Поганяємо? Як sport.ua висвітлює події «Формули-1»

Вікторія Лаврунова

Опубліковано: 22-09-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Стрімкий розвиток спортивної тематики у медіа дедалі більше сприяє вузькотематичній рубрикації новин спорту. Так, наприклад, читачі можуть окремо переглянути підбірку новин хокею, футболу, боксу та інших дисциплін. З початком сезону-2020 (що стартував 3 липня) автоперегонів у класі «Формула-1» кількість публікацій про неї почала стрімко збільшуватися. Минулого разу ми розбирали як sport.ua подає новини про футбол, а сьогодні подивимось як спортивний ресурс подає читачам матеріали про «Формулу-1».

Протокол на період пандемії

Незважаючи на те, що пандемія COVID-19 досі триває, ми можемо спостерігати за різними спортивними подіями через екрани гаджетів та ПК. Очевидно, що дистанційний спосіб перегляду не дає глядачам таких емоцій, як під час живого перегляду, але за нинішніх умов – це єдиний доступний варіант. Втім, незалежно від виду спорту, всі спортсмени мають регулярно здавати тести, аби не допустити поширення вірусу.

Це стосується і пілотів «Формули-1»: sport.ua подає цю інформацію у короткому та змістовному повідомленні. З нього ми дізнаємося про загальну кількість тестів, їхню періодичність та алгоритм дій у випадку, якщо у одного з пілотів буде виявлено коронавірус.

Джерело: Skysports.com

Трансфер пілота – не просто формальність, а медійний резонанс

Коли в індустрії автоперегонів відбувається черговий перехід статусного гонщика з однієї команди в іншу, це завжди кличе за собою численні обговорення та дискусії стосовно доречності цього переходу, перспектив та можливих результатів. До прикладу візьмемо матеріал від 11 вересня 2020 року про перехід Себастьяна Феттеля до Астон Мартіну.

Себастьян Феттель. Джерело: Sky Sports

У цьому тексті автор розглядає всі аспекти переходу пілота, починаючи від мотивації самого гонщика і завершуючи тим, які вигоди матиме його нова команда. Феттель – досвідчений спортсмен, чотирикратний чемпіон світу 2010-2013 років, а також має чималий досвід участі в перегонах найвищого рівня. Наявність такого пілота в команді – це не тільки підвищення медійності, але й можливість для самого спортсмена поборотися за подіум та здобути нову відзнаку у своїй кар’єрі. Автор зазначає, що Астон Мартін був єдиним варіантом для продовження кар’єри у вищому дивізіоні (в іншому випадку довелося брати паузу щонайменше на один рік), тому таке рішення є правильним. Матеріал містить багато інформації, яка може зацікавити шанувальників «Формули-1», тому пропонуємо ознайомитися з ним, перейшовши за посиланням вище.

Зірковий син

Чимало публікацій, що стосуються автоперегонів в категорії «Формула-1», присвячено Міку Шумахеру, синові легендарного пілота Міхаеля Шумахера. Юний гонщик наразі не може пробитися до більш статусного дивізіону, і як зазначає ресурс, нині виступає у «Формулі-2», демонструючи стабільний результат протягом сезону.

Видання регулярно публікує новини, про досягнення Шумахера-молодшого (короткі новинні повідомлення, до яких прикріплено дописи з офіційних сторінок «Формули-2» в Інстаграмі), а також аналізує результати пілота та порівнює його з іншими молодими спортсменами, які також претендують на підвищення. Про це зазначається у матеріалі від 2 вересня 2020 року. Тут, автор аналізує успіхи трьох талановитих пілотів, які регулярно займали п’єдестал протягом сезону. Це – Роберт Шварцман, Мік Шумахер та Юкі Цунода. У матеріалі є статистика трьох пілотів, їхні досягнення та фрагменти з кадри з перегонів.

Джерело: motorsport.nextgen-auto.com

Що стосується самого Міка, то в мережі вже неодноразово з’являлися публікації з коментарями інших пілотів або представників команд стосовно його переходу до «Формули-1». Втім, поки цього не сталося, і спільнота продовжує чекати на прорив молодого спортсмена.

#WeRaceAsOne

З початком руху Black Lives Matter у США спортсмени з різних дисциплін ставали на одне коліно перед початком змагань. Підтвердженням цього є численні фото-матеріали Sky Sports, телеканалів «Футбол 1,2,3» та інших видань. «Формула-1» і тут не залишилась осторонь. Про підтримку руху з боку гонщиків йдеться у матеріалі від 5 липня 2020 року. Незважаючи на всезагальну підтримку з боку спортсменів, які приєдналися до акції, не всі встали на одне коліно. Це можна побачити з відповідної публікації на офіційному профілі «Формули-1» у Твіттері.

Джерело:  Skysports.com

Втім, незважаючи на важливий інфопривід та актуальність теми, автори не дали їй жодного розвитку. Це можна помітити, переглянувши публікації за наступний тиждень після появи новини. Серед них немає жодної згадки про цей казус, чи коментарів тих гонщиків, які відмовилися вставати на одне коліно. Хоча це саме та ексклюзивна інформація, яка була би цікавою для багатьох користувачів.

Отже, проаналізувавши низку публікацій у виданні sport.ua, можемо сказати, що автори активно слідкують за перебігом подій в індустрії та оперативно подають актуальні новини у відповідних матеріалах. Втім, окремі теми, яким було присвячено лише одне коротке повідомлення, потребували розвитку (наприклад, публікація про підтримку руху Black Lives Matters). Якщо читач зацікавився цією темою, йому доведеться шукати інформацію на сторонніх ресурсах, а це не завжди зручно для нього і не на користь виданню.

Вікторія Лаврунова, студентка факультету журналістики ЛНУ ім. І.Франка

Comments are closed.