Самопіар за 15 секунд: як журналісти освоюють платформу Тік Ток і знаходять свою авдиторію

Христина Фикита

Опубліковано: 09-03-2025

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Тік Ток став платформою не лише для розважальних цілей, але й для поширення корисної інформації. Зокрема журналісти розпочали активно знімати контент саме для цієї платформи, аби зміцнювати свою репутацію та збільшувати число підписників.

Одним із таких прикладів є телеведуча та радіоведуча Катерина Соляр. Багато хто її знає як ненависницю російської пропагандистки Скабєєвої та всього російського.

Найперше, що можна помітити – це вдалий підбір ніку, адже позиціонувати себе як королева у соцмережах значно приваблює не лише глядачів 24 каналу, але й звичайних користувачів, які збільшують активність у профілі. Також ведуча додає посилання на інші соцмережі, що зручно для користувачів. Її звикли бачити на телебаченні як серйозну ведучу із витонченою мовою та пропрацюваною дикцією, але у Тік Ток Катерину Соляр можна називати просто Катьою. Вона демонструє всі складнощі роботи з камерою, зокрема і безсонні ночі перед початком ефіру. Публікація гумористичного контенту підкреслює багатогранність ведучої, що є неодмінним важливим фактором у завоювання прихильності аудиторії. Також у неї є постійна рубрика «Драстє. Мені це НАДА», де Катерина активно розпаковує свої покупки та демонструє свою жагу до купівлі нових речей у побут. Ця серія відео дуже відгукнулась у серцях підписників та стала новим трендовим мемом на платформі Тік Ток.

Розмовні відео є не лише невідʼємною частиною життя Катерини Соляр, але й актуальним самопіаром у Тік Ток. Адже користувачі цієї платформи  люблять, щоб все було просто та швидко. І у цієї журналістки це вдалось.

Ще одна журналістка, яку можна навести як приклад – головна редакторка та ведуча медіа «Говорить Великий Львів» Наталія Струк.

Її контент у Тік Ток дещо відрізняється від відео Катерини Соляр, тому що розважальної мети у постах немає. Як і на камеру так і у своїх соцмережах телеведуча підтримує єдиний образ досвідченої ведучої. Більшість контенту складається або з розмови з аудиторією на актуальні теми або уривки з ефірів медіа. Також у неї була рубрика«Новини у Тік Ток», де вона із своєю аудиторією обговорювала інформацію певного формату у середньому до однієї хвилини. Журналістка перестала ввести Тік Ток у 2023 році, що зупинило приріст аудиторії.

Міля Єрємєєва є ще одним прикладом, що соцмережі, а особливо Тік Ток необхідно ввести не тільки для впізнаваності, але й для репутації. Міля є радіоведучою у радіостанції Радіо Максимум, де працює і Катерина Соляр.

Радіоведуча у шапці профілю зазначає, що вона артистка Київського режиму. Таке оформлення значно пришвидшує приріст підписників, адже такий опис привертає увагу користувачів до контенту ведучої. І це чудовий підхід до збільшення переглядів.

Більшість контенту Мілі Єрємєєвої є розважальним та гумористичним. Також у неї є рубрика «мене часто питають», яка не часто опубліковується у Тік Ток. Це також розмовні гумористичні відео з питаннями, які не завжди мають відповіді. Для прикладу, в одному з таких відео було питання, який чай полюбляє Міла, і тут неочікувано у кадр потрапляє чашка із грошима всередині. Підсумовуючи, опис у Тік Ток повністю відповідає її контенту. І це у рази ефективніше впливає на розвиток особистої сторінки.

Тож чому самопіар  у Тік Ток є важливим для медійників? Насамперед тому, що саме у Тік Ток можна швидше потрапити у рекомендації, на відміну від інших соцмережах. Саме через різноманітні публікації аудиторія конкретного журналіста, яка його/її читає, слухає чи дивиться, дізнається про образ та імідж поза кадром. Важливо зберігати комунікацію з аудиторією через розмовні відео чи влоги. Адже саме у такий спосіб можна отримати довіру підписників. А це завдання не з легких, особливо у часи не лише російсько-української війни, але й інформаційної боротьби. Тік Ток це платформа для медійників, які готові продемонструвати своє «Я» і творити різножанровий контент.

Христина Фикита, студентка факультету журналістики ЛНУ імені Івана Франка

Comments are closed.