«Народ проти» складних правил і незрозумілих гостей: що не так з новим ток-шоу на ZIKу

Ірина Ладика

Опубліковано: 06-10-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Недоліки, які виявили медіакритики у ток-шоу «Народ проти» під час дебютного випуску програми, нікуди не зникли у другому та третьому ефірі передачі.

Михайло Саакашвілі і таємна кімната

Софія Трощук

Опубліковано: 13-09-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Висвітлення в медіа "прориву" українського кордону Саакашвілі

Усі ми меншини. Як журналіст Володимир Бєглов доводить неіснування більшості

Опубліковано: 07-06-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Ведучий програми Majority of Minorities на Radio Skovoroda назвав три головні помилки, яких припускаються українські журналісти, коли говорять про меншини.   Більшості не існує, натомість, є безкінечна множина меншин, до яких належить кожен із нас – етнічних, професійних, релігійних, мовних, вікових, ґендерних. Так уважає львівський журналіст Володимир Бєглов, співзасновник Radio Skovoroda. Щоб довести свою теорію, […]

#БЕЗКОМЕНТАРІВ: тролі проти інтелектуалів

Вікторія Гапоненко

Опубліковано: 01-06-2017

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Вони «приходять» до журналістів у кошмарних снах. Думка про це заважає спокійно працювати далі. Коментарі. То що ж в них такого страшного? Чому їх часто намагаються заборонити? І чи насправді їх слід боятись? Давайте розберемось. В певний момент перед кожною редакцією постає одвічне питання: «Бути чи не бути?» Тобто, відключати функцію коментування чи ні. Ця […]

Топ-3 натхненних ідей для змін у медіа

Єва Висоцька

Опубліковано: 06-04-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Ми потопаємо в новинах. Reuters публікують близько 3,5 мільйонів історій у рік. А це тільки один ресурс. Постає питання: скільки з цих повідомлень будуть важливими в далекому майбутньому? Прагнення знайти відповідь стало основою для створення “Long news”. Цей проект створили «The Long Now Foundation”. Фундація була заснована TED-івцями, зокрема Кевіном Келлі та Стюартом Брендом. Вони шукають історії, які матимуть сенс й через 50 або 100, чи навіть 1000 років. Коли дивишся новини крізь такий фільтр, багато чого просто відкидається.

ТОП-3 дослідження нових медій в Британії: підсумки 2016-го

Данило Кіндрись

Опубліковано: 16-02-2017

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

2016 рік показав нам, що нестримне поширення та розвиток нових цифрових технологій тільки починається. Складається враження, що технології не зупиняться ніколи. Продажі планшетів перевищили збут персональних комп’ютерів. Реклама в Інтернеті у США стала прибутковішою за всю наявну в газетах, журналах і на щитах разом. Кількість активних користувачів Facebook у 2016 році перевищила населення Китаю. Якби […]

Простір віртуальний – наслідки реальні

Опубліковано: 23-12-2016

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Чи повинна корпоративна або професійна етика обмежувати журналіста в соціальних мережах. Українські медійники поводяться в соціальних мережах вільно. Часом, можливо, занадто вільно: публічні конфлікти, вияви нетолерантності або демонстрація своїх політичних поглядів для багатьох із них – норма. Адже свої сторінки в соціальних мережах журналісти сприймають як приватну територію. Тим часом у світі набирає сили інша […]

Формування культурних трендів через інтернет-спільноти

Христина Гац

Опубліковано: 22-11-2016

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Коли у соціокультурному просторі зароджується якийсь процес, феномен чи явище, навколо них починають гуртуватися спільноти в інтернеті, які не обов'язково можуть перетворитися на стійку субкультуру, проте, якщо така трансформація відбувається, ці групи людей починають продукувати та розвивати нові тенденції поведінки – культурні тренди.

Гаджети 2000-х або чому телефони на кнопках й досі популярні

Олеся Шеремета

Опубліковано: 17-11-2016

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Скільки часу ви проводите зі своїм гаджетом? І чи замислювались ви коли-небудь над тим, як він впливає на ваше життя та його якість? У часи розвинених технологій всі вже звикли до зручностей. Телефон, телевізор, фотоапарат, плеєр, приставка, калькулятор, ліхтар, диктофон – все це можна вмістити в одній руці. І це неодмінно плюс, адже значно спрощує […]

Фан-арт в Вконтакте як відповідь інтернет-аудиторії на бездіяльність українських розважальних медій

Петро Смирнов

Опубліковано: 14-11-2016

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Не так давно в соціальній мережі Вконтакте почали масово з'являтися тематичні пабліки про українські розважальні шоу. За якісь 7 місяців група "Я дивлюся українські ток-шоу і радію життю" отримала півмільйона людей, що для стартапу дуже непогано. Але основною особливістю цього та інших подібних пабліків є їхній формат. Зрозумівши, що довгі відео – це дуже незручно для користувачів мобільних пристроїв, адміністратори перетворили випуски улюблених мільйонами українців шоу в меми.