наявну в газетах, журналах і на щитах разом. Кількість активних користувачів Facebook у 2016 році перевищила населення Китаю. Якби […]
Мар'яна Федина
Опубліковано: 29-11-2016
Розділи: Нові технології медіа.
0
Facebook створив довкола своїх користувачів таке ідеальне середовище, яке забезпечує нам один погляд на ті ж ситуації. Так, ми додаємо в друзі людей із спільними поглядами на життєві та соціальні устрої, й в той ж час «банимо» осіб, які не поділяють наші цінності. Алгоритм новинної стрічки Facebook за замовчуванням налаштований так, щоб частіше показувати користувачеві ту інформацію, яка йому імовірно цікавіша. В результаті, як дехто вважає, формується своєрідний «інформаційний міхур», який закріплює у користувача певну точку зору і переконаність у власній правоті, відмежувавши його від публікацій, що подають альтернативні думки.
Костянтин Янченко
Опубліковано: 28-10-2016
Розділи: Нові технології медіа.
0
Закономірно, що реальний і віртуальний флешмоби мають багато спільного. В обох випадках їх об’єднує наявність або відсутність певної мети. Коли говоримо про ідейні акції, за основу вони переважно мають проблемне питання, назрілий конфлікт, що спровокує аудиторію до участі або спостереження. Проте частіше трапляються флешмоби без конкретної мотивації (і реальні, і віртуальні). Люди беруть у них участь задля розваги, відпочинку, задоволення комунікаційних потреб. Як очний, так і віртуальний варіанти такого типу акцій, як правило, залишаються непоміченими та не викликають суспільного резонансу.
Тетяна Оршинська
Опубліковано: 19-10-2016
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Як відомо, інтернет-користувачі ідентифікують себе за вигаданими іменами, псевдонімами, які ще називаються “прізвиськами“, “нікнеймами “ (з англ. nickname), або просто “ніками“. Ніки вказують при створенні облікового запису, він може складатися з латинських та кириличних літер, допускає наявність цифр та інших знаків. За Д. Крісталом вибір такого імені є ритуальним актом, оскільки спілкування в мережі без […]
Анна Голішевська
Опубліковано: 18-10-2016
Розділи: Нові технології медіа, Стандарти якісної журналістики.
0
Кілька років тому у світовій медіаспільноті значно поширився термін фактчекінг (англ. fact-checking), що означає практику перевірки фактів у документах, виступах та публікаціях на відповідність дійсності за допомогою інтернету та різних інновацій. В США та Європі існує низка медіаорганізацій (наприклад, Factcheck.org, Politifact.com, FactCheckEU.org), які займаються перевіркою фактів, озвучених політиками, громадськими діячами, а також опублікованих в медіа. […]