The Feedback of Tomorrow: аспекти впливу коментарів на розвиток медіа

Мар'яна Федина

Опубліковано: 29-11-2016

Розділи: Нові технології медіа.

0

Facebook створив довкола своїх користувачів таке ідеальне середовище, яке забезпечує нам один погляд на ті ж ситуації. Так, ми додаємо в друзі людей із спільними поглядами на життєві та соціальні устрої, й в той ж час «банимо» осіб, які не поділяють наші цінності. Алгоритм новинної стрічки Facebook за замовчуванням налаштований так, щоб частіше показувати користувачеві ту інформацію, яка йому імовірно цікавіша. В результаті, як дехто вважає, формується своєрідний «інформаційний міхур», який закріплює у користувача певну точку зору і переконаність у власній правоті, відмежувавши його від публікацій, що подають альтернативні думки.

Віртуальний флешмоб як явище сучасної медійної культури

Костянтин Янченко

Опубліковано: 28-10-2016

Розділи: Нові технології медіа.

0

Закономірно, що реальний і віртуальний флешмоби мають багато спільного. В обох випадках їх об’єднує наявність або відсутність певної мети. Коли говоримо про ідейні акції, за основу вони переважно мають проблемне питання, назрілий конфлікт, що спровокує аудиторію до участі або спостереження. Проте частіше трапляються флешмоби без конкретної мотивації (і реальні, і віртуальні). Люди беруть у них участь задля розваги, відпочинку, задоволення комунікаційних потреб. Як очний, так і віртуальний варіанти такого типу акцій, як правило, залишаються непоміченими та не викликають суспільного резонансу.

“Що в імені тобі моєму”: роль імен у конструюванні віртуальної ідентичності

Тетяна Оршинська

Опубліковано: 19-10-2016

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Як відомо, інтернет-користувачі  ідентифікують себе за вигаданими іменами, псевдонімами, які ще називаються  “прізвиськами“,  “нікнеймами “ (з англ. nickname), або просто “ніками“.  Ніки вказують при створенні облікового запису, він може складатися з латинських та кириличних літер, допускає наявність цифр та інших знаків. За Д. Крісталом вибір такого імені є ритуальним актом, оскільки спілкування в мережі без […]

Перевірка фактів як буденний журналістський ритуал

Анна Голішевська

Опубліковано: 18-10-2016

Розділи: Нові технології медіа, Стандарти якісної журналістики.

0

Кілька років тому у світовій медіаспільноті значно поширився термін фактчекінг (англ. fact-checking), що означає практику перевірки фактів у документах, виступах та публікаціях на відповідність дійсності за допомогою інтернету та різних інновацій. В США та Європі існує низка медіаорганізацій (наприклад, Factcheck.org, Politifact.com, FactCheckEU.org), які займаються перевіркою фактів, озвучених політиками, громадськими діячами, а також опублікованих в медіа. […]

Чому деградують новини і що з цим робити?

Мирослава Чабаненко

Опубліковано: 17-10-2016

Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа.

1

Журналістика не лише зазнала глибокої трансформації завдяки зростанню впливу її громадянського різновиду, вона стає заручницею схильності аудиторії до самоінформування. Супермасової аудиторії, яка звикає користуватись глобальними інформаційними потоками, сформованими значною мірою нею ж, із усіма відповідними наслідками.

Робота над сучасними сайтами

Олег Слюсарчук

Опубліковано: 06-06-2016

Розділи: Нові технології медіа.

0

Про роботу над створеннями Інтернет-ЗМІ, основні «підводні камені» та кола веб-дизайнерського пекла для студентів кафедри нових медій розповів дизайнер та ілюстратор Олег Слюсарчук. Чому є важливим для журналістів розуміння того, як створювати онлайн-проекти та інформаційні ресурси? Якщо хтось стане редактором та захоче мати власне ЗМІ або зрозумієте, що там, де ви працюєте, все не так […]

Ярослав Іваночко: «Ідеї – це головне»

Опубліковано: 27-04-2016

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

1

Бракує людей з ідеями, тих, хто може запропонувати щось таке, чого ні в кого нема. Бо рутина, яку перечитуєш щодня, притуплює відчуття гостроти і важливості новин. Журналістика в принципі така штука, яка виснажує, журналістам притаманні творчі вигорання, а натхнення для роботи потрібно звідкись черпати.

«Робота журналіста в інтернет-ЗМІ» Мирослави Чабаненко: погляд студента

Катерина Туманова

Опубліковано: 21-04-2016

Розділи: Нові технології медіа.

4

Підручники й посібники студенти часто вважають застиглими пам’ятниками, такими собі музеями консервативних та схоластичних (відірваних від реальності) знань, якими почасти нереалізовані професійно фахівці діляться з молодими «талантами» та «бездарностями». Мало кому справді цікаво відкрити підручник не лише на тій сторінці, де розміщено матеріал для наступного семінару, а прочитати повністю. І часто за лаконічно оформленою обкладинкою […]

Верифікація або як не стати жертвою фейків

Галина Пида

Опубліковано: 12-04-2016

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Фальсифікація, містифікація.

0

Не минуло й тижня з часу проведення Голландського референдуму, як у ЗМІ вже поширюється фейкова інформація щодо цієї події. Так, російський «LifeNews» опублікував сюжет, в якому нібито голландці ховають обличчя, побоюючись українських радикалів. Журналісти викрили недобросовісних колег з «LifeNews» у подачі неправдивої інформації. Проте фейкові новини все частіше зустрічаються у ЗМІ і псують імідж сучасної […]

Віталій Грабар: «Фото стало доступнішим, але це не значить, що якість погіршилась»

Тетяна Павліченко

Опубліковано: 08-04-2016

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

0

Про поліфункціонального фотографа, нові тренди у фоторепортажистиці та місце фотокореспондента у конвергентних ньюзрумах студентам факультету журналістики ЛНУ ім.І.Франка розповів львівський фотограф, співзасновник інформаційного фотоагентства LUFA Віталій Грабар. На своїх тренінгах та лекціях Ви багато говорите про культуру фотографії, зокрема репортажної. Як з цим в українських ЗМІ? Назагал говорити про таке доволі важко, адже подібні питання […]