Євромайданні містифікації: скандали, інтриги, розслідування

Ірина Вихрущ

Опубліковано: 11-02-2014

Розділи: За що критикують медіа?, Медіафілософія, Огляди, аналітика, Фальсифікація, містифікація.

1

Ось уже третій місяць Київ нагадує Рим. По-перше до нього ведуть всі дороги, себто з’їжджаються люди із різних регіонів, по-друге, тут існує своєрідний Ватикан,- ім’я цій державі – Євромайдан, форма державного правління – ліберальна анархія. (Махнові рештки виконують зарядку,- це, коли ніби безвладдя, але мирне). Оскільки утворення знаходиться в Україні, то й не дивно, що […]

Каталізатор громадянської журналістики

Тетяна Мацкєвіч

Опубліковано: 11-02-2014

Розділи: За що критикують медіа?, Медіафілософія, Нові технології медіа, Огляди, аналітика, Стандарти якісної журналістики.

0

До Євромайдану журналісти в унісон говорили про необхідність створення нової медійної платформи – громадського телебачення. Йшлося не тільки про різновид одного з канонічних ЗМІ, але й про нові стандарти інформування суспільства. Організатори громадського мовлення акцентують увагу на достовірності, неупередженості, максимальній об’єктивності й всеохоплюваності контенту. До його формування долучаються глядачі, уподобання яких визначають вектор тематичного наповнення. […]

Деякі євромайданні трансформації

Вікторія Михальчук

Опубліковано: 27-01-2014

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Минуло рівно 9 років після Помаранчевої революції в Україні, як розпочалася нова, під назвою  Євромайдан. Все почалося з того, що влада відмовилася підписувати угоду про асоціацію України з ЄС. Народ відреагував дуже швидко, хоч здавалося, що зневіра від 2004 року ще не розвіялася… Втім,  люди піднялися з такою силою і швидкістю, котру наврядчи хтось ще […]

Ексклюзив з Євромайдану: як створити СВІЙ велосипед?

Юрко Семашко

Опубліковано: 15-01-2014

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика, Стандарти якісної журналістики.

0

Як знайти свого читача в час, коли є одна панівна тема для ЗМІ? Про Єврореволюцію може писати як досвідчений аналітик, так і починаючий блогер — головне аби читали, аби робота не була марною. Українці звикли до того, що вітчизняні ЗМІ час від часу в один голос висвітлюють резонансну тему. Наприклад “маленька” революція у Врадіївці. Не кожне […]

Сім найпоширеніших міфів «Євромайдану». Кому і для чого це потрібно?

Артур Бобрик

Опубліковано: 04-01-2014

Розділи: Огляди, аналітика.

1

3 грудня на мітингу під Верховною Радою, який організувала Партія Регіонів на підримку влади, колишній нардеп Олег Калашніков так висловився про Євромайдан: «Вооруженные боевики, нанятые оппозицией и напичканные наркотиками, рвущиеся к захвату государственных учреждений. Они до такой степени ничтожны, что нам не нужно обращать на них внимание. Пусть пищат, как тараканы». Не дивно, що значна […]

Ідеологія і естетика фотоальбомів, присвячених Криму у XXI столітті

Юлія Голоднікова

Опубліковано: 09-10-2013

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Фотоальбом віддавна виступає в ролі візуального путівника, що орієнтує людину у вирі вражень. Мультимедійні фотоальбоми сьогодні є невід’ємною частиною кожного блогу, продовжуючи певні традиції свого книжкового попередника. Відкриваючи різні оптики, обидві форми в тій чи іншій мірі відображають авторську точку зору на реальність і погляд «колективного автора», що дозволяє простежити динаміку проявів ідеологічної рамки. Якою […]

Скільки громадського в Hromadske.tv?

Тарас Назарук

Опубліковано: 17-09-2013

Розділи: За що критикують медіа?, Медіафілософія, Огляди, аналітика.

0

12 вересня у Львові презентували Hromadske.tv. Проект представляли керівник компанії pro.mova Євген Глібовицький, журналісти Роман Скрипін, Наталія Гуменюк, Данило Яневський та ін. Власне намір створити Hromadske.tv  ініціативна група журналістів задекларувала ще  у червні цього року  – сформувати якість, якої позбавлене традиційне українське телебачення. Останні кілька місяців команда проекту працювала над підготовкою концепції та пошуком фінансування. Проект […]

НЕВИДИМЕ ДОВКІЛЛЯ МЕДІА-ЕКОЛОГІЇ

Борис Потятиник

Опубліковано: 01-09-2013

Розділи: За що критикують медіа?, Медіафілософія, Огляди, аналітика.

0

Минуло 10 років з того часу, як авторові цих рядків запропонували увійти на громадських засадах у редколегію новоствореного, базованого у  США, міжнародного журналу Explorations in Media Ecology («Дослідження з медіа-екології»).  Мабуть, варто  детальніше ознайомити українського читача з цим науковим напрямом, зробивши короткий огляд свіжого числа (Explorations in Media Ecology (EME), Journal of the  Media Ecology Association. […]

Майбутнє медіа: соціальність vs ізоляція

Наталія Єрьоменко

Опубліковано: 16-04-2013

Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Експерти бачать медіа наступних десятиліть демонополізованими, нішевими, орієнтованими на сучасні технології та старі добрі історії. Прогнозів щодо напрямку, в якому рухатимуться засоби масової комунікації, і конкретних змін, які в них відбудуться, не бракує і в спеціалізованій пресі та літературі, і в популярних візіях майбутнього. Одні пророкують традиційним медіа остаточной занепад або злиття з соціальними мережами, […]

Кіно без пропаганди

Юлія Олександрова

Опубліковано: 16-03-2013

Розділи: Огляди, аналітика.

0

«Медіакритика» піднімає дискусійні теми не лише про проблеми змісту українських ЗМІ, але й про те, як ми вибираємо цей зміст. «Ми» — це журналісти, редактори, медіаменеджери, продюсери, глядачі. А ще усі ті, хто поширює «культурний продукт» серед глядачів. Пропонуємо до прочитання інтерв’ю з арт-директором кінотеатру «Факел» Наталією Гаврук-Гавриліною (Москва), яка розмірковує про те, як живуть […]