Друковані Версії



№01
Сторіччя фальсифікацій. Reality Show


№02
Міфопоетика і міфополітика


№03
Війна в Іраку і медіа


№04
Порнографізація всієї країни


№05
Свобода відповідальності. Відповідальність свободи


№06
Агресія в інформаційному просторі


№07
Листопадовий зрив


№08
Що зробили вибори з медіа?


№09
Нові і старі медіа


№10
Масова журналістська освіта


№11
Якісні та популярні медіа


№12
Мова влади. Влада мови


№13
Львівські та кримські медіа: реалії і стереотипи


№14
Українська мережева журналістика


№15
Євро-2012: Інформаційний аспект


№16
Верховенство права


№17
Європа над Чорним морем


№18
Свобода від Цензури


№19-20


№21


№22
Медіа в культурі. Культура в медіях


№23
Культурні практики в медіях


№24
Медіа. Конфлікти. Медіація


№25
Тренди у нових медіях


№26
Досліджуємо дослідження


№27
Медіатизація політики


№28


№29


№30
Медіатизація війни


№31
Медіа під впливом штучного інтелекту

ЦЕ СОЛОДКЕ, СОЛОДКЕ, СОЛОДКЕ СЛОВО WikiLeaks (три лінії інтерпретації)

Борис Потятиник

Опубліковано: 31-01-2011

Розділи: Друковані версії, За що критикують медіа?, Медіафілософія, Нові технології медіа, Свобода і цензура, Фальсифікація, містифікація.

0

У різдвяному  вертепі Неаполя, окрім Богоматері з Немовлям  та інших євангельських  персонажів, цього року була фігура засновника WikiLeaks  з лептопом в руках – Джуліана Асанжа. Це можна було би вважати святотатством, якби не одна обставина: річ у тому, що  італійський скульптор Дженнаро Ді Вірджіліо робить це щороку,  розміщуючи у своєму вертепі щонайменше одну зайву постать […]

Євроінтеграція на сторінках кримських газет: яка вона?

Олексій Бессарабов

Опубліковано: 20-07-2010

Розділи: №17, Друковані версії, Огляди, аналітика.

0

Виявляється, що питання євроінтеграції не є чужим для Криму, де східний вектор цивілізаційних цінностей переважає над західним. Принаймні такі висновки можна зробити, проаналізувавши публікації провідних друкованих ЗМІ півострова. Разом із цим той самий аналіз свідчить, що цей сегмент місцевих мас-медіа відносно європейської тематики є дуже і дуже інфантильним   Щоб зрозуміти, які панують настрої у […]

Роздоріжжя ідентичностей у медійному метатексті

Опубліковано: 25-06-2010

Розділи: №17, Друковані версії.

0

(Міркування про проблеми визначення європейської тожсамості в українській літературі) У процесі свого геополітичного та соціокультурного становлення Україна перманентно перебувала між двох світоглядних орієнтирів: на Європу і Росію. Кожен із цих векторів пропонував свою ідейну парадигму, a priori амбівалентну, проте історично виправдану. В результаті тривалої практики в українців сформувалась низка принципово відмінних типів свідомості, наслідки яких […]

Марафон, гієна і “джинса” або відкриваючи Європу…

Соломія Онуфрів

Опубліковано: 21-06-2010

Розділи: №17, Друковані версії, Огляди, аналітика.

0

Нагода вперше (!) ближче побачити “стару добру” Європу, зокрема її найсхіднішу країну – Польщу – випала доволі неочікувано. Запрошення моєї колеги взяти участь у журналістських майстернях, які проводить фундація “Партнерство задля демократії” було приємною несподіванкою, і змусило радикально змінити/відмінити план дій на найближчі п’ять днів. Переміг не тільки олімпійський принцип “взяти участь”, перемогло прагнення “відкрити […]

Стратегічна орієнтація України: міфологічний аспект проблеми

Оксана Гоцур

Опубліковано: 27-05-2010

Розділи: №17, Друковані версії, Огляди, аналітика.

0

(за матеріалами періодичних видань “Дзеркало тижня”, “День”, “2000”) Метою публікації стало намагання на основі аналізу газетних публікацій відокремити реальну зовнішньополітичну орієнтацію від міфів про неї, які продукує інтеграційний дискурс.   Тема європейської та євроатлантичної інтеграції України є актуальною на сторінках сучасної української преси. Журналіст інформує про євроатлантичні інтеграційні процеси, які безпосередньо чи опосередковано стосуються України, […]

Надзвичайні ситуації: симбіоз фактів, версій і чуток у медійному просторі

Ігор Паславський

Опубліковано: 27-05-2010

Розділи: №17, Друковані версії, Огляди, аналітика.

0

Від березня 1953 року Радянським Союзом зі швидкістю світла ширились чутки про отруєння вождя всіх країн і народів – генералісимуса Сталіна. І хоча офіційних доказів насильницької смерті одноосібного лідера країни, який міцно утримував важелі правління майже три десятиліття, не змогла знайти і вибити вся могутня репресивно-каральна мегасистема на чолі з Лаврентієм Берією, чутки ці, залежно […]

Мотиви страху утрати євроідентичності в інтернет-ЗМІ

Павло Александров

Опубліковано: 20-05-2010

Розділи: №17, Агресія і тривога, Друковані версії, Фальсифікація, містифікація.

0

Страх утрати ідентичності – один із найпоширеніших ірраціональних страхів і серед окремих індивідів, і цілих етносів та націй. Він є цілком природним захисним рефлексом людини від небезпеки перестати бути собою, розчинитися у чужій культурі і підмінити власні цінності чужими. В Україні цей страх діяв завжди, у різноманітних формах, зокрема й – у контексті небезпеки втратити […]

Невже на Україну махнули рукою? (огляд світових медіа стосовно питання ЧФ)

Леся Куруц

Опубліковано: 05-05-2010

Розділи: №17, Огляди, аналітика.

0

World media on Black See Issue

Модні і не-модні тексти української журналістики

Ірина Брунова-Калісецька, координатор проекту «Моніторинг дотримання журналістами етичних принципів толерантності і міжкультурного діалогу»

Опубліковано: 25-09-2009

Розділи: №16, Агресія і тривога, Друковані версії, За що критикують медіа?.

7

«Мова ворожнечі» – поширена форма виразу ксенофобії, етноцентризму, расизму в мас-медіях. Але наразі жоден український журналіст не був притягнутий до судової відповідальності через зловживання цією мовою. Чи готове співтовариство журналістів відкрито обговорювати цю тему? Чи  для того, щоб були прийняті конструктивні рішення, які б мали реальний вплив на ЗМІ, досить публікації результатів досліджень (так відбувається, […]

Соціальні страхи крізь призму медіа

Павло Александров

Опубліковано: 25-09-2009

Розділи: №16, Агресія і тривога, Друковані версії, За що критикують медіа?.

1

Страх, шок, тривога, заціпеніння… ось неповний перелік нових журналістських методів впливу на аудиторію У кожній людині живуть дві протилежності: з одного боку – це відкриті або потаємні страхи, з іншого – тяга відчути емоції через переживання страшних подій і, можливо, бажання взяти гору над своїми страхами. На цю особливість людської психіки спрямовані тривожні телесюжети, газетні […]