Ігор Полянський
Опубліковано: 11-09-2008
Розділи: №04.
0
Світоглядна та розслідувальна публіцистика нашого часу: концептуальний погляд на невиконання ними своїх функцій Життя і творчість загадково влаштовані: час од часу доводиться повертатися до, здавалося б, давно освоєних і засвоєних тем. Тож не дивно, що вкотре мене накриває потужна хвиля захоплення… фантастикою. Світоглядною фантастикою, — сказати б точніше, оскільки нові часові та позачасові обставини несподівано […]
Борис Потятиник
Опубліковано: 11-09-2008
Розділи: №03.
0
Масову комунікацію визначають як вплив на велику авдиторію, розділену часовими чи просторовими бар’єрами. У цьому сенсі поява письма — надзвичайно важлива. Власне це і була перша, відома нам, революційна зміна на терені комунікації. Як стверджують історики, цей здобуток належить шумерам, народові досі не встановленого походження, що майже п’ять тисяч років тому звів міста у межиріччі […]
Людмила Шпанер, психолог
Опубліковано: 11-09-2008
Розділи: №02.
0
Світ навколо нас можна поділити на дві частини – той, в якому речі мають ціну (і ці речі мертві) та світ, де ціна немає сенсу. Життя не сприймає того, що мертве, але ми не усвідомлюємо цього до кінця. Кохання немає ціни, але людина намагається зробити його предметом купівлі-продажу. В українській мові вираз “займатися сексом” поступово […]
Володимир Здоровега, професор
Опубліковано: 11-09-2008
Розділи: №01.
1
Сьогодні, в епоху комп’ютерного зв’язку, Інтернету, глобального телебачення, коли всі стосунки в суспільстві відкриті й повинні ґрунтуватися на достовірній інформації, система влади, методи управління суспільством не можуть бути успішними без урахування інформаційного чинника. Відомий український учений і дипломат О.Білорус у книзі “Глобалізація і безпека розвитку” , вважаючи головним чинником успішного глобального суспільного розвитку виробництво інформаційно-аналітичного […]
Павло Александров
Опубліковано: 23-07-2008
Розділи: №15, Агресія і тривога.
0
Інтернет-журналістика: новий вимір документального жаху “Новини – повідомлені обережно, перевірені, сказані в контексті – не повинні вселяти невпинний страх. Інформація, яку ми повідомляємо, і тональність, з якою вона подається, має пройти довгий шлях, щоби мобілізувати громадськість на раціональні дії, зменшити паніку і запропонувати якусь надію на майбутнє”. Рой Пітер Кларк, старший науковий співробітник Інституту Пойнтера […]
Борис Потятиник
Опубліковано: 21-07-2008
Розділи: №14, Нові технології медіа.
0
Прогноз Виглядає, що дискусії стосовно зникнення так званих «старих» або ж традиційних медій втрачають актуальність. Принаймні на найближчі 5-10 років. Із середини 90-х рр. минулого століття періодично оприлюднювалися апокаліптичні для паперових газет і журналів передбачення. Мовляв, не сьогодні то завтра вже ніхто їх не потребуватиме. З того часу минуло понад 10 років, проте сукупний наклад […]