«Трамп у космосі» або Хто зробив дірку в космічній російській капсулі?

Анжела Намачинська

Опубліковано: 28-12-2019

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Як «The New York Times» та українська служба «Радіо Свобода» висвітлюють американо-російські відносини у космічній галузі.

BBC у даркнеті. Для чого ідеал журналістики поринув у «темряву»?

Христина Фроляк

Опубліковано: 26-12-2019

Розділи: За що критикують медіа?, Свобода і цензура.

1

Відтепер проінформованим британською телерадіомовною корпорацією може стати будь-хто, адже її інформаційні потоки дісталися темних просторів інтернету – даркнету. У власному повідомленні корпорація заявила, що запускає версію свого сайту для dark web. А все заради того, щоб боротися зі цензурою у таких країнах світу, як КНР, Іран, В’єтнам, де працюють спеціальні системи фільтрації контенту.

«Я теж Віталій Марків»: інформаційна війна проти України триває

Анастасія Браташ

Опубліковано: 23-12-2019

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

Інформаційна атака або хвиля дезінформації – один із найпотужніших засобів вплинути на політичне життя будь-якої країни. В сучасному світі потрібно виграти  не лише фізичну війну, але й інформаційну. У Росії з часів російсько-грузинського збройного конфлікту 2008р. це добре усвідомили і системно використовують будь-які засоби ведення такої війни. Суворий вирок італійського суду українському нацгвардійцю Віталію Марківу пов’язують саме з надзвичайно сильним впливом російської пропаганди.

Про боти, ферми і активних «мавпочок»

Анастасія Погорілець

Опубліковано: 12-12-2019

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

У наш час людей важко здивувати чимось новим. 4G, смарт-будинки, роботи, що вирішують різноманітні завдання, вже не викликають у людей вау-ефекту і здивування. А от термін ботоферма – це щось новеньке для українців. І хоча ботоферми існують уже давно, багато українських користувачів інтернету зіткнулися із ними (і навіть подекуди стали їхніми жертвами) лише цього року, під час президентських та парламентських виборів. То хто ж такі боти і з чим їх їдять?

Кейс Пліхіної: коли журналістам не варто висловлювати власну думку у ФБ

Ірина Ладика

Опубліковано: 09-12-2019

Розділи: За що критикують медіа?, Огляди, аналітика, Свобода і цензура.

0

Євгенія Пліхіна, заступниця головної редакторки «Cosmopolitan Ukraine», 4 грудня написала на своїй сторінці у Facebook саркастичний допис щодо «помпезного похорону» з «волаючим драматизмом», який вона не могла обійти, прямуючи на роботу. Уже 5 грудня її звільнили.

Future is coming: якими будуть медіа та соцмережі у 2025 році

Ірина Ладика

Опубліковано: 04-12-2019

Розділи: Огляди, аналітика.

0

На перший погляд здається, що до 2025 року – небагато часу. Але через величезну кількість інформації час настільки ущільнився, що здається, наче ми за рік пережили два «доінформаційні» роки. Спробуймо пофантазувати, якими будуть медіа та соцмережі за шість років.

Війна фактів і фейків: чи настане колись ера правди

Наталія Вітюк

Опубліковано: 02-12-2019

Розділи: За що критикують медіа?, Нові технології медіа, Фальсифікація, містифікація.

0

Пошук правди в тоннах сумнівного тексту може призвести до інформаційної апатії, коли користувачі почнуть сумніватися у всьому, що читають. Теорія успіху вирішення цієї проблеми залежить від того, наскільки ефективно співпрацюватимуть журналісти, влада, технології та соціальні мережі.

Друкований дайджест МедіаКритики №-26 (pdf)

Опубліковано: 02-12-2019

Розділи: №26, Друковані версії.

0

Media_Krytyka_26_2019

Не довіряй, перевіряй: як протистояти історичній пропаганді Росії

Ірина Ладика

Опубліковано: 29-11-2019

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.

0

Вагомою складовою сучасної інформаційної війни Росії проти України є історична пропаганда. Історія приховується, переписується, а подекуди – створюється нова. Це якраз той випадок, коли головною зброєю можуть стати знання. Знання історії. Як виявити російські історичні міфи та їм протистояти – далі у матеріалі.

Боротьба за єдиний пул: чи отримає хтось з олігархів монополію на медіаправа в українському футболі?

Мар’ян Бринь

Опубліковано: 25-11-2019

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Так вже в Україні склалося, що власниками телеканалів та футбольних клубів найчастіше є олігархи або чиновники. Хтось за рахунок телеканалів піднімає власні рейтинги, хтось за рахунок футбольного клубу виводить гроші через офшорні компанії, а хтось – прагне створити монополію на медіаправа в українському футболі...