Леся Куруц, Віталій Голубєв
Опубліковано: 28-03-2011
Розділи: №18, Друковані версії, За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
2
Маловідоме слово для пересічного читача, притому один із прикладів інформаційної маніпуляції «джинса», як метод широко використовується не тільки у всеукраїнських виданнях але й має чималий попит у регіональній пресі. Місцевому журналістові не використовувати «джинсу» у «золотий» час, себто в період виборчих перегонів, означає втратити свою «місцеву» популярність серед політиків і втратити додаткову кругленьку суму. Чому і як рівненські журналісти відмовлялися від професійних стандартів і на користь чого?
Парасковія Дворянин
Опубліковано: 22-03-2011
Розділи: №18, Друковані версії, Маніпуляція, пропаганда.
1
Медійники, зважаючи на ситуацію на ринку праці, коли з факультету журналістики щороку виходить 150 випускників, а скажімо редакції Львова оновлюються щонайбільше на дві людини, старатимуться не злостити того, хто дає їм на хліб.
Надія Вишневська, м. Ужгород
Опубліковано: 18-07-2010
Розділи: Маніпуляція, пропаганда.
4
Метеорити падають, будівлі перевертаються догори ногами, маленькі зелені мавпочки дарують квіти, навколо кружляють голуби-мутанти, подорожують стільці і шафи, а невелика група підлітків «вигулює» комп’ютерних мишок… Ні, це не кінець світу і ви не зійшли з глузду. Збожеволіли Public Relations. Бурхливий розвиток комунікативних технологій спричинив зміни у багатьох функціональних сферах, у тому числі й у галузі […]
Людмила Павлюк
Опубліковано: 11-01-2010
Розділи: Маніпуляція, пропаганда.
1
У президентській кампанії 2009 року – 18 учасників, трохи більш осяжна для уваги аудиторії кількість порівняно із 2004 роком, коли на старт електоральних перегонів вийшли 24 кандидати. На відміну від передвиборчої кампанії 2004 року, яка була різко структурована за схемою “війни ідеологій” – схід і захід, демократія і автократичний режим, – у 2009 році електоральна […]
Катерина КРУТОУС
Опубліковано: 05-08-2009
Розділи: №16, Маніпуляція, пропаганда.
0
Невтішний прогноз для рекламного ринку – зростання кількості недоброякісної та прихованої реклами Ринок рекламних послуг – це одна зі сфер, яка нині розвивається найбільш динамічно. З чим це пов’язане? Важко однозначно відповісти на це запитання. Однак можемо стверджувати, що отримання прибутку, а відтак – виживання на медійному ринку – основна мета теперішніх медій. Більшість сучасних […]
Христина Процак,Христина Процак
Опубліковано: 25-12-2008
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
(на основі соціологічного дослідження) Тепер повернімося до терміну «психологія реклами», який на сьогодні вже дуже відомий. Перші психологічні науково-прикладні дослідження про рекламу почали проводити у ХІХ-ХХ століттях. Основним джерелом стала монографія доктора психологічних наук, професора, засновника першої в Росії асоціації для психологічних досліджень у рекламі А.І. Лебедєва-Любимова «Психологія реклами» (2006 року), далі – книга німецького […]
Христина Процак
Опубліковано: 25-12-2008
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
1
(на основі соціологічного дослідження) Реклама – це потрібне явище ринкової економіки. Так вважає 36,67% львів’ян. Містяни ще точно не визначили свого ставлення до такого елементу медійного простору сьогодні, як реклама. Адже, 51,67% опитаних сприймає рекламу як засіб впливу на свідомість людей. Соціологічне дослідження доводить, що самі ж львів’яни також не раз піддавалися такому впливові. Які […]
Людмила Шпанер
Опубліковано: 17-10-2008
Розділи: №01, Маніпуляція, пропаганда.
1
Реклама – своєрідне явище сучасного життя, мікроклітина економіки. Вона акумулює почуття і досвід суспільства. В економічно розвинених країнах четвертою владою називають пресу, а п’ятою – рекламу. Вона формує світосприйняття і впливає на психіку. Реклама стала частиною громадської думки, визначає свідомість людини так само, як визначає її батьківський дім, школа тощо. Це – магія перетворення акту […]