Юлія Голоднікова
Опубліковано: 20-07-2012
Розділи: Огляди, аналітика.
0
«Якщо газети хочуть встановити справжній зв’язок із представниками суспільства, вони повинні прагнути якомога більше і краще віддзеркалювати полікультурну природу своєї аудиторії. <…> До тих пір, доки газети не будуть здатні розуміти проблеми, очікування, прагнення і страхи усіх верств населення, їм буде важко завоювати їхні серця й уми«. Йон Грабб, журналіст Історія молдавської журналістики не виділяється […]
Марія Доманська
Опубліковано: 18-07-2012
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Мати у друзях в соціальних мережах депутатів різних рівнів, вільно коментувати їх блоги, дописи, скаржитися або хвалити їх – робити все це нам дають можливість нові медіа. Це – своєрідний інструмент нової комунікації, більш прозорої, відкритої та інтерактивної. Якщо раніше телевізор показував заяложені виступи політиків, з якими можна було поспілкуватися лише при особистій зустрічі, його […]
Анастасія Дзюбак
Опубліковано: 18-06-2012
Розділи: Огляди, аналітика, Стандарти якісної журналістики.
1
У сучасному суспільстві погана інформаційна репутація, або взагалі відсутність інформації є помітною вадою державної політики та іміджу країни, яка прагне бути конкурентоспроможною на міжнародній арені. Такі поняття як імідж/репутація розглядаються як необхідні складові стратегічного надбання держави. Для дослідження було обрано особливий тип українських видань — англомовні, зокрема дайджест газети „День” – The Day. Було завдання: […]
Отар Довженко
Опубліковано: 18-05-2012
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Якщо для західної медіакритики конкуренція з боку соціальних медіа – загроза й виклик, то для української – шанс на життя. Стрімке поширення соціальних медіа змінює стандарти спілкування та обміну інформацією, накладаючи величезний відбиток на функціонування засобів масової комунікації – як традиційних, так і тих, які в минулі десятиліття було заведено називати «новими». Медійні практики змінюються, […]
Леся Голяк, Тарас Назарук
Опубліковано: 09-05-2012
Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
2
Наші автори висловлюють діаметрально протилежні погляди на цей мережний продукт ТАРАС НАЗАРУК. М’ясо зі спеціями (Спроба відповісти на нез’ясовані питання) Закони існують, щоб їх порушувати, а стандарти – щоб їх змінювати. Усьому з часом варто робити переоцінку цінностей. Правила аналогового телебачення вже не можуть бути еталоном, коли існує не лише інтернет, а й саме телебачення […]
Галина Сташків
Опубліковано: 20-04-2012
Розділи: Огляди, аналітика.
1
Прихильників «Нью-Йорк таймс» у Твіттері вже удвічі більше, ніж читачів друкованої версії У листопаді редактори «Нью-Йорк таймс» повідомили, що кількість прихильників видання у мережі «Твіттер» сягнула чотирьох мільйонів, а це удвічі більше, ніж кількість читачів найпопулярнішого недільного видання цієї газети. Зріс і тираж друкованого видання – до 1.6 мільйонів примірників, однак темпи цього зростання повільні […]
Мелані Сілл
Опубліковано: 03-04-2012
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Мелані Сілл, інспектор із журналістики Анненберґської школи комунікації та журналістики Університету Південної Каліфорнії за підтримки Анненберґської лабораторії інновацій у грудні 2011 року оприлюднила роботу «На підтримку відкритої журналістики: нові рамки інформування громадськості», яку було задумано як платформу для дискусії, як заклик до обміну думками й обговорення проблеми на блогах і веб-сайтах. Відкрита журналістика – це […]
Марта Пересада
Опубліковано: 29-03-2012
Розділи: Огляди, аналітика.
0
У рамках семінару «Світові стандарти журналістики» Володимир Мостовий, Валерій Іванов та Манфред Віхман розглянули етичні проблеми роботи журналістів в умовах ліберальної моделі ЗМІ. Дотримуючись позиції, згідно з якою ліберальна модель є найбільш сприятливою для європейських медій, вони висловили досить втішні прогнози щодо її розвитку в Україні. Проте очевидно, що тут її негативних ефектів буде важко […]
Італійські ЗМІ, як, зрештою, і ЗМІ інших європейських держав на піку внутрішніх економічних проблем, чи то загострень у стосунках народ-влада, пережили серйозну кризу довіри до них. Однак на тлі європейської демократичності ситуація ЗМІ Італії була доволі неординарною. Позаяк без перебільшення можна сказати, що нормально комунікувати зі своїми споживачами поза цензурою влади і цензурою власника медій, […]
Христина Петрик
Опубліковано: 16-02-2012
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Фонд Фрідріха Науманна за свободу спільно з Академією Української преси у стінах Українського Католицького Університету у Львові проводили семінар присвячений світовим стандартам журналістики. Досвідом ділились: Манфред Віхман, Голова Представницького Фонду Фрідріха Науманна за свободу; Валерій Іванов, Президент Академії Української преси та Володимир Мостовий, Голова комісії з журналістської етики. Ось про що йшла мова у перший […]