Від тестів «Яка ти ковбаска» до гри-тренажера «Чий це танк»: як змінився гейміфікований контент із початком повномасштабної війни

Аліна Боднарук

Опубліковано: 22-11-2023

Розділи: Нові технології медіа.

0

Більшість опитуваних до війни найчастіше дивилися розважальний контент, а контент новин був для них другорядним, але з початком воєнних дій новинний контент зайняв перше місце за їх споживанням. Такі тенденції змусили журналістів поглянути на гейміфікацію під іншим кутом зору. І вони зрештою перестали асоціювати її виключно із ефективним інструментом для розваг.

Як закордонні медіа популяризують український живопис і чому цього не роблять українські медіа

Дарина Чепель

Опубліковано: 19-11-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Наші митці беруть участь у виставках, презентують Україну на щорічній Венеційській бієнале, їхні картини виставляються у провідних галереях Європи і світу. Їхні роботи визнає увесь світ, проте, українські медіа чомусь рідко згадують про них та їхні здобутки. Чому так відбувається?

Світ кіно в об’єктиві: подорож українськими кінокритичними ресурсами

Роксолана Вовк

Опубліковано: 17-11-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Кіно завжди було важливим аспектом сучасної культури. Цей мистецький жанр є  джерелом розваги, навчання, роздумів та розвитку. А кінокритика - важливим компонентом кінематографічного світу, оскільки вона допомагає глядачам зрозуміти, оцінити та відчути фільми на новому рівні. Тож пропонуємо добірку кінокритичних ресурсів, на які варто звернути увагу.

Штучний інтелект: помічник журналіста чи конкурент

Олександра Тетерева

Опубліковано: 13-11-2023

Розділи: Нові технології медіа.

0

Ви напевно помітили, наскільки багато галасу, останнім часом, здійняв ChatGPT. Він справді може полегшити наше життя, наприклад, написати лист колезі або придумати привітання бабусі на день народження. Через його здатність створювати тексти, люди почали ставити питання: що ж буде з журналістами? Підказка: вони нікуди не дінуться.

Як розповідати про історію: розбираємо на прикладі Ярослава Грицака

Марія Ковба

Опубліковано: 12-11-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

З початком повномасштабного вторгнення тема історії України отримала свою пальму першості. Українці відчутно більше зацікавились не лише вивченням рідної мови, а й історії України. Ми почали розуміти, що історичні паралелі допомагають нам краще осмислити час, в якому ми живемо. Саме тому викладачі та історики почали відігравати важливу роль у формуванні нашої громадської думки щодо тих, чи інших історичних подій. Один із прикладів такого впливового лідера думок є історик Ярослав Грицак. Його діяльність ілюструє, як здавалось би не інфлюенсери у традиційному розумінні цього слова можуть спонукати до вивчення забутих закутків історії України.

Як блогери пишуть про #bodypositivity: розглядаємо на прикладі інстаграм-блогерки Джаміли Джаміль

Катерина Денега

Опубліковано: 09-11-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

XXI століття - час, коли соціальні мережі впливають на майже всі аспекти нашого життя. Однією з найактуальніших тем є бодіпозитивність. Instagram став важливою платформою для популяризації цієї філософії.

Гендерне питання в медіа: чи є надія на суспільство без стереотипів?

Анастасія Кузьо

Опубліковано: 07-11-2023

Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?.

0

У сучасних медіа гендерних стереотипів чимало. Серед деяких ключових можна назвати стереотипи щодо статі загалом. Часто українські медіа зображають жінок і чоловіків у давно визначених стереотипних образах. Зазвичай жінка – це класична домогосподарка, «шия чоловіка», «берегиня дому» та об’єкт сексуальної привабливості. Чоловік же – це лідер та провідних, людина, що забезпечує сім’ю та будує кар’єру.

Медіанасильство, Halloween і війна

Борис Потятиник

Опубліковано: 05-11-2023

Розділи: Агресія і тривога, Огляди, аналітика.

0

Ці рядки писалися власне напередодні Гелловіна – свята, яке прийшло до нас із Заходу приблизно у 90-их рр. минулого століття.  Паралельна українська назва – відьомська ніч. Подібно до свята Валентина, воно отримало суттєві комерційні «ін’єкції» і досі сприймається  в суспільстві  як щось чужорідне і контроверсійне. Назагал йдеться про доволі екзотичне святкування, яке  –  з його […]

“Путін помер вже вчора” або “Війна закінчиться через два дні”: для чого медіа використовують клікбейт і як його розпізнати

Наталія Каплун

Опубліковано: 02-11-2023

Розділи: Агресія і тривога, За що критикують медіа?.

0

Клікбейтні заголовки, фейкові новини та рожеві окуляри - все, що під час війни пропонують недобросовісні журналісти.

Справжні герої, жертви, ворожі агенти: образ ВПО та біженців в українських медіа

Анастасія Кузьо

Опубліковано: 31-10-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Але якими постають ВПО та біженці у світлі українських медіа? На українських ресурсах різноманіття матеріалів про людей, які вимушено покинули свої домівки, настільки велике, що знайшлося місце і для мови ворожнечі, брехні та очевидно негативного ставлення. Образ внутрішньо переміщених людей в українських медіа є важливою складовою, оскільки він може впливати, і вже впливає, на суспільну думку щодо цих людей.