ТОП-3 дослідження нових медій в Британії: підсумки 2016-го

Данило Кіндрись

Опубліковано: 16-02-2017

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

2016 рік показав нам, що нестримне поширення та розвиток нових цифрових технологій тільки починається. Складається враження, що технології не зупиняться ніколи. Продажі планшетів перевищили збут персональних комп’ютерів. Реклама в Інтернеті у США стала прибутковішою за всю наявну в газетах, журналах і на щитах разом. Кількість активних користувачів Facebook у 2016 році перевищила населення Китаю. Якби […]

Простір віртуальний – наслідки реальні

Опубліковано: 23-12-2016

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Чи повинна корпоративна або професійна етика обмежувати журналіста в соціальних мережах. Українські медійники поводяться в соціальних мережах вільно. Часом, можливо, занадто вільно: публічні конфлікти, вияви нетолерантності або демонстрація своїх політичних поглядів для багатьох із них – норма. Адже свої сторінки в соціальних мережах журналісти сприймають як приватну територію. Тим часом у світі набирає сили інша […]

Формування культурних трендів через інтернет-спільноти

Христина Гац

Опубліковано: 22-11-2016

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Коли у соціокультурному просторі зароджується якийсь процес, феномен чи явище, навколо них починають гуртуватися спільноти в інтернеті, які не обов'язково можуть перетворитися на стійку субкультуру, проте, якщо така трансформація відбувається, ці групи людей починають продукувати та розвивати нові тенденції поведінки – культурні тренди.

Гаджети 2000-х або чому телефони на кнопках й досі популярні

Олеся Шеремета

Опубліковано: 17-11-2016

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Скільки часу ви проводите зі своїм гаджетом? І чи замислювались ви коли-небудь над тим, як він впливає на ваше життя та його якість? У часи розвинених технологій всі вже звикли до зручностей. Телефон, телевізор, фотоапарат, плеєр, приставка, калькулятор, ліхтар, диктофон – все це можна вмістити в одній руці. І це неодмінно плюс, адже значно спрощує […]

Фан-арт в Вконтакте як відповідь інтернет-аудиторії на бездіяльність українських розважальних медій

Петро Смирнов

Опубліковано: 14-11-2016

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Не так давно в соціальній мережі Вконтакте почали масово з'являтися тематичні пабліки про українські розважальні шоу. За якісь 7 місяців група "Я дивлюся українські ток-шоу і радію життю" отримала півмільйона людей, що для стартапу дуже непогано. Але основною особливістю цього та інших подібних пабліків є їхній формат. Зрозумівши, що довгі відео – це дуже незручно для користувачів мобільних пристроїв, адміністратори перетворили випуски улюблених мільйонами українців шоу в меми.

“Що в імені тобі моєму”: роль імен у конструюванні віртуальної ідентичності

Тетяна Оршинська

Опубліковано: 19-10-2016

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Як відомо, інтернет-користувачі  ідентифікують себе за вигаданими іменами, псевдонімами, які ще називаються  “прізвиськами“,  “нікнеймами “ (з англ. nickname), або просто “ніками“.  Ніки вказують при створенні облікового запису, він може складатися з латинських та кириличних літер, допускає наявність цифр та інших знаків. За Д. Крісталом вибір такого імені є ритуальним актом, оскільки спілкування в мережі без […]

Особливості мовної поведінки Дональда Трампа

Уляна Потятиник

Опубліковано: 19-10-2016

Розділи: Маніпуляція, пропаганда, Огляди, аналітика, Фальсифікація, містифікація.

0

Мовна поведінка кандидата в президенти від Республіканської партії чи не найяскравіше репрезентує його світогляд, принципи та систему цінностей.  Особливості мовлення Трампа від самого початку його кампанії (та й, зрештою, ще раніше) викликали спантеличення в аналітиків, політологів та медійників. Причиною цього є те, що, як і сама  персона кандидата, його мовлення за одностайною згодою як критиків, […]

Особливості роботи більд-редактора

Опубліковано: 11-04-2016

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Львівський фотограф, співзасновник інформаційного фотоагентства LUFA Віталій Грабар розповів студентам факультету журналістики ЛНУ ім.І.Франка про тонкощі роботи фоторедактора і більд-редактора та про особливості подачі зображень в сучасних медіях. Час іде, все рухається вперед, і якщо раніше ми говорили лише про фотографію, то зараз говоритимемо трохи ширше. Говорячи про ілюстрації, маю на увазі в загальному – […]

За думками – на «Збруч»

Василь Калита

Опубліковано: 01-04-2016

Розділи: Огляди, аналітика, Стандарти якісної журналістики.

1

«Збруч» передусім приваблює аналітикою, есеями та перекладами із зарубіжних видань. Новини тут займають порівняно мало місця. Редакція, добре ознайомлена із ситуацією на медіа-ринку, розуміє, що сухими фактами користувач забезпечений більш, ніж достатньо. Їх він може почерпнути з будь-яких інших джерел. Натомість вона пропонує йому зосередитися на їхній інтерпретації, роздумах над актуальними подіями. Звідси акцент на публіцистичних жанрах.

Православні республіки: релігія у медійному образі ДНР/ЛНР

Опубліковано: 04-12-2015

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Від православної психотерапії до благословенної церквою війни – медіа так званої «Новоросії» роблять релігійність невід’ємним атрибутом життя в «республіках». Так звана «Новоросія» активно виробляє власний медійний продукт. Він має заміняти заблоковані на окупованих територіях Донецької і Луганської областей українські ЗМІ . До них тут мають доступ лише ті, хто встановив супутникове обладнання, а також свідомі […]