Секти в світі кіно і телебачення

Катерина Колодій

Опубліковано: 17-10-2008

Розділи: №01.

0

Відтоді, як телебачення увійшло у світ, воно привернуло до себе велику увагу глядачів, а особливо молоді. Вона, здається, дивиться його по 25 годин на добу. Відтак ЗМІ перебрали контроль за молодіжною культурою, через яку мають вплив і на дорослих. Тому вихід і дозування різні інформації є дуже важливою в телевізійному просторі. Психологи стверджують, що людина […]

Церква та/чи секта?

Павло Александров

Опубліковано: 17-10-2008

Розділи: №01.

10

Секта – яке образливе слово! Сьогодні, коли церковна агресія нібито виходить із моди навіть у більшості церковних ЗМІ, мовні звороти на кшталт “анафемований Філарет”, “ватиканські емісари” або “імперська церква” поступово стають стійкими словосполученнями, які не викликають жодних емоцій та зникають із широкого вжитку. Проте терміни “секта”, “сектантство” та все, що з ними пов’язано, у свідомості […]

Потіхи час: Reality Show

Борис Потятиник

Опубліковано: 17-10-2008

Розділи: №01, Фальсифікація, містифікація.

0

Нова хвиля дискусій щодо можливого патогенного впливу телебачення піднялася з приходом на наші екрани численних talk і reality show. Поширення реальних видовищ позначене двома цілком протилежними реакціями. Перша – схвалення  глядачів та учасників, зацікавлення широкої публіки. А це означає зацікавлення продюсерів. Тим паче, що деякі з цих передач – зовсім недорогі. Друга реакція  цілком протилежна […]

Образ жінки у телерекламі: погляд психолога

Людмила Шпанер

Опубліковано: 17-10-2008

Розділи: №01, Маніпуляція, пропаганда.

1

Реклама – своєрідне явище сучасного життя, мікроклітина економіки. Вона акумулює почуття і досвід суспільства. В економічно розвинених країнах четвертою владою називають пресу, а п’ятою – рекламу. Вона формує світосприйняття і впливає на психіку. Реклама стала частиною громадської думки, визначає свідомість людини так само, як визначає її батьківський дім, школа тощо. Це – магія перетворення акту […]

Журналізм і постреальність

Опубліковано: 17-10-2008

Розділи: №01, Фальсифікація, містифікація.

0

Почну з того, що сьогодні майже не викличе суперечок — ми живемо в інформаційному суспільстві. Його основними ознаками можна вважати те, що інформація не лише відіграє в ньому таку ж важливу роль як  промисловість в індустріальному суспільстві, не лише те, що інформація стає джерелом розвитку економіки й культури, але й  щонайважливіше— політика, суспільне життя, дозвілля, […]

Російський монстр під назвою Ukraine.ru

Андрій Дубецький

Опубліковано: 17-10-2008

Розділи: №01.

0

Російські політконсультанти через Інтернет виходять на український ринок політичних технологій. Відома стара байка говорить про те, що домен RU – це абревіатура словосполучення „Рідна Україна”. Тому немає нічого дивного, що в цьому домені з’явився проєкт з назвою Ukraine.Ru.  Російські жарти. Україна для Росії стала досить активним полем економічних інтересів, які відстоювати з Росії приїхав навіть […]

Інформація? Комунікація? Пропаганда?

Володимир Здоровега, професор

Опубліковано: 11-09-2008

Розділи: №01.

1

Сьогодні, в епоху комп’ютерного зв’язку, Інтернету, глобального телебачення, коли всі стосунки в суспільстві  відкриті й повинні ґрунтуватися на достовірній інформації, система влади, методи управління суспільством не можуть бути успішними без урахування інформаційного чинника. Відомий український учений і дипломат О.Білорус у книзі “Глобалізація і безпека розвитку” ,  вважаючи головним чинником успішного глобального суспільного розвитку виробництво інформаційно-аналітичного […]