Як би бездоганно не було продумано політичне ток-шоу, але складно уникнути його перетворення на балаган. Так трапилося і у «Праві на владу». Ведучим було складно втихомирити гостей, які фактично «нападали» на своїх опонентів, а останні, у свою чергу, не могли гучно заперечити.
Неправдиві новини в українському медійному середовищі – не рідкість. Проте потрохи читачі і самі журналісти вчаться розпізнавати неправдиву інформацію. Саме цим і займається наш сьогоднішній герой, Олександр Гороховський, головний редактор «FactCheck-Ukraine». Цей ресурс перевіряє факти у заявах публічних осіб. Ми поспілкувалися з паном Олександром про проблеми у журналістському середовищі, сайти фейкових новин та імунітет від […]
Олеся Шеремета
Опубліковано: 17-11-2016
Розділи: Агресія і тривога.
0
Сцени з кров’ю, стріляниною, насильством над людьми та тваринами давно перестали викликати в нас гострі емоційні реакції. Можливо тому, що ми звикли. При перегляді таких сцен ми спокійно можемо їсти печиво і запивати гарячим чаєм. В той же час ми недооцінюємо вплив медіанасильства на нашу підсвідомість. Свідомо чи несвідомо ми часто прагнемо наслідувати улюблених екранних […]
Ганна Почтаренко
Опубліковано: 15-11-2016
Розділи: За що критикують медіа?, Реклама.
0
Українська реклама переживає цікаві часи. Рекламісти стають дедалі серйознішими, соціально активнішими, все більше говорять про стандарти галузі, чесні правила гри та про колективну відповідальність у своїй роботі. Це не може не тішити. Ця колонка – роздуми з приводу статті Олександра Смірнова на Хвиля.нет. Чи етична реклама алкоголю – питання відкрите й дискусійне. За великим рахунком, […]
Спробуємо спрогнозувати результат президентських виборів у США (8 листопада 2016 р.). Причому використаємо для цього не карти таро і не кавову гущу, а таку незвичну у цих випадках річ, яку у США прийнято називати медіа-екологією. Якщо довіритися поглядам медіаекологів на суспільство, сформоване телебаченням, то мав би виграти Дональд Трамп. І ось чому. Згрубша йдеться про […]
Мовна поведінка кандидата в президенти від Республіканської партії чи не найяскравіше репрезентує його світогляд, принципи та систему цінностей. Особливості мовлення Трампа від самого початку його кампанії (та й, зрештою, ще раніше) викликали спантеличення в аналітиків, політологів та медійників. Причиною цього є те, що, як і сама персона кандидата, його мовлення за одностайною згодою як критиків, […]
Опубліковано: 01-06-2016
Розділи: Свобода і цензура.
0
Як ресурс-ідентифікатор сепаратистів розсварив журналістів, активістів і політиків. У травні 2016 року дискусія про те, чим є для України окуповані території Луганської і Донецької області, набула несподіваного формату. Сайт «Миротворець», який каталогізує інформацію про людей, що начебто воюють проти України чи підтримують сепаратистів, оприлюднив перелік журналістів, акредитованих так званою Донецькою Народною Республікою. Публікація була проанонсована. […]
Не минуло й тижня з часу проведення Голландського референдуму, як у ЗМІ вже поширюється фейкова інформація щодо цієї події. Так, російський «LifeNews» опублікував сюжет, в якому нібито голландці ховають обличчя, побоюючись українських радикалів. Журналісти викрили недобросовісних колег з «LifeNews» у подачі неправдивої інформації. Проте фейкові новини все частіше зустрічаються у ЗМІ і псують імідж сучасної […]
Про універсального медійника, перелік його навичок та роль в інформаційному просторі розповіла студентам факультету журналістики ЛНУ ім. I.Франка Михайлина Скорик – медіаменеджер і відома журналістка з багатим досвідом роботи чи не у всіх галузях ЗМК Що змінив Інтернет саме у сфері медій? Він створив там справжню революцію, яку порівнюють з винайденням друкарського верстата Ґутенберґа. Ми […]
Поданий нижче текст є рефлексією на тему почутої лекції «(Дез)інформаційні війни» Світлани Матвієнко – дослідниці медій, викладача факультету інформації та медіа-досліджень в Університетi Західного Онтаріо. З часу Арабських революцій, після акції з окупації Уолл-Стріт та особливо – після української Революції гідності, бере свій початок тенденція романтизації нових медій та соціальних мереж. Їх розглядають як сукупність […]