Виборча кампанія – 2014: контексти війни із думкою про мир

Людмила Павлюк

Опубліковано: 18-07-2014

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда, Огляди, аналітика.

0

Важкі часи дають шанс для колективної душі. В огляді електоральної реклами вміщені зразки текстів, які були зібрані переважно за тиждень перед виборами,  на останньому етапі передвиборчих перегонів, коли риторика виступала у прямій ролі слуги політпроцесу й виконувала безпосередньо покладені на неї найважливіші функції – мобілізаційні. Зараз, постфактум, функція цих текстів інша – вони перейшли в […]

Секрет успіху Петра Порошенка: медійна складова

Опубліковано: 16-06-2014

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Будучи лідером президентських перегонів, Порошенко боровся не так проти своїх конкурентів, як за збереження позитивного образу, що вигулькнув практично нізвідки цієї зими.   Політику вдалося за кілька місяців майже з нуля наростити електорат, переконати українців у тому, що країну врятує тільки обрання Президента в першому турі, й перемогти з рекордним за останні два десятиліття результатом […]

Кандидат, що пропустив власну виборчу кампанію

Опубліковано: 16-06-2014

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Суперечливий та скандальний медійний образ Михайла Добкіна не допоміг йому в боротьбі за строкатий та деморалізований проросійський електорат.    Ще півроку тому ніхто не міг уявити, що на наступних президентських виборах кандидат від Партії регіонів не вийде до другого туру. Після втечі лідера ПР Віктора Януковича та карколомного падіння рейтингів його політичної сили офіційний висуванець […]

Майдан, «Рошен» і Юля: Петро Порошенко у польських ЗМІ

Опубліковано: 10-06-2014

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Новий Президент України став помітним у Польщі медіаперсонажем іще до Майдану – поляків зацікавили проблеми, що виникли в його корпорації Roshen із експортом кондитерських виробів до Росії. Відтоді Порошенка представляли польському читачеві як одного з найбагатших людей України, олігарха й «шоколадного короля» з громадянською позицією. Нових штрихів до цього образу додав Євромайдан. Утім, до початку […]

Право на тіло: львівські онлайн-видання ще не готові визнати його за жінками

Опубліковано: 29-05-2014

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Моніторинг львівських ЗМІ засвідчив: вони проти заборони абортів, однак досі оцінюють переривання вагітності та законодавство в цьому питанні з точки зору статистики, а не з точки зору права жінки на власне тіло. Журналісти у регіонах куди більшою мірою, ніж у загальнонаціональних виданнях, є продуктом середовища і приносять у власні тексти інтерналізовані уявлення про світ. Львівський […]

Бородоманія: як українські ЗМІ реагували на результати «Євробачення-2014»

Опубліковано: 27-05-2014

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Звістка про перемогу австрійської співачки-трансвестита Кончіти Вурст на міжнародному пісенному конкурсі «Євробачення» збурила медіапростір. У перші ж хвилини після оголошення результатів у соціальних мережах почали з’являтись нові жартівливі картинки, а також  запекла полеміка прихильників і противників епатажного виконавця.  Одні обурювались моральним занепадом Європи й сприймали перемогу Кончіти як знамення близького кінця світу. Інші ставали на […]

Свій до свого по своє: медійна сотня Євромайдану (на прикладі спільноти «Економічний бойкот партії регіонів. Львів» соціальної мережі «Фейсбук»)

Костя Янченко

Опубліковано: 14-05-2014

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Ідея економічного бойкоту для громадянського суспільства стара як світ. Різноманітних ембарго не перелічити: «різнокаліберні», повні або часткові, лінійні та інтерактивні… Історія такими прикладами кишить. Після Другої світової вся Європа намагалася ізолювати німецькі автомобілі BMW і Mercedes, які в результаті пережили всі негоди й відстояли першість на ринку. Із бойкотів сучасності отримали резонанс блокада французьких вин […]

Традиційна журналістика у новому пакунку

Ольга Щур

Опубліковано: 29-04-2014

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Глобальна інформатизація стрімко змінює сучасний світ. Технологічні виклики,   тенденційне зростання  споживання інформації  потребують нових підходів  і концепцій для підвищення  якості комунікації. Це призводить до пошуку ефективніших способів спілкування  аудиторії і медій, нових  засобів інформування, нових  інструментів збору і поширення інформації. Зокрема за допомогою такого нового  онлайн-інструменту, як  Storify,  можна виокремити   серед інформаційного шуму найактуальніший і […]

Майдан як культура протесту

Лілія Тулупенко

Опубліковано: 26-02-2014

Розділи: Огляди, аналітика.

0

«Що таке революція? Революція – це не просто подолати один режим, а на його місце поставити інший. Революція – це культура народу, ти збагачуєш народ і вони стають власниками своєї свободи, це те, що ми отримали від цієї революції. Ми змогли відкрити єгиптянам культуру протесту,зараз вони можуть вийти проти будь-якої влади. Все одно, хто прийде […]

Нові медії та політика Росії

Анна Журба

Опубліковано: 25-02-2014

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Про те, як технології Web 2.0 вливаються в російську політику, розмірковують місцеві медіаексперти та політологи: Любовь Пашигорова «Old media vs New media в политической коммуникации» У своїй публікації авторка, по-перше, зазначає, що нові медіа на цьому етапі вже не є новими, оскільки стали більш ніж звичними для аудиторії. Загалом усі ЗМІ є важливим каналом політичної […]