Нацвідбір Євробачення-2024: що пішло не так?

Вікторія Пилипюк

Опубліковано: 10-02-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Щороку навколо національного відбору на Євробачення є маса суперечок, критики та захоплень, тож і цей рік не став винятком. Нацвідбір-2024 викликав особливий інтерес як серед великих медіа, так і серед блогерів та користувачів.

“Планова ротація” чи “особистий конфлікт”: як українські медіа подавали новину про відставку Валерія Залужного

Анна Проказюк

Опубліковано: 09-02-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Перше, на що варто звернути увагу: 8 лютого інформація про звільнення Залужного з'являється з різних джерел, кожне з яких має власну мету. Державні медіа подають новину в контексті ротації кадрів або змін у військовій стратегії. До прикладу, на сайті державного інформаційного агентства  Укрінформ ми не бачимо «гучних» заголовків на кшталт «Зеленський звільнив Залужного», «Залужний у відставці» тощо. Натомість ЗМІ дуже обережно подає цю новину, немов поступово.

Про що жартує телебачення та YouTube: аналіз гумористичних шоу

Святослав Сапєгін

Опубліковано: 08-02-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Гумор завжди був однією з головних складових телебачення, адже розважальні програми приносять телевізійним каналам високі рейтинги. Особливо гумористичні шоу, які за тривалий час існування в телеефірі сформували собі репутацію та постійну авдиторію глядачів. Однак ситуація кардинально змінилася після початку повномасштабного російського вторгнення, коли найпопулярніші канали об’єдналися заради трансляції телемарафону “Єдині новини”. На деякий час з екранів зникла будь-яка комерційна реклама, як і розважальний контент, тому що сміятися в новій реальності виглядало недоречно. Згодом українці почали використовувати сміх як зброю й хорошу можливість поглузувати над помилками та недолугістю ворога. Цей тренд підхопили медіахолдинги та вирішили, що комедійні програми час повернути на екрани. Проте на них вже чекав сильний суперник, який власне і зібрав у собі всі прояви “нової хвилі українського стендапу” та нового підходу до гумору — YouTube.

Велика президентка маленької країни: за що в медіа (не) люблять Далю Ґрибаускайте

Марина Кравчук

Опубліковано: 07-02-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

“Якщо Марґарет Тетчер прославилася як Залізна леді, то Даля Ґрибаускайте — як Сталева магнолія”, — ці слова читаємо в анотації до книги “Велика президентка маленької країни” Дайви Ульбінайте. А що ж пишуть медіа про колишню лідерку Литви? Через що нею захоплюються і за що ненавидять?

“До – після”: етнічні стереотипи в українських медіа у контексті повномасштабного вторгнення

Анна Мурашева

Опубліковано: 06-02-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Кожне слово чи речення, написане або сказане журналістом, впливає на сприйняття авдиторією тих чи інших подій та явищ. Медіа формують не лише потреби споживачів, а й стереотипи, моделі поведінки та естетичні смаки. Враховуючи контексти сьогодення, у цій статті ми розглянемо “до – після” вживання етнічних стереотипів в українських медіа, а саме “до” повномасштабного вторгнення та “після” нього.

Не тільки для розваг: добірка цікавих ТікТок-каналів для навчання

Юліанна Севч

Опубліковано: 05-02-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Дуже часто ТікТок виконує роль соцмережі, в якій ми постійно зависаємо, як у тому ж Instagram, чи YouTube. Але інколи тут попадається контент, який захоплює увагу не як розвага, а навчальний матеріал. Так, мережа ТікТок може стати відмінним інструментом для навчання! Пропонуємо добірку цікавих українськомовних ТікТок-каналів, які допоможуть зацікавити школярів різними дисциплінами.

Чому Twitch стає популярним серед українців: приклади відомих стрімерів

Юліанна Севч

Опубліковано: 03-02-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Є багато охочих спостерігати, як інші люди грають у відеоігри, пробують різну їжу та переглядають телепрограми. Є багато платформ, на яких можна запустити свої сеанси з таким контентом, але один із найпростіших — це Twitch. Сервіс потокового передавання, що належить Amazon, спеціалізується на трансляції відео у реальному часі, хоча пропонує й інші види креативного контенту. Він доступний на багатьох платформах, включаючи персональні комп’ютери, мобільні пристрої, браузери та приставки.

Україна фінансує, а росія надихає: аналізуємо контент державного іномовника «FreeДом»

Ніколетта Мірявець

Опубліковано: 31-01-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Україна витрачає щорічно сотні мільйонів на фінансування державного іномовлення. З початку повномасштабного російського вторгнення на територію України ця сума активно зростає, позаяк потреба інформування іноземної спільноти суттєво збільшилась. Люди потребували якісних та професійних новин з місця події. Однак чи вдалося задовольнити цю потребу українському іномовнику «FreeДом»?

(Не) плагіат: програми й поради для перевірки текстів

Анна Мурашева

Опубліковано: 29-01-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Коли виникає потреба впевнитися в оригінальності текстів, є можливість використовувати спеціальні онлайн-платформи або програми. Вони можуть бути як платними, так і безкоштовними, та дозволяють перевіряти документи в різних форматах, написані різними мовами. У цьому матеріали запропоновано найзручніші антиплагіатні сервіси, які стануть корисними для перевірки текстів українською мовою.

Гейміфікація захоплює світ, але потребує осмислення

Юліанна Севч

Опубліковано: 28-01-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Гейміфікація не є простим і очевидним методом для досягнення цілей. Захопившись ідеєю, ми можемо сказати: «Добре, я розумію, що Nike Plus використовує систему викликів і нагород, а також призи для залучення людей. Добре, я теж додам викликів і призів до своєї практики ведення бізнесу, і люди ринуть до мене». Але у житті це так не працює.