Анжела Намачинська
Опубліковано: 28-12-2019
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Як «The New York Times» та українська служба «Радіо Свобода» висвітлюють американо-російські відносини у космічній галузі.
Христина Фроляк
Опубліковано: 26-12-2019
Розділи: За що критикують медіа?, Свобода і цензура.
1
Відтепер проінформованим британською телерадіомовною корпорацією може стати будь-хто, адже її інформаційні потоки дісталися темних просторів інтернету – даркнету.
У власному повідомленні корпорація заявила, що запускає версію свого сайту для dark web. А все заради того, щоб боротися зі цензурою у таких країнах світу, як КНР, Іран, В’єтнам, де працюють спеціальні системи фільтрації контенту.
Анастасія Браташ
Опубліковано: 23-12-2019
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
Інформаційна атака або хвиля дезінформації – один із найпотужніших засобів вплинути на політичне життя будь-якої країни. В сучасному світі потрібно виграти не лише фізичну війну, але й інформаційну. У Росії з часів російсько-грузинського збройного конфлікту 2008р. це добре усвідомили і системно використовують будь-які засоби ведення такої війни. Суворий вирок італійського суду українському нацгвардійцю Віталію Марківу пов’язують саме з надзвичайно сильним впливом російської пропаганди.
Анастасія Погорілець
Опубліковано: 12-12-2019
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
У наш час людей важко здивувати чимось новим. 4G, смарт-будинки, роботи, що вирішують різноманітні завдання, вже не викликають у людей вау-ефекту і здивування. А от термін ботоферма – це щось новеньке для українців. І хоча ботоферми існують уже давно, багато українських користувачів інтернету зіткнулися із ними (і навіть подекуди стали їхніми жертвами) лише цього року, під час президентських та парламентських виборів. То хто ж такі боти і з чим їх їдять?
Євгенія Пліхіна, заступниця головної редакторки «Cosmopolitan Ukraine», 4 грудня написала на своїй сторінці у Facebook саркастичний допис щодо «помпезного похорону» з «волаючим драматизмом», який вона не могла обійти, прямуючи на роботу. Уже 5 грудня її звільнили.
Ірина Ладика
Опубліковано: 04-12-2019
Розділи: Огляди, аналітика.
0
На перший погляд здається, що до 2025 року – небагато часу. Але через величезну кількість інформації час настільки ущільнився, що здається, наче ми за рік пережили два «доінформаційні» роки. Спробуймо пофантазувати, якими будуть медіа та соцмережі за шість років.
Пошук правди в тоннах сумнівного тексту може призвести до інформаційної апатії, коли користувачі почнуть сумніватися у всьому, що читають. Теорія успіху вирішення цієї проблеми залежить від того, наскільки ефективно співпрацюватимуть журналісти, влада, технології та соціальні мережі.
Ірина Ладика
Опубліковано: 29-11-2019
Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда.
0
Вагомою складовою сучасної інформаційної війни Росії проти України є історична пропаганда. Історія приховується, переписується, а подекуди – створюється нова. Це якраз той випадок, коли головною зброєю можуть стати знання. Знання історії. Як виявити російські історичні міфи та їм протистояти – далі у матеріалі.
Мар’ян Бринь
Опубліковано: 25-11-2019
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Так вже в Україні склалося, що власниками телеканалів та футбольних клубів найчастіше є олігархи або чиновники. Хтось за рахунок телеканалів піднімає власні рейтинги, хтось за рахунок футбольного клубу виводить гроші через офшорні компанії, а хтось – прагне створити монополію на медіаправа в українському футболі...