Fifth Gear проти Першого Автомобільного: хто кращий?

Гліб Гаврилов

Опубліковано: 01-12-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Явище автошоу та інших автомобільних медіапроектів – це особлива галузь телебачення, яка має нестандартні підходи до зйомок і захопливі сюжети, тому легко приваблює не тільки автомобільних фанатів чи активних водіїв, але й широке коло глядачів.

«Леон- кілер» і Ко або професійні баталії за кадром «Футболу»

Іларіон Паньків

Опубліковано: 28-11-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Цей матеріал стосуватиметься однієї страви з «фан-бару» спортивного телеканалу. Такі «заклади» напрочуд полюбляють шанувальники одного із найпопулярніших видів спорту. Хоч для інформаційного споживання вони часто подають різні відходи, одначе своєю доступністю приваблюють багатомільйонну аудиторію. Мова йде про два умовні українські фан-бари з промовистими й «креативними» назвами «Футбол-1» та «Футбол-2», що належать одній і тій саме «мережі». […]

З подіуму в ефір або що роблять супермоделі у реаліті

Юлія Прокопчук

Опубліковано: 28-11-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

1

2014 року на «Новому каналі» з’явилася програма, що «розірвала на шматки» серця тисяч українок-підлітків − «Супермодель по-українськи». Про популярність цього реаліті сьогодні свідчать височезні рейтинги. Яке ж на смак шоу із середини та чи поступається воно американському аналогові, спробуємо з’ясувати. Реаліті-шоу як жанр відображає події в максимально наближеній до реальності атмосфері. Глядачам, як виявилось ще […]

Феміністичний дискурс у медіа (на прикладі програми «Перші другі з Наталею Влащенко»)

Ірина Ладика

Опубліковано: 23-11-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Жінка-берегиня роду, жінка-хранителька домашнього вогнища, жінка-прикраса, жінка-дика кішка, жінка-сама природа, жінка-жертва. Такі стереотипні образи жінок описала дослідниця Оксана Кісь у статті «Обережно: сексизм!» Як медіа показують жінок? Який образ формують у суспільстві? У цьому ми спробували розібратися на прикладі програми «Перші другі з Наталею Влащенко».

«Пропагували-пропагували і випропагували»: реакція на фільм «Крым» у різних країнах

Тетяна Байбак

Опубліковано: 13-11-2017

Розділи: Маніпуляція, пропаганда, Огляди, аналітика.

0

Яскравим прикладом сучасного російського мистецтва пропаганди став нашумілий нещодавно «Крым». Однак, як свідчить реакція на цей фільм на Заході, в Україні та й у самій Росії, цього разу російська пропаганда переграла саму себе.

The Grand Tour: більше, ніж шоу про автомобілі

Богдан Опока

Опубліковано: 06-11-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Улюблене шоу телекритиків, найпопулярніша програма на Amazon, шоу, яке транслюють у понад 200 країнах світу, оновлений стиль і культові ведучі. Все це про абсолютно новий The Grand Tour.

«Телекритика» і «Детектор медіа»: хто попереду?

Ірина Ладика

Опубліковано: 05-11-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Майже усі українські журналісти знають про сайти «Телекритика» і «Детектор медіа» та періодично навідуються на них, щоб дізнатися про новинки зі своєї сфери та трохи підучитися. Що пропонують акулам перам і «звичайним смертним» ці ресурси і хто з них має перевагу – спробуємо розібратися.

Скажи мені, хто ти, і я скажу, який серіал тобі сподобається

Софія Трощук

Опубліковано: 02-11-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Netflix - це «розливний» Hollywood. Масовий популістський продукт, цільовою аудиторією якого є молоді люди віком од 16 (+-) до 35 (+-) років. Аналог Netflix на просторах (майже) українського інтернету - Megogo, де підписка, щоправда, коштує набагато дешевше.

Монетизація медіапроектів: як це працює?

Ірина Ладика

Опубліковано: 25-10-2017

Розділи: Огляди, аналітика.

0

«Радіо Сковорода» проводить платні вечірки. На них, ми сподіваємося, приходить наша цільова аудиторія. Тепер це – супер-тренд. Збирайте людей навколо себе, виводьте їх офлайн.

Право на владу чи маніпуляцію: що відбувається у політичному ток-шоу на «1+1»

Ірина Ладика

Опубліковано: 23-10-2017

Розділи: За що критикують медіа?, Маніпуляція, пропаганда, Огляди, аналітика.

0

Як би бездоганно не було продумано політичне ток-шоу, але складно уникнути його перетворення на балаган. Так трапилося і у «Праві на владу». Ведучим було складно втихомирити гостей, які фактично «нападали» на своїх опонентів, а останні, у свою чергу, не могли гучно заперечити.