Ірина Давосир
Опубліковано: 18-01-2024
Розділи: Нові технології медіа.
0
Збільшення використання штучного інтелекту в журналістиці вказує на те, що ці ресурси все ж спрощують життя медійникам. Проте йдеться більше про співпрацю з ШІ, аніж про заміну людського потенціалу. Лише люди здатні відчувати історії та генерувати ідеї, які цікавитимуть суспільство, можуть реагувати на запити авдиторії та самостійно впливати на них.
Ірина Паращенко
Опубліковано: 16-01-2024
Розділи: Нові технології медіа.
0
Розвиток технічної галузі продовжує дивувати. Роботи, які говорять. Роботи, які виконують людські обов’язки. Роботи, які стають незамінними у виробничих сферах. Такі інновації не те, щоб недоступні, але коштують солідну суму доларів та є обмеженими в кількості. Однак чат GPT — штучний інтелект, доступ до якого може отримати кожен.
Катерина Романів
Опубліковано: 14-01-2024
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Незважаючи на платний контент люди все одно хочуть отримувати достовірну інформацію, що не завжди дає Telegram, оскільки часто не дотримується етичних норм журналістики, як це робить, наприклад, умовний The Guardian, що не дозволяє йому публікувати все підряд. А у Telegram здебільшого канали анонімні, тому всі помилки на совісті людини, яка виставила новину, але хто це, читачі не знають, що дозволяє уникнути відповідальності.
Вікторія Дітчик
Опубліковано: 12-01-2024
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Медіаграмотність як термін звучить знайомо та буденно, адже чи не звідусіль транслюють важливість правильного користування інтернет-ресурсами. Власне, чи не кожен переконаний, що всі безпекові питання вже беззаперечно знайомі, тому взаємодія із не сертифікованими ресурсами подекуди видається звичною і таки безпечною. Добре, якщо ви знаєте, що залишати дані своєї банківської картки на невідомих вебсторінках — погана ідея. Однак тільки цих знань недостатньо для безпечного користування інтернетом. Без детального вивчення медіаграмотності ви можете не підозрювати про існування зовсім іншого рівня шахрайств.
Вероніка Барабаш
Опубліковано: 11-01-2024
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Для успішної роботи благодійних фондів потрібна ефективна комунікаційна стратегія. Саме комунікація допомагає будувати міцні стосунки з донорами, волонтерами та майбутніми/теперішніми партнерами. А також, задовольнити головну мету – збільшити кількість донатів для подальшої допомоги. Це важливо щоб зрозуміти, як діяти та заохочувати більше людей до благодійної діяльності. Дослідження комунікаційної стратегії одного з найпотужніших фондів в Україні може підказати, як іншим фондам будувати свою комунікацію.
Софія Сиванич
Опубліковано: 10-01-2024
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Від початку повномасштабного вторгнення телемарафон "Єдині новини" було організовано для транслювання інформаційних етерів та протидії російській пропаганді. Журналісти називали його "інформаційним ППО" або "телерадіодивом", оскільки це унікальний досвід, перший у своєму роді не лише в Україні. Проте рівень телемарафону, який амбіційно прагне стати провідним та найбільш надійним джерелом інформації в Україні, за професійними критеріями виявився недостатнім. Особливо показовою в цьому сенсі темою для аналізу є тема політичного піару в ефірах телемарафону та запрошених гостей в студію.
Софія Жданюк
Опубліковано: 09-01-2024
Розділи: За що критикують медіа?, Фальсифікація, містифікація.
0
Що буде, якщо істина і художня фантазія зіткнуться у віртуальному просторі? Сучасне журналістське поле ділиться на дві сторони — одні вітають діпфейки як творчий спосіб подання інформації, інші побоюються потенційних маніпуляцій та втрати довіри. У наш час гіперінформативного суспільства, діпфейки стають ключовим елементом, розмиваючи межу між правдою та вигадкою, і водночас породжуючи численні дебати щодо етики та законності їх використання.
Яна Дуран
Опубліковано: 08-01-2024
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
За інформацією Inews, орієнтація російської пропаганди на молодь не є абсолютно новою концепцією, оскільки в перші дні та тижні повномасштабного вторгнення в Україну прокремлівські пісні теж заполонили ТікТок. Щобільше, вплив російської культури можемо спостерігати й в українському інфопросторі навіть сьогодні. Так, цей тренд не оминув деяких українців, які зняли свої ролики й зібрали мільйони переглядів, використовуючи пісню російської виконавиці.
Сніжана Добромильська
Опубліковано: 06-01-2024
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Меми можуть стати ефективним інструментом нових медіа, але лише за умови грамотного використання з боку редакцій. Адже можна побачити, що активність впровадження мемів у ЗМІ підвищилась під час повномасштабної війни.
Вікторія Піх
Опубліковано: 04-01-2024
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Українські медіа визнають і активно поширюють меми, а іноді самі редакції придумують власні. Великого поширення набули меми в телеграм-каналах, які, як свідчить зокрема опитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), стали найпопулярнішим джерелом отримання інформації серед українців. Тож розглянемо сучасні меми саме на прикладі відомих телеграм-каналів.