Гроші у медіа: про що зазвичай мовчать

Ірина Ладика

Опубліковано: 15-04-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Від 7300 грн до 19700 грн. Саме у такому діапазоні заробляють українські журналісти. Про це свідчить дослідження зарплат комунікаційників в Україні, яке провів кар’єрний портал «Happy Monday». Журналісти у сфері комунікацій заробляють найменше. Для порівняння, найвища зарплатня – у менеджерів із комунікацій. Вони отримують від 14300 грн до 28 500 грн. Чому ж медійники заробляють найменше: не знають, як оцінити свої вміння та попросити гідну оплату, не вміють говорити про підвищення? Ми вирішили допомогти акулам пера нарешті заговорити про табуйовану тему – про гроші.

#Success або як блогери досягають успіху: на прикладі української, білоруської та канадської блогосфери

Ганна Бенедюк

Опубліковано: 15-04-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Українські блогери часто опираються на досвід закордонних колег, переймають певні ідеї та концептуальне підґрунтя, але якщо повертатися до тематики, то мимоволі доводиться ловити себе на думці, що у нас більшість блогерів пишуть про все і водночас. Це невтішна специфіка.

Жарти в журналістиці або як фейки сприймають всерйоз

Вікторія Гогой

Опубліковано: 21-02-2020

Розділи: За що критикують медіа?, Фальсифікація, містифікація.

0

В Україні та світі з’являється дедалі більше видань, які генерують жартівливі новини, звертаючи завдяки гумору увагу на низку важливих подій та проблем. Проте факт стрімкого поширення таких матеріалів у мережі та їхній передрук серйозними ЗМІ викриває низку прогалин в роботі журналістів.

Сайти неправдивих новин: українські ресурси, які навмисно створюють фейки

Вікторія Капустинська

Опубліковано: 11-02-2020

Розділи: За що критикують медіа?, Фальсифікація, містифікація.

0

«Після з’їзду партії “Слуга народу” в Трускавці з готелю пропало 256 рушників», «Том Круз відвідав Львівський метрополітен», «В ОРДЛО в шкільну програму з математики ввели вивчення формули Штайнмаєра», «Андрій Богдан змінив ім’я на Богдан Андрій»… Якщо  такі заголовки новин вас відверто шокували, то не спішіть хапатися за голову та кричати, що українська журналістика себе вичерпала. Можливо це та ситуація, коли, перегорнувши сторінку сайту до кінця, ви виявите магічні слова: «Всі згадані на сайті події та персонажі вигадані. Будь-який збіг з реальними подіями та людьми є випадковим». Так сатиричні видання попереджають читачів, що всі їхні новини – не більше, ніж вигадка.

Безпека чи відповідальність? Коментуємо проект ЄС “Білої книги для штучного інтелекту”

Анастасія Апетик

Опубліковано: 04-02-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Європейський союз розглядає можливість на 5 років заборонити технології розпізнавання облич у громадських місцях, щоби за цей час держави могли виробити правила, для врегулювання питань пов’язаних із використанням штучного інтелекту. Експертка з інформаційного права Анастасія Апетик відповідає на питання, чи справді заборонять використовувати технологію розпізнавання обличчя і для чого це потрібно ЄС?

Обережно, шахраї! Як телебачення навчає ошуканства

Юлія Різничок

Опубліковано: 28-01-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Соціальні мережі, інтернет-ресурси та телебачення відіграють дедалі більшу роль у вихованні та навчанні суспільства. Зі шпальт та екранів нам розповідають, як правильно куховарити, що робити для зміцнення здоров’я та... як правильно красти.

Інформувати, бавлячи: як українські медійники впроваджують гейміфікацію

Ірина Колосовська

Опубліковано: 23-01-2020

Розділи: Нові технології медіа.

0

Гейміфікація суттєво урізноманітнює буденний медіаконтент. Головною її перевагою як нового тренду є необмеженість, свобода у сюжеті та сценарії. І мабуть, вона не скоро застаріє, оскільки люди, у яких фантазія «літає» вище неба, будуть завжди.

Чому медіа з нами заГРАють ? Про картки на знижку, невеселі «забавки» та новини, у які треба грати

Яна Шекеряк

Опубліковано: 17-01-2020

Розділи: Нові технології медіа.

0

...На уроках історії учні засвоюють матеріал, граючи у настільну стратегічну гру, в інтернет-магазинах покупці набирають «бали» і потім обмінюють на покупки, знання програм кандидатів у президенти ми перевіряємо на тестах, а жоден тімбілдинг для працівників великих установ компаній не обходиться без ігор для знайомства і кращого пізнання одне одного…  – наш світ оповило ігрове павутиння.

Марс, прийом! Як колонізувати Червону планету вдома на дивані

Вікторія Лаврунова

Опубліковано: 14-01-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Здебільшого ентузіазм щодо колонізації Червоної планети спровокований маскультурою на космічну тематику, а також чималою кількістю публікацій у медіа. З’ясуємо, як подають інформацію про Марс у жовтих, спеціалізованих та суспільно-політичних інтернет-ресурсах.

Казки під ялинку

Соломія Кривенко

Опубліковано: 10-01-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Новий рік – свято наївної віри у переродження світу. Воно має в собі щось первісне, ритуальне, архетипне. Щось таке людське. Коли на листку паперу складаєш списки своїх звершень і планів на прийдешнє. Підводять підсумки й президенти. І, як колись старенькі бабусі дітлахам, так і вони сьогодні нам – через телебачення та інтернет – розказують повчальні […]