Українська європейськість очима веб-сайтів львівських інформагентств

Юліана Лавриш

Опубліковано: 17-03-2010

Розділи: Огляди, аналітика, Стандарти якісної журналістики.

0

Існує думка, що бути проінформованим — це модно. За умови знання і розуміння певних подієвих месиджів кожен може легко вступити у дискусію, презентуючи себе розумною та освіченою людиною. Через те суспільство зразка ХХІ століття завжди дивиться, що є в нього у “холодильнику”. Роль рефрижератора у цьому випадку виконує інформаційна матриця, яка оточує нас всюди і […]

Євроінтеграція по-українськи: висвітлення питання світовими та вітчизняними медіа

Леся Куруц

Опубліковано: 17-03-2010

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Євроінтеграція на слуху майже у кожного українця, хоча суть поняття розуміють далеко не всі. Чи є у цьому провина українських медіа? З огляду на те, що вони виконують інформаційну функцію, аналітичної інформації про євроінтеграцію на вітчизняному медіаринку не так багато. Відтак, зрозуміти суть поняття та визначити для себе, що в цьому доброго, а що поганого, […]

Діалог як іманентна властивість ток-шоу

Лілія Шутяк

Опубліковано: 18-02-2010

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Сучасний масмедійний дискурс апріорі передбачає наявність як мінімум двох учасників комунікативної ситуації: носія інформаційного коду та його реципієнта. Кількість і перших, і других може варіюватися в залежності від теми, мети та засобів комунікативного акту. Яскравим прикладом комплементарних взаємовідносин комуніканта і комуніката слугують телевізійні розмовні видовища (ток-шоу). У цій статті розглянемо типи згаданих залежностей та сукупність […]

Книга про дітей епохи

Ірина Венгер, аспірант кафедри радіомовлення та телебачення ЛНУ ім. І. Франка

Опубліковано: 25-12-2009

Розділи: Огляди, аналітика.

2

“Хоча “Медіакритика”, зазвичай, не подає рецензій на літературні твори, роман “Дитя епохи ” (Оксана Думанська: Дитя епохи. – Львів: ЛА “Піраміда”, 2009. – 118с.) став винятком. Адже у ньому авторка порушує і таку актуальну сьогодні проблему як журналістська відповідальність. Разом з головою героїнею журналісти-початківці мають можливість з’ясувати як потрібно, а як не слід “ступати” дорогою […]

Отар Довженко: “Піпл не є задоволеним тим, що він хаває”

Юліана Лавриш

Опубліковано: 04-11-2009

Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

3

Друг –  Платон, але істина дорожча. Приблизно так виглядає основний напрям роботи інтернет-видання і водночас журналу “Телекритика” – критика для змін на краще. Чи можуть окремі медіа об’єктивно аналізувати своїх колег, перебуваючи у тому ж  журналістському спектрі? Питання більш ніж риторичне. Під час зустрічі зі студентами факультету журналістики Львівського національного університету ім. Івана Франка, журналіст […]

Два обличчя одного проекту: феномен журналістського “я”

Юліана Лавриш, студентка факультету журналістики, м.Львів

Опубліковано: 14-10-2009

Розділи: Огляди, аналітика.

2

Ще у січні 2009 року на телеканалі “Тві” стартував новий політичний телепроект “Правда”. Ведучими ток-шоу почергово є Роман Скрипін та Віталій Портников, тому програма щотижня змінює назву – “Правда Романа Скрипіна” і “Правда Віталія Портникова”. Обраний для дослідження телепроект, є цікавим не лише через інформаційне наповнення і формат, а через журналістський стержень. Після старту першої […]

А ви любите Україну?

Іванна Лаврик, студентка факультету журналістики, м.Львів

Опубліковано: 07-10-2009

Розділи: Огляди, аналітика.

1

Відгук на шоу “Я люблю Україну” Учасники нового проекту, який стартував минулої неділі на телеканалі «1+1», стверджують, що так.  Справді, як же нашою ненькою Україною можна не захоплюватися. Справа не в тому, якою мовою ти розмовляєш чи на якій марці автомобіля їздиш – головне, наскільки вона для тебе дорога, і яким чином ти виражаєш свою […]

“Велика політика” з російським присмаком

Юліана Лавриш,студентка факультету журналістики ЛНУ ім. І.Франка

Опубліковано: 30-09-2009

Розділи: Огляди, аналітика.

2

З початку вересня в українських мас-медіа з’явилася інформація про “свіже” політичне ток-шоу нового сезону “Інтера”. Великому каналу — “велика політика” з “великим” телеведучим Євгеном Кисельовим. Піар новоспеченого політичного шоу пройшов успішно, але чи виправдає себе прем’єра? Напередодні першого ефіру програми Євген Кисельов на прес-конференції в інформагентстві “Українські новини” зазначив, що очікує на високий рейтинг свого […]

Радіо на межі занепаду?

Володимир Пиріг

Опубліковано: 31-08-2009

Розділи: Огляди, аналітика.

5

Публікацією Володимира Пирога, субєктивною, можливо трохи гострою, однак, однозначно небайдужою до проблем сучасного українського радіо, запрошуємо до розмови про ситуацію та тенденції сучасного місцевого радіомовлення. Серед багатьох доступних для кожного засобів масової інформації найбільш зручним є радіо. Зручне воно і за способом подачі матеріалу, і за оперативністю, і доступністю майже на усій території держави. Радіо […]

Роман Головенко, юрист Інституту масової інформації: “У країні тотального правового нігілізму журналісти знають свої права на “трієчку”

Опубліковано: 05-08-2009

Розділи: №16, Огляди, аналітика.

0

Що більше особа є публічною, то відкритішим для суспільства стає її життя. Але часто публічні особи не розуміють таких особливостей свого статусу і подають безпідставні позови – Пане Романе, оцініть, будь ласка, як юрист, характер позовів до українських журналістів? – У більшості позовів до журналістів в Україні йдеться про вимогу спростування інформації. Їх ще називають […]