Опубліковано: 23-04-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Безініціативність регіональної онлайн-журналістики на прикладі висвітлення проблем безпритульних тварин у запорізьких інтернет-виданнях. Для того, щоб підняти важливу для міської громади (а отже, й цільової аудиторії) тему, онлайн-виданням потрібен стимул – заява чи рішення чиновників, прес-конференція чи прес-реліз від волонтерів. Про відсутність власної ініціативи свідчать результати моніторингу публікацій семи запорізьких онлайн-видань (z-city.com.ua, golos.zp.ua, zp.comments.ua, reporter-ua.com, ipnews.in.ua, […]
Опубліковано: 16-04-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Діана Олендр, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича Матеріал підготовлений до ІІ Міжнародного студентського медіасимпозіуму СМС’2015 Нинішній етап розвитку медіа та їх функціонування надзвичайно складний та суперечливий. Орієнтація на європейські стандарти, їх узгодження із вітчизняним поняттям «етики» та «дозволеності», а також кризове становище України і війна на її території кидають все нові виклики журналістам. Українські […]
Їх чекають дивовижні відкриття та нові пристрасті. Передусім, належить дізнатися, хто ж узагалі Ревізор у нашій країні. Цю справу, до речі, наразі вирішують аж на рівні третьої гілки влади… Їмо вдома? Пропозиція заманлива. І здорова для глузду, шлунку й гаманця. Назва одного російського кулінарного шоу напрошується сама собою під час перегляду іншого, вже українського свідчення […]
Опубліковано: 20-02-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Ведучий «Громадського радіо» та «Радіо Ера FM» Андрій Куликов розповів львівським студентам, за що варто любити радіо й чому за радіо майбутнє. На майстер-класі ведучого у Школі журналістики УКУ побувала Анна Романдаш. «Радіо дуже важливе для українського суспільства, яке ще не вийшло з минулого і не дійшло до теперішнього. Радіо демократичне, воно пропонує багато можливостей […]
Стереотипізація образу мешканців Донбасу на прикладі випуску ток-шоу «Шустер Live» «Я знаю те, що усе знаю…», – намагаються сьогодні перекрутити слова давньогрецького мудреця ті, що за всяку ціну женуться за багатством, славою, впливом у суспільстві, і переконати в них людство. «… А, отже, я нічого не знаю», – відповідає їм здоровий глузд. Справді, якщо простежити, […]
Юлія Голоднікова
Опубліковано: 30-01-2015
Розділи: Медіафілософія, Огляди, аналітика.
0
قفا نبك من ذِكرى حبيب ومنزل” – Зупинімося, щоб обмити слізьми кохану Імру-аль-Кайса Журнал культурного спротиву «ШО» (назву якого доповнює тематичне розширення: «ШО: дивитися, слухати, читати») з’явився у 2005 році на зламі міфу про «помаранчеву надію», коли українське суспільство почало відчувати дефіцит нового інтелектуального камертону. Видання залучало до діалогу професіоналів і початківців – письменників, художників, […]
Опубліковано: 18-01-2015
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Лекція викладача Школи журналістики Українського католицького університету Отара Довженка в рамках дискусійної складової проекту CSM «Культура. Завтра». Війна – нова реальність для медій Розгін Євромайдану 30 листопада 2013 року та подальші драматичні події в центрі столиці знаменували для українських медій прихід нової реальності. Журналістика в нашій країні стала справді небезпечною професією: за один рік було травмовано, […]
Наталія Антонишин, Ірина Марушкіна
Опубліковано: 20-12-2014
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
1
Соціальні медіа розвиваються бурхливо, навіть експерти не завжди встигають відслідковувати появу нових та занепад тих з них, які нещодавно були популярними. Висока динаміка змін, звісно, ускладнює дослідження цих комунікаційних площадок, а висновки, як правило, зводяться до обережного опису тенденцій, ніж до категоричної констатації. Попри все, історія соціальних медіа нараховує вже близько двох десятків років, а […]
Анна Підлубна
Опубліковано: 05-12-2014
Розділи: Огляди, аналітика.
2
Сучасний стан регіональної преси на прикладі кіровоградської “Нової газети” «Нова газета» – це одна з газет Кіровоградської області, в якій редакційний штаб складають три журналіста, включно з молодим редактором. Коректор у цієї газети не просто один, а й взагалі позаштатний, тому працює два дні. Але є й хороші новини – у газети є свій водій. Також вона […]
Дмитро Плахта
Опубліковано: 03-12-2014
Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
0
Програма “Головна команда” – новий проект, який запустили журналісти телеканалу “Футбол 1” на початку вересня цього року. Хто ж у новому спортивному/телевійному сезоні стартував краще – національна збірна України чи “Головна команда”? Аудиторія телеканалів “Футбол 1” і “Футбол 2” звикла до того, що практична вся тутешня аналітика зводиться до найрізноманітніших варіацій програми “Великий футбол” з її […]