Наталя Гадьо
Опубліковано: 27-05-2012
Розділи: Медіафілософія.
0
Його високопреосвященство Архиєпископ Клаудіо Марія Челлі належить до тих представників Ватикану, які самим своїм існуванням руйнують стереотипи скептиків про Католицьку Церкву як «технологічно застарілу структуру». Глава Папської Ради у справах соціальної комунікації є неабияким ентузіастом нових медій, Інтернет називає новою містагогією, а священиків і вірних закликає інтегрувати послання Євангелія у нову культурну реальність – цифрову. […]
«Народ виявився публікою...
Масам підносять сенс,
а вони прагнуть видовищ» (Жан Бодріяр)
Проблема рольових ігор в журналістиці надзвичайно ємна і багатогранна, це своєрідний театр медіа, в якому актори –як журналісти так і реципієнти.
Медійна індустрія надзвичайно динамічна у багатьох аспектах, серед яких і словотворення. Один із останніх модних термінів журналістського жаргону – «гіперлокальні новини». Чим вони відрізняються від «локальних новин»? Навіщо їх створюють та чи мають вони перспективу? Саме ці питання спробуємо розглянути далі. Медійна криза ХХІ сторіччя дала поштовх до виникнення нових, подекуди революційних форм журналістики. Посутня […]
Юлія Голодникова
Опубліковано: 29-03-2011
Розділи: №18, Друковані версії, Медіафілософія, Свобода і цензура.
1
Відкривати номер завжди відповідально: потрібно викликати той звук, у згоді з яким буде налаштовано увесь інтонаційно-смисловий ряд журналу. А доки готувався номер, відбувалося, як у «Репетиції оркестру» Фелліні: кожен учасник проекту прожив у словах, ідеях, текстах якийсь драматичний сюжет свого життя, густо насичений емоціями, творчими планами, заборонами та їх порушеннями. Проект почався з того, що […]
Юлія Голоднікова
Опубліковано: 28-03-2011
Розділи: №18, Друковані версії, Медіафілософія.
0
Українська журналістика проходить випробування на міцність своїх позицій. Зрекається минулого, відмовляється від зайвого, шукає нові форми діалогу із суспільством та владою. Суперечливо, болісно, скандально. З жертвами, героями. При цьому потенціал української журналістики розгортається як обіцянка: свіжих ідей, нової якості та новаторських проектів. Для того щоб їх зреалізувати, потрібні час, воля представників медіаістеблішменту, готовність журналістів, головних […]
У різдвяному вертепі Неаполя, окрім Богоматері з Немовлям та інших євангельських персонажів, цього року була фігура засновника WikiLeaks з лептопом в руках – Джуліана Асанжа. Це можна було би вважати святотатством, якби не одна обставина: річ у тому, що італійський скульптор Дженнаро Ді Вірджіліо робить це щороку, розміщуючи у своєму вертепі щонайменше одну зайву постать […]
Тарас Назарук
Опубліковано: 16-12-2010
Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа, Огляди, аналітика.
4
У час глобалізації медіаринку та стрімкого зростання інтернет-аудиторії перед традиційними медіа постали виклики, які змушують редакції змінювати принципи роботи з інформацією, подачі матеріалу, спілкування з аудиторією. На ці виклики сьогодні реагують новим менеджерським та технологічним рішенням – конвергентними ньюзрумами, які подають новини з мінімальними витратами ресурсів та часу максимально різними каналами комунікації. Ковергентний ньюзрум на […]
Отар Довженко
Опубліковано: 03-11-2010
Розділи: Медіафілософія.
3
Цей матеріал є спробою окреслити класифікацію, поширення, функції, особливості, проблеми, тенденції розвитку та перспективи медійної критики в Україні. Головним джерелом є власні спостереження, що накопичились у автора протягом п’яти років роботи в групі видань «Телекритика», що передбачала постійний моніторинг та аналіз медійного простору. А отже, йдеться про погляд із близької відстані, значною мірою – зсередини, […]
Тарас Назарук
Опубліковано: 22-10-2010
Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа.
0
Очевидно, так би звучав слоган The New York Times, якби його видавець, Адольф Окс, жив і працював сьогодні. Можливо, і сама The New York Times була би не газетою, а блоґом, якби виникла в наші дні. А створити блоґ у наш час не пробував хіба що лінивий. Більшість цих новоявлених блоґерів зупинились на першому або […]
Габор Наталія
Опубліковано: 05-05-2010
Розділи: Медіафілософія, Нові технології медіа.
0
Розростання і поширення інтернету серед рядових споживачів традиційних медій призвело до появи нового типу ЗМК. Йдеться не про розміщення у глобальному просторі копій паперових видань, а про нові медії, які об’єднали і успішно використали можливості телебачення, газети та енциклопедичні глибини у одному феномені. Більше того, цей феномен породив інший, не менш цікавий – блогерську журналістику, […]