Друковані Версії



№01
Сторіччя фальсифікацій. Reality Show


№02
Міфопоетика і міфополітика


№03
Війна в Іраку і медіа


№04
Порнографізація всієї країни


№05
Свобода відповідальності. Відповідальність свободи


№06
Агресія в інформаційному просторі


№07
Листопадовий зрив


№08
Що зробили вибори з медіа?


№09
Нові і старі медіа


№10
Масова журналістська освіта


№11
Якісні та популярні медіа


№12
Мова влади. Влада мови


№13
Львівські та кримські медіа: реалії і стереотипи


№14
Українська мережева журналістика


№15
Євро-2012: Інформаційний аспект


№16
Верховенство права


№17
Європа над Чорним морем


№18
Свобода від Цензури


№19-20


№21


№22
Медіа в культурі. Культура в медіях


№23
Культурні практики в медіях


№24
Медіа. Конфлікти. Медіація


№25
Тренди у нових медіях


№26
Досліджуємо дослідження


№27
Медіатизація політики


№28


№29


№30
Медіатизація війни


№31
Медіа під впливом штучного інтелекту

Реклама вчора і завтра: порівняльний дискурс

Катерина КРУТОУС

Опубліковано: 05-08-2009

Розділи: №16, Маніпуляція, пропаганда.

0

Невтішний прогноз для рекламного ринку – зростання кількості недоброякісної та прихованої реклами Ринок рекламних послуг – це одна зі сфер, яка нині розвивається найбільш динамічно. З чим це пов’язане? Важко однозначно відповісти на це запитання. Однак можемо стверджувати, що отримання прибутку, а відтак – виживання на медійному ринку – основна мета теперішніх медій. Більшість сучасних […]

Роман Головенко, юрист Інституту масової інформації: “У країні тотального правового нігілізму журналісти знають свої права на “трієчку”

Опубліковано: 05-08-2009

Розділи: №16, Огляди, аналітика.

0

Що більше особа є публічною, то відкритішим для суспільства стає її життя. Але часто публічні особи не розуміють таких особливостей свого статусу і подають безпідставні позови – Пане Романе, оцініть, будь ласка, як юрист, характер позовів до українських журналістів? – У більшості позовів до журналістів в Україні йдеться про вимогу спростування інформації. Їх ще називають […]

Правові взаємини електронних видань та держави

Леся Городенко

Опубліковано: 15-07-2009

Розділи: №16, Друковані версії, Нові технології медіа.

0

Телекомунікації – одна із галузей української економіки, що розвивається швидкими темпами, а комп’ютерний зв’язок за темпами зростання лідирує серед усіх видів зв’язку. Показовою в цьому сенсі є Концепція формування системи національних електронних інформаційних ресурсів, яка визначає «стратегію» розвитку медіа в інтернеті. Відповідно, жодних стандартів щодо правил оформлення та діяльності мережевих ЗМІ немає, на відміну від […]

Правове врегулювання діяльності інтернет-ЗМІ

Катерина Афанасьєва

Опубліковано: 15-07-2009

Розділи: №16, Друковані версії, Нові технології медіа.

0

Ще не так давно інтернет не могли розглядати як загальнодоступний засіб спілкування, а отже, і не було нагальної потреби у правовому регулюванні цієї сфери. Однак, із приходом до мережі великої кількості користувачів, інтернет виявився зоною, виведеною з-під дії законодавчих норм. Основне призначення мережі – передавання даних – зробило її ідеальним інструментом для неконтрольованого авторами поширення […]

Протистояння третьої та четвертої влад: інтерпретація проблеми

Оксана Косюк

Опубліковано: 17-04-2009

Розділи: №16, Друковані версії, Огляди, аналітика.

0

В Україні кожен судовий процес – це потенційна загроза зникнення ЗМІ, адже ні захиститися, ні заплатити шестизначну винагороду в разі фіаско вони не здатні. У той час, як в інших країнах той, кого звинувачено в ЗМІ, доводить свою невинність, у нас, як правило, мас-медіа змушені доводити свою правоту

Верховенство безправ’я

Опубліковано: 17-04-2009

Розділи: №16, Друковані версії, Огляди, аналітика.

0

Засоби масової інформації значно частіше констатують верховенство безправ’я, ніж силу й торжество його величності Закону

Cкандал чи публічність?

Валентина Самар

Опубліковано: 17-04-2009

Розділи: №16, Друковані версії, Огляди, аналітика.

0

Валентина Самар – керівник проекту «Центр журналістських розслідувань» переконана у тому, що журналіст може знайти будь-яку інформацію. Це його право і його обов’язок. Що відбувається на практиктиці регіональних ЗМІ і як зробити інформацію відкритою і доступною – про це вона розповіла нашому кримському кореспонденту. Я дуже скептично ставлюся до скарг журналістів на те, що їм […]

Кризовий компас українських медій: як утриматися на плаву? (частина друга)

Борис Потятиник

Опубліковано: 06-04-2009

Розділи: №16, Друковані версії, Огляди, аналітика.

1

КОМУСЬ – ВИКЛИК, КОМУСЬ – ШАНС Так, це правда, що рекламний ринок скорочено, а журналістів звільняють із редакцій. Але правда і те, що у цей час деякі рекламодавці побачать свій ШАНС. Тобто є нагода виготовити і запустити рекламу дешевше, ніж це було торік. Так само і в журналістиці: якщо вже хтось зважився на новий медійний […]

Кризовий компас українських медій: як утриматися на плаву? (частина перша)

Борис Потятиник

Опубліковано: 06-04-2009

Розділи: №16, Друковані версії, Огляди, аналітика.

0

Можна припустити, що з медіаринку йдуть найслабші, і криза має ефект санації, оздоровлення. Та, з іншого боку, бачимо у сумному списку «полеглих» видання, які були зорієнтовані на інтелектуалів… Не викликає сумніву той прикрий факт, що ринок ЗМІ в Україні скорочується як шматок шагреневої шкіри у протилежній пропорції до вчорашніх амбітних бажань і планів. Ці нотатки, […]

Парадокси української медіакритики

Юлія Голоднікова, м. Сімферополь

Опубліковано: 20-03-2009

Розділи: №16, Друковані версії, Медіафілософія.

7

Медіакритика – галузь гуманітарного знання, що вивчає буття, культуру, еволюцію мас-медіа в площині людської взаємодії і людську взаємодію в контексті реальності, яку відбивають мас-медіа. Медіакритика виникає на межі таких наук, як соціологія, філософія, соціальна психологія, теорія масової комунікації, теорія журналістики, і стає міждисциплінарним комплексом теоретико-методологічних гіпотез, що претендують на різнобічне розуміння медій. Українська медіакритика, як […]