Пацієнт радше живий: що пишуть медіа про медичну реформу

Ірина Ладика

Опубліковано: 09-07-2018

Розділи: Огляди, аналітика.

0

«Медіакритика» продовжує досліджувати, як медіа розповідають про реформи. Сьогодні на черзі – медична реформа. Одна із найскандальніших, яка має багато противників, серед яких – Ольга Богомолець, але й багато прихильників. Медична реформа – та, яка стосується усіх без винятку українців, тому дуже важливо, щоб вони розуміли, у чому її суть.

Місія – розкласти по поличках: як пишуть медіа про освітню реформу

Ірина Ладика

Опубліковано: 07-07-2018

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Реформа освіти – одна із найдискусійніших реформ у сучасній Україні. Одні її хвалять, інші – безжально критикують. Закон «Про освіту» збурив навіть міжнародну спільноту. Концепція Нової української школи викликає багато запитань і породжує численні міфи. Їх активно поширюють деякі ЗМІ, не розібравшись до кінця у нюансах нововведень. «Медіакритика» вирішила проаналізувати публікації, які стосуються реформи освіти, у популярних українських інтернет-медіа і поділити їх за принципом соціальних мереж на #зраду і #перемогу.

Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

Василь Арович

Опубліковано: 15-06-2018

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Незважаючи на позитивні тенденції, чимало українських ЗМІ і досі не навчилося заробляти на власній роботі. Про те, як монетизувати медіа, чого хочуть рекламодавці та яких змін зазнає медіа-ринок розповіли представники The Villiage та LVIV.COM на Львівському медіа-форумі.

Стереотипи про журналістів у кіно (на прикладі стрічок «Секретне досьє», «Диявол носить Prada», «Зізнання шопоголіка»)

Ірина Ладика

Опубліковано: 07-06-2018

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Журналіст, особливо телевізійник, щодня має справу з камерою, знімаючи сюжети. А от як його бачить кінокамера і як показують медійників на великих екранах, у фільмах? Чи сценаристи і режисери уповні розуміють усі тонкощі роботи у медіасфері, чи коректно висвітлюють роботу журналіста? Вирішили розібратися у цьому, проаналізувавши три кінострічки, де розповідають про функціонування конкретних редакцій ЗМІ.

Чому розмовне радіо досі говорить

Опубліковано: 01-06-2018

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Керівник «Радіо НВ» Валерій Калниш, голова правління «Громадського радіо» Андрій Куликов та ведуча російської служби «Радіо Свобода» Олена Риковцева на Львівському медіафорумі говорили про те, як має змінитись радіо у цифрову добу.   Російська служба «Радіо Свобода», «Радіо НВ» та «Громадське радіо» працюють у розмовному форматі. Кожне з них пройшло етап технологічної та професійної трансформації. […]

Нові медії в правовому полі України: поінформовані – отже, озброєні

Ірина Ладика

Опубліковано: 18-05-2018

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Чи можна публікувати фото людей, зроблені у публічних місцях? Чи варто використовувати фото із соцмереж у своїх текстах? Чи несе користувач відповідальність за образи в своїх дописах у Фейсбуці? На ці та інші питання шукали відповідь учасники круглого столу «Нові медії в правовому полі України».

«ЧереЩур», але не надто

Ірина Роговик

Опубліковано: 04-05-2018

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Що потрібно українському late night show, щоб стати успішним, і чи можливо це на Суспільному телебаченні?

Соціальні мережі в британських монархів: чому ми за ними стежимо та як це впливає на їхній імідж

Уляна Корицька

Опубліковано: 25-04-2018

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Герцогиня Кембриджська Кейт Міддлтон, яка 23 квітня втретє стала матір’ю та народила сина від принца Вільяма, вже давно стала улюбленицею мільйонів прихильників королівської сім’ї. Але ще кілька років тому британські монархи не могли похизуватись таким високим рівнем уваги до себе. Так у чому ж справа?

Перспективи розвитку громадянської журналістики на прикладі україномовних інстаграм-блогерів

Ірина Ладика

Опубліковано: 18-04-2018

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Ґівевей, шаут, сторіс, SFS, флетлей – ці слова уже звичні для тих, хто користується Інстаграмом. З кожним днем таких людей стає усе більше. Багато хто намагається стати блогером на просторах цієї соцмережі. Інстаграм став однією з платформ для розвитку громадянської журналістики. Раніше, щоб ділитися власними думками і розповідати про події у житті, заводили блог, зараз […]

«Спецпроект з Наталею Влащенко»: емоції, суб’єктивність та брак аналітики

Ірина Ладика

Опубліковано: 31-03-2018

Розділи: Огляди, аналітика.

0

23 березня на телеканалі «ЗІК» стартував «Спецпроект з Наташею Влащенко». Ведуча поділилася на своїй сторінці у Фейсбуці новиною, що «прем’єрний показ продемонстрував високі рейтингові показники за чотирма ключовими ЦА серед інформканалів». Також Влащенко продовжує вести на «ЗІК» програму «Перші другі», про яку ми уже писали, а її ток-шоу «Народ проти» зараз готується до рестарту. То в чому ж особливість нової програми і чим вона буде відрізнятися від інших програм Наталі Влащенко?