Дар’я Шабаниця
Опубліковано: 22-08-2019
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
Традиційно перші підсумки щодо діяльності нового президента підводять через 100 днів від моменту його призначення. У випадку з Володимиром Зеленським три місяці не чекають, і його дії ретельно аналізують вже з перших днів роботи. Отож, як висвітлюють перші кроки новообраного голови держави на ТБ та як позиції каналів відображаються на тому, що ми бачимо на екранах?
У сучасному медіапросторі монтаж – це не лише процес обробки та зведення відео-матеріалів, але й інструмент для маніпуляцій. Люди більше вірять тому, що бачать на власні очі, тому й перегляд відео викликає впевненість у тому, що показане на екрані відповідає реальності. Це працює за принципом «помилки бути не може, бо я все бачив сам». Цим і зловживають маніпулятори, застосовуючи різні прийоми впливів. Отож, спробуємо розібратися, які існують найпоширеніші методи відео-маніпуляцій та як їх розпізнати.
Ірина Яремчук
Опубліковано: 08-05-2019
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда, Реклама.
0
Перемога кіноперсонажа на виборах в Україні-2019 стала новим феноменом, однак тенденція до цього вже розвивалася тривалий час. І схоже, у майбутньому розвиватиметься надалі...
У період президентських виборів ЗМІ – особлива мішень для політичної реклами. Шалені обсяги джинсованих публікацій змушують медіаекспертів бити на сполох. Як розпізнати джинсу і чому її так ретельно ховають журналісти?
Тетяна Гожельна
Опубліковано: 28-12-2017
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
1
Головні герої розважають аудиторію оригінальними життєвими історіями і вирішують усі труднощі й проблеми прямісінько перед телекамерами. Втім формат, який мав би розбавити й освіжити нішу українського сучасного кінематографу, натомість значно примітивізує нашу реальність.
Тетяна Байбак
Опубліковано: 22-12-2017
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
Якщо ви вирішили подивитися новини про Україну на російських ЗМІ, запасіться заспокійливим і про всяк випадок напишіть заповіт. Інформаційна війна охоплює більшу кількість населення, аніж збройна. Яке ставлення до українців формують російські ЗМІ? Останні 3 місяці ми переглядали і перечитували новини на російських ресурсах, і ось який образ українця нам намагалися навіяти.
Опубліковано: 11-12-2017
Розділи: Маніпуляція, пропаганда.
0
"Кожний український політик потай мріє бути схожим на головного героя серіалу "Картковий будинок", – каже медіаексперт Олексій Ковжун.
Американський актор Кевін Спейсі оголосив про завершення акторської кар'єри. Через це шостий сезон "Карткового будинку" стане останнім. У фільмі Спейсі грає Френка Андервуда – цинічного політика, який проходить шлях від депутата Конгресу США до президента держави.
Про феномен серіалу "Картковий будинок" Gazeta.ua запитала Георгія Почепцова, професора та експерта з інформаційної політики.
Тетяна Байбак
Опубліковано: 13-11-2017
Розділи: Маніпуляція, пропаганда, Огляди, аналітика.
0
Яскравим прикладом сучасного російського мистецтва пропаганди став нашумілий нещодавно «Крым». Однак, як свідчить реакція на цей фільм на Заході, в Україні та й у самій Росії, цього разу російська пропаганда переграла саму себе.
Ангеліна Бережненко
Опубліковано: 07-11-2017
Розділи: Маніпуляція, пропаганда, Фальсифікація, містифікація.
1
Ресурс «Антимайдан» з’явився як група в соціальній мережі «Вконтакті» для проросійсько-налаштованих користувачів на противагу таким паблікам, як «Євромайдан». Спершу це був звичайний пропагандистський ньюз-паблік, в якому всі події, що стосуються Революції Гідності, висвітлювались з проросійської позиції. З початком активної фази АТО в 2014-му, коли безпосередньо в Луганську почались обстріли, «Антимайдан» став ще й координаційним майданчиком, де користувачі […]
Павло Александров
Опубліковано: 02-11-2017
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
Інформаційна війна, що супроводжує збройний конфлікт в Сирії 2011-2017р.р., демонструє активне використання як традиційних візуальних концептів війни, так принципово нових. Серед традиційних, характерних для І та ІІ Світових війн візуальних образів, можна виділити концепт «героїчної боротьби», як от кадри бойових дій, підняття прапора над стратегічно важливим об’єктом, мирних жителів, що з радістю зустрічають визволителів, а […]