Продати дияволу… дані. В обмін на безпеку

Борис Потятиник

Опубліковано: 17-04-2020

Розділи: Маніпуляція, пропаганда, Огляди, аналітика.

0

Ідея  цифрового нагляду супроводжує нас доволі давно. І сьогодні, під приводом боротьби з пандемією, вона отримує додаткове і безпрецедентне виправдання. Щоправда найбільш помірковані голоси намагаються знайти компроміс: широко впроваджуючи відстежування поведінки інфікованих та  потенційно інфікованих осіб, все ж намагатися оберігати приватність. Або ж, приаймні, вимагати симетричних дій стосовно владних інституцій: якщо розширено контроль громадян (contact […]

Гроші у медіа: про що зазвичай мовчать

Ірина Ладика

Опубліковано: 15-04-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Від 7300 грн до 19700 грн. Саме у такому діапазоні заробляють українські журналісти. Про це свідчить дослідження зарплат комунікаційників в Україні, яке провів кар’єрний портал «Happy Monday». Журналісти у сфері комунікацій заробляють найменше. Для порівняння, найвища зарплатня – у менеджерів із комунікацій. Вони отримують від 14300 грн до 28 500 грн. Чому ж медійники заробляють найменше: не знають, як оцінити свої вміння та попросити гідну оплату, не вміють говорити про підвищення? Ми вирішили допомогти акулам пера нарешті заговорити про табуйовану тему – про гроші.

#Success або як блогери досягають успіху: на прикладі української, білоруської та канадської блогосфери

Ганна Бенедюк

Опубліковано: 15-04-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Українські блогери часто опираються на досвід закордонних колег, переймають певні ідеї та концептуальне підґрунтя, але якщо повертатися до тематики, то мимоволі доводиться ловити себе на думці, що у нас більшість блогерів пишуть про все і водночас. Це невтішна специфіка.

Безпека чи відповідальність? Коментуємо проект ЄС “Білої книги для штучного інтелекту”

Анастасія Апетик

Опубліковано: 04-02-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Європейський союз розглядає можливість на 5 років заборонити технології розпізнавання облич у громадських місцях, щоби за цей час держави могли виробити правила, для врегулювання питань пов’язаних із використанням штучного інтелекту. Експертка з інформаційного права Анастасія Апетик відповідає на питання, чи справді заборонять використовувати технологію розпізнавання обличчя і для чого це потрібно ЄС?

Обережно, шахраї! Як телебачення навчає ошуканства

Юлія Різничок

Опубліковано: 28-01-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Соціальні мережі, інтернет-ресурси та телебачення відіграють дедалі більшу роль у вихованні та навчанні суспільства. Зі шпальт та екранів нам розповідають, як правильно куховарити, що робити для зміцнення здоров’я та... як правильно красти.

Марс, прийом! Як колонізувати Червону планету вдома на дивані

Вікторія Лаврунова

Опубліковано: 14-01-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Здебільшого ентузіазм щодо колонізації Червоної планети спровокований маскультурою на космічну тематику, а також чималою кількістю публікацій у медіа. З’ясуємо, як подають інформацію про Марс у жовтих, спеціалізованих та суспільно-політичних інтернет-ресурсах.

Казки під ялинку

Соломія Кривенко

Опубліковано: 10-01-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Новий рік – свято наївної віри у переродження світу. Воно має в собі щось первісне, ритуальне, архетипне. Щось таке людське. Коли на листку паперу складаєш списки своїх звершень і планів на прийдешнє. Підводять підсумки й президенти. І, як колись старенькі бабусі дітлахам, так і вони сьогодні нам – через телебачення та інтернет – розказують повчальні […]

«Трамп у космосі» або Хто зробив дірку в космічній російській капсулі?

Анжела Намачинська

Опубліковано: 28-12-2019

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Як «The New York Times» та українська служба «Радіо Свобода» висвітлюють американо-російські відносини у космічній галузі.

Кейс Пліхіної: коли журналістам не варто висловлювати власну думку у ФБ

Ірина Ладика

Опубліковано: 09-12-2019

Розділи: За що критикують медіа?, Огляди, аналітика, Свобода і цензура.

0

Євгенія Пліхіна, заступниця головної редакторки «Cosmopolitan Ukraine», 4 грудня написала на своїй сторінці у Facebook саркастичний допис щодо «помпезного похорону» з «волаючим драматизмом», який вона не могла обійти, прямуючи на роботу. Уже 5 грудня її звільнили.

Future is coming: якими будуть медіа та соцмережі у 2025 році

Ірина Ладика

Опубліковано: 04-12-2019

Розділи: Огляди, аналітика.

0

На перший погляд здається, що до 2025 року – небагато часу. Але через величезну кількість інформації час настільки ущільнився, що здається, наче ми за рік пережили два «доінформаційні» роки. Спробуймо пофантазувати, якими будуть медіа та соцмережі за шість років.