Виклик чи можливість: як журналісти використовують штучний інтелект

Олександра Кучечук

Опубліковано: 02-01-2024

Розділи: Нові технології медіа.

0

У листопаді 2023 відомий американський журнал «Sports Illustrated» втрапив у гучний скандал – його звинуватили у тому, що він публікує статті, створенні за допомогою штучного інтелекту. Ба більше, їхніми авторами є фейкові люди, фотографії яких можна знайти на сайті, що продає згенеровані ШІ світлини.

На хвилі тренду: як українським медіа вдається інтегруватися у мінливе середовище TikTok та зберігати власну ідентичність

Валерія Буняк

Опубліковано: 30-12-2023

Розділи: Нові технології медіа.

0

Зростання попиту на суспільно важливі теми та їх пояснення у TikTok спонукає українські медіа замислитися над тим, аби все ж таки створити власний акаунт та випробувати алгоритми китайської соцмережі. Як ЗМІ інтегруються у новий сервіс та адаптовують свій контент, а також чи відповідають трендам платформи, розглянемо у цьому матеріалі.

Стрімко, коротко і з дрібкою гумору. Як українські медіа адаптують новини до TikTok

Анастасія Ткачук

Опубліковано: 28-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Працювати з TikTok не так легко, як його переглядати: платформа має свій специфічний стиль подання інформації, ритм, мову і правила, до яких редакціям треба прилаштовуватися. Тож навіть короткий формат новин в додатку значно відрізняється від того, що ми звикли уявляти, коли говоримо про новинні жанри і його адаптація залежить від сміливості й креативності авторів.

Інвестування в контент або чому платні підписки важливі

Юлія Стецик

Опубліковано: 26-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Явище платної підписки на медіа сьогодні стає все більш популярним в Україні. Українці починають інвестувати в контент та отримувати за це унікальні матеріали. Щодо студентів факультету журналістики - це ті люди, які знають цю сферу з середини. Тож було цікаво дослідити їхню думку щодо платної підписки.

Битва стандартів: як два світи інформації пишуть про російсько-українську війну

Оксана Бондарчук

Опубліковано: 24-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Після повномасштабного вторгнення всі новині стрічки світових медіа заполонила інформація про російське вторгнення на територію України. Наскільки висвітлення російсько-української війну відповідає журналістським стандартам часто залежить від країни походження видання. У цьому огляді порівняємо, як дотримуються журналістських стандартів американська  «The New York Times» та іранська «The Tehran Times».

Балансувати чи не балансувати? Як «Reuters» транслює російську пропаганду про війну в Україні

Катерина Марушенко

Опубліковано: 22-12-2023

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

Одним із правил журналістів «Reuters» є неупереджена подача інформації. Автори агентства мають працювати опираючись на гасло «Не ставайте на бік жодної зі сторін, дайте усім можливість висловитися». Матеріали «Reuters» повинні відображати всі сторони, а не якусь одну із них, адже тоді журналісти ризикують бути сприйнятими як упереджені. Втім агентство часто нехтує одним із власних принципів.

Долаючи стереотипи: тема кіберспорту в українських медіа

Йосип-Борис Єрохін

Опубліковано: 21-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Кіберспорт став не лише феноменом молодіжної культури, але і галуззю, що здобуває величезну популярність серед різних вікових груп. 2020 року кіберспорт офіційно визнали видом спорту в Україні, що зумовило активізацію кіберспортивної журналістики.

 «Хороші росіяни» у польській пресі: на прикладі видання «Gazeta Wyborcza»

Вікторія Михаць

Опубліковано: 20-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

«Хороші росіяни» згадуються у різних світових виданнях, зокрема у пресі наших сусідів та партнерів – поляків. Тож які вони – ці «хороші росіяни» – в очах польського медіа «Gazeta Wyborcza»?

З новин до аналітики: як змінювалося висвітлення війни в Україні у The Wall Street Journal

Христина Меліневська

Опубліковано: 18-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

The Wall Street Journal (WSJ) є одним із найвпливовіших економічних та фінансових ЗМІ у світі. Видання має багатомільйонну аудиторію у США та інших країнах. WSJ також є одним з основних джерел інформації про війну в Україні для американської аудиторії.

 Сало, горілка і братські народи: як медіа (не) знищують російські міти

Марина Кравчук

Опубліковано: 16-12-2023

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

Сьогодні досі зустрічаємо чимало російських мітів і стереотипів в медіапросторі. Але все активнішим стає український дискурс, який їх заперечує.