“Що в імені тобі моєму”: роль імен у конструюванні віртуальної ідентичності

Тетяна Оршинська

Опубліковано: 19-10-2016

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Як відомо, інтернет-користувачі  ідентифікують себе за вигаданими іменами, псевдонімами, які ще називаються  “прізвиськами“,  “нікнеймами “ (з англ. nickname), або просто “ніками“.  Ніки вказують при створенні облікового запису, він може складатися з латинських та кириличних літер, допускає наявність цифр та інших знаків. За Д. Крісталом вибір такого імені є ритуальним актом, оскільки спілкування в мережі без […]

Особливості мовної поведінки Дональда Трампа

Уляна Потятиник

Опубліковано: 19-10-2016

Розділи: Маніпуляція, пропаганда, Огляди, аналітика, Фальсифікація, містифікація.

0

Мовна поведінка кандидата в президенти від Республіканської партії чи не найяскравіше репрезентує його світогляд, принципи та систему цінностей.  Особливості мовлення Трампа від самого початку його кампанії (та й, зрештою, ще раніше) викликали спантеличення в аналітиків, політологів та медійників. Причиною цього є те, що, як і сама  персона кандидата, його мовлення за одностайною згодою як критиків, […]

Особливості роботи більд-редактора

Опубліковано: 11-04-2016

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Львівський фотограф, співзасновник інформаційного фотоагентства LUFA Віталій Грабар розповів студентам факультету журналістики ЛНУ ім.І.Франка про тонкощі роботи фоторедактора і більд-редактора та про особливості подачі зображень в сучасних медіях. Час іде, все рухається вперед, і якщо раніше ми говорили лише про фотографію, то зараз говоритимемо трохи ширше. Говорячи про ілюстрації, маю на увазі в загальному – […]

За думками – на «Збруч»

Василь Калита

Опубліковано: 01-04-2016

Розділи: Огляди, аналітика, Стандарти якісної журналістики.

1

«Збруч» передусім приваблює аналітикою, есеями та перекладами із зарубіжних видань. Новини тут займають порівняно мало місця. Редакція, добре ознайомлена із ситуацією на медіа-ринку, розуміє, що сухими фактами користувач забезпечений більш, ніж достатньо. Їх він може почерпнути з будь-яких інших джерел. Натомість вона пропонує йому зосередитися на їхній інтерпретації, роздумах над актуальними подіями. Звідси акцент на публіцистичних жанрах.

Православні республіки: релігія у медійному образі ДНР/ЛНР

Опубліковано: 04-12-2015

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Від православної психотерапії до благословенної церквою війни – медіа так званої «Новоросії» роблять релігійність невід’ємним атрибутом життя в «республіках». Так звана «Новоросія» активно виробляє власний медійний продукт. Він має заміняти заблоковані на окупованих територіях Донецької і Луганської областей українські ЗМІ . До них тут мають доступ лише ті, хто встановив супутникове обладнання, а також свідомі […]

Тренди в нових медіа: досвід американського сьогодення

Ірина Вихрущ

Опубліковано: 01-12-2015

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Завдячуючи новинкам у світі техніки, графічного дизайну, веб-моделювання, споживач отримує нову відмінну форму подачі інформації: репортажі, у яких яскраві та нестандартні фото отримані із повітря, завдяки дронам; мультимедійні лонгріди – історії, доповнені візуалізацією, аудіо та відео; аналітичні матеріали з інфографікою, мапами та 3D анімацією. Усе це приваблює інтернет-користувача, бо дає змогу глибше осягнути цікаву йому тему.

Пластилінові історії Степана Коваля

Опубліковано: 25-11-2015

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Режисер анімаційного кіно розповідає про компактне мистецтво, що не терпить нічого зайвого в кадрі. Автор «Злиднів», «Йшов трамвай №9» і «Стати твердим», український режисер анімаційного кіно Степан Коваль отримав Срібного ведмедя Берлінського кінофестивалю, премію Академії мистецтв України та багато інших нагород. Десять років він керує своєю анімаційною студією «Новаторфільм» і називає анімацію одним із головних […]

Нові медії 2015: що далі?

Наталя Антонишин

Опубліковано: 09-11-2015

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Ні для кого не є секретом, що нові медії не перестають користуватися популярністю у населення. Без них, фактично, не минає жодного нашого дня, адже переважно із онлайн-ЗМІ ми дізнаємося останні новини, шукаємо потрібну інформацію, а також проводимо своє дозвілля. Більше того, нові медії стали ключовою ланкою у віртуальній комунікації, адже навіть у соцмережах ми вже […]

Нові інструментарії журналістики або як врятувати нудний контент

Христина Гац

Опубліковано: 08-10-2015

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Сьогодні людям не потрібні просто сенсації чи свіжі новини, їм потрібні видовища і враження. Щоб серед мільярда сайтів і необмеженої кількості контенту людина звернула увагу саме на цей, а не інший матеріал, потрібно зробити щось неординарне. Відповідно замало просто написати геніальну статтю чи провести вагоме дослідження, потрібно вміти подати його аудиторії. З появою інтернету та […]

#Єкниги: стадії осмислення Майдану в документальній та художній літературі

Опубліковано: 20-07-2015

Розділи: Огляди, аналітика.

1

Огляд найцікавіших видань про Революцію гідності – від поезій до дайджесту соцмереж та аналітики.  Є п’ять стадій переживання психологічної травми: шок, агресія, останній рубіж перед прийняттям реальності, усвідомлення та прийняття. Перші три стадії є емоційними, наступні дві – раціональними, коли свідомість потроху змиряється з тим, що відбулось, і починає переводити травму до категорії пам’яті й […]