Доповнена реальність змінює світ: нові можливості та нові ризики

Любомир Федоришин

Опубліковано: 01-06-2018

Розділи: Нові технології медіа.

0

Концерн Microsoft готує до виходу свою новинку під назвою “HoloLens”, яка має потенціал повністю змінити спосіб взаємодії з віртуальним світом. Уявіть собі гаджет, який здатен замінити собою усі інші. Тоді ви зрозумієте амбіції американської компанії.

Informer vs meformer: як соціальні мережі й месенджери допомагають журналістові творити свій бренд

Ангеліна Ломакіна

Опубліковано: 09-01-2018

Розділи: Нові технології медіа.

0

Експерт із комунікацій і автор одного з найпопулярніших українських Telegram-каналів Андрій Бродецький розповідає про те, як журналістові лишитися потрібним після втрати ЗМІ монополії на інформацію.

Журналістика майбутнього: інформаційна чума чи авангард аналітики?

Ярина Пришляк

Опубліковано: 18-12-2017

Розділи: Нові технології медіа.

0

Журналістам майбутнього доведеться відкласти свої блокноти, ручки і, навіть, диктофони. Інновації диктуватимуть нові правила, і найважливішими характеристиками, якими має володіти майбутній представник цієї професії, є здатність швидко вчитися, підлаштовуватись під новочасні тенденції, а також вміти шукати й застосовувати модерні привілеї цифрового суспільства відповідно до потреб своєї аудиторії.

We are VR. Все, що варто знати про формат зйомки 360°

Катерина Бігун

Опубліковано: 11-12-2017

Розділи: Нові технології медіа.

0

VR розшифровують як «virtual reality» – віртуальна реальність. Особливість фільмування у форматі 360° полягає у тому, що глядач може проживати побачене в режимі нон-стоп. Через це журналісти швидко перейняли технологію, адже у них з’явилася можливість розповідати історії, в яких людина братиме безпосередню участь.

Георгій Почепцов: «Треба руйнувати у власній голові вчорашні уявлення про світ»

Тетяна Демко

Опубліковано: 04-12-2017

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа.

1

Загальна рекомендація – читати те, що змінює уявлення, тобто тексти, які несуть якусь інноваційну складову в освіті, науці, в соціальних платформах. Тобто фіксація нашого мозку повинна бути не на тому, що є, а не тому, що може бути.

Нам це вдалося: українські лонгріди на противагу американським

Марія Дурнєва

Опубліковано: 08-08-2017

Розділи: Нові технології медіа.

0

Ми звикли вважати, що створений закордоном продукт завжди кращий, аніж вітчизняний. Однак, чи справді це так? Чи здатні українські медіа зрівнятись, а бо навіть перевершити зарубіжні? Давайте розберемось. В Україні довгі мультимедійні історії почали набирати популярності ще на початку 2015 року, вкорінюючись та стаючи невід’ємною часткою національного медіапростору. Онлайн-видання доволі швидко підхопили цікаву ідею подачі […]

«Медіа роблять ентузіасти, які не можуть його не робити»

Опубліковано: 24-06-2017

Розділи: Нові технології медіа.

0

Головний редактор онлайн-видання BirdInFlight Євгеній Сафонов називає головною проблемою медіа бідність: «Це індустрія, де немає грошей». Виступаючи на Львівському медіафорумі, він запропонував нові інструменти монетизації та ефективні моделі нативної реклами. На медіаринку немає грошей. Сьогодні медіа створюють ентузіасти, які не можуть його не робити. Щоб вижити, їм доводиться шукати спонсорів, збирати пожертви на спільнокошті, або, […]

#БЕЗКОМЕНТАРІВ: тролі проти інтелектуалів

Вікторія Гапоненко

Опубліковано: 01-06-2017

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Вони «приходять» до журналістів у кошмарних снах. Думка про це заважає спокійно працювати далі. Коментарі. То що ж в них такого страшного? Чому їх часто намагаються заборонити? І чи насправді їх слід боятись? Давайте розберемось. В певний момент перед кожною редакцією постає одвічне питання: «Бути чи не бути?» Тобто, відключати функцію коментування чи ні. Ця […]

«Фейки ближче, ніж ми думаємо»: розмова з Олександром Гороховським

Ірина Ладика

Опубліковано: 24-05-2017

Розділи: Інтерв'ю, Нові технології медіа, Фальсифікація, містифікація.

0

Неправдиві новини в українському медійному середовищі – не рідкість. Проте потрохи читачі і самі журналісти вчаться розпізнавати неправдиву інформацію. Саме цим і займається наш сьогоднішній герой, Олександр Гороховський, головний редактор «FactCheck-Ukraine». Цей ресурс перевіряє факти у заявах публічних осіб. Ми поспілкувалися з паном Олександром про проблеми у журналістському середовищі, сайти фейкових новин та імунітет від […]

ТОП-3 дослідження нових медій в Британії: підсумки 2016-го

Данило Кіндрись

Опубліковано: 16-02-2017

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

2016 рік показав нам, що нестримне поширення та розвиток нових цифрових технологій тільки починається. Складається враження, що технології не зупиняться ніколи. Продажі планшетів перевищили збут персональних комп’ютерів. Реклама в Інтернеті у США стала прибутковішою за всю наявну в газетах, журналах і на щитах разом. Кількість активних користувачів Facebook у 2016 році перевищила населення Китаю. Якби […]