Ірина Вихрущ
Опубліковано: 01-12-2015
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Завдячуючи новинкам у світі техніки, графічного дизайну, веб-моделювання, споживач отримує нову відмінну форму подачі інформації: репортажі, у яких яскраві та нестандартні фото отримані із повітря, завдяки дронам; мультимедійні лонгріди – історії, доповнені візуалізацією, аудіо та відео; аналітичні матеріали з інфографікою, мапами та 3D анімацією. Усе це приваблює інтернет-користувача, бо дає змогу глибше осягнути цікаву йому тему.
Опубліковано: 25-11-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Режисер анімаційного кіно розповідає про компактне мистецтво, що не терпить нічого зайвого в кадрі. Автор «Злиднів», «Йшов трамвай №9» і «Стати твердим», український режисер анімаційного кіно Степан Коваль отримав Срібного ведмедя Берлінського кінофестивалю, премію Академії мистецтв України та багато інших нагород. Десять років він керує своєю анімаційною студією «Новаторфільм» і називає анімацію одним із головних […]
Наталя Антонишин
Опубліковано: 09-11-2015
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Ні для кого не є секретом, що нові медії не перестають користуватися популярністю у населення. Без них, фактично, не минає жодного нашого дня, адже переважно із онлайн-ЗМІ ми дізнаємося останні новини, шукаємо потрібну інформацію, а також проводимо своє дозвілля. Більше того, нові медії стали ключовою ланкою у віртуальній комунікації, адже навіть у соцмережах ми вже […]
Христина Гац
Опубліковано: 08-10-2015
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Сьогодні людям не потрібні просто сенсації чи свіжі новини, їм потрібні видовища і враження. Щоб серед мільярда сайтів і необмеженої кількості контенту людина звернула увагу саме на цей, а не інший матеріал, потрібно зробити щось неординарне. Відповідно замало просто написати геніальну статтю чи провести вагоме дослідження, потрібно вміти подати його аудиторії. З появою інтернету та […]
Опубліковано: 20-07-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
1
Огляд найцікавіших видань про Революцію гідності – від поезій до дайджесту соцмереж та аналітики. Є п’ять стадій переживання психологічної травми: шок, агресія, останній рубіж перед прийняттям реальності, усвідомлення та прийняття. Перші три стадії є емоційними, наступні дві – раціональними, коли свідомість потроху змиряється з тим, що відбулось, і починає переводити травму до категорії пам’яті й […]
Опубліковано: 11-07-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Соціальні медіа стають потужним чинником впливу на український політикум і кидають виклик політикам. Популярність та охоплення соціальних мереж в Україні невпинно зростає, але ще швидше зростає їхня важливість як середовища політичної дискусії. Сторінка в соціальній мережі для громадського діяча, політика та будь-якої публічної особи стає засобом комунікації, поширення ідей, джерелом офіційної інформації тощо. В умовах […]
Опубліковано: 16-06-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
1
«Я вам не завидую!», «Коли почалася Друга світова війна?», «І прийшов людині-Шкіряку повний Катманду» – кепкування над політиками і в політиці сьогодні стає повсякденним явищем. Цей феномен комунікації зі сфери розваг (телевізійних та онлайнових) перейшов і у політику: іронія і сарказм все частіше замінюють традиційні форми спілкування. Політики іронізують Активне протистояння серед політиків змушує їх озброюватися все […]
Опубліковано: 22-05-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
0
У резонансних світових подіях львівські онлайн-видання найбільше цікавлять цифри статистики, причетність Росії і скандальні деталі. Інформацію ж вони отримують із других-третіх рук. Про це свідчить аналіз публікацій Galinfo, iPress, Zik і Zaxid.net щодо трьох тем у березні-травні 2015 року. Епідемія лихоманки Ебола Травень 2015 року ознаменувався перемогою над епідемією Еболи у Ліберії. Це одна […]
Опубліковано: 13-05-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Хронічні проблеми луганського медіапростору стали передумовою для появи нових засобів масової інформації, що пропагують тероризм і підтримують окупантів. У статті «Луганські ЗМІ — без права на крик» журналіст газети «День» Валентин Торба порівняв історію луганської преси з домашнім самогоном: «У одних він видається якісним і смачним, у інших виходить лише шмурдяк. Хтось нахапався зіркових апломбів, […]
Опубліковано: 29-04-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Поняття «громадського контролю ЗМІ» в Україні невизначене та не досліджене. Власне, найвагоміша причина – відсутність цього контролю як такого, оскільки поки що він здійснюється ситуативно і хаотично. В ідеалі, «громадський контроль ЗМІ» – системні заходи, ініційовані громадськістю, спрямовані на медіа та окремих журналістів для виявлення дезінформації та покращення функціонування медіасфери в цілому. Нові медіа дозволяють […]