Поганяємо? Як sport.ua висвітлює події «Формули-1»

Вікторія Лаврунова

Опубліковано: 22-09-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Стрімкий розвиток спортивної тематики у медіа дедалі більше сприяє вузькотематичній рубрикації новин спорту. Так, наприклад, читачі можуть окремо переглянути підбірку новин хокею, футболу, боксу та інших дисциплін. З початком сезону-2020 (що стартував 3 липня) автоперегонів у класі «Формула-1» кількість публікацій про неї почала стрімко збільшуватися. Минулого разу ми розбирали як sport.ua подає новини про футбол, а сьогодні подивимось як спортивний ресурс подає читачам матеріали про «Формулу-1».

Фейспалми, Covid-19 та інтрижки сезону: що публікує sport.ua у новинах футболу

Вікторія Лаврунова

Опубліковано: 09-09-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Найзапекліша боротьба щоденно точиться не тільки між учасниками, а й поціновувачами спортивних змагань. ЗМІ часто роблять із новини спорту сенсацію, а деколи публікують відверто сумнівну інформацію. Сьогодні розглянемо як подає новини про футбол спеціалізований спортивний ресурс sport.ua.

Чи може блогер бути інфлюенсером? Лідери думок української блогосфери

Дар’я Сенишин

Опубліковано: 19-08-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

У нинішній медіакультурі потужним інструментом обміну інформацією є соціальні мережі, а їхня популяризація відкрила можливість людині відчути певну свободу вираження своїх думок. Природним явищем є факт, що серед великої кількості користувачів інтернет-спільноти з часом виокремлюються лідери думок. Ким же є ці люди, які збирають навколо себе цілу віртуальну спільність? Чи є потенціал у блогерів стати інфлюенсерами?

Далекий сусід: чи медіа не забули про карликову планету Плутон?

Вікторія Лаврунова

Опубліковано: 18-08-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Продовжуємо серію публікацій «Як медіа пишуть про космос», і цього разу з’ясуємо наскільки цікавою для ЗМІ є тематика далекої і загадкової карликової планети Плутон. Тривалий час із шкільної лави всі знали про існування дев’яти планет у Сонячній системі. Але 24 серпня 2006 року все змінилося – на XXVI Асамблеї Міжнародного астрономічного союзу Плутона позбавили звання планети на рівні із Землею, Марсом, Юпітером та іншими представниками. Чим іще прославився Плутон у світових ЗМІ та яким саме новинам про нові дослідження віддають перевагу журналісти – розглянемо у цьому матеріалі.

Ой, Місяцю ясний! Що ЗМІ розповідають про супутник Землі

Вікторія Лаврунова

Опубліковано: 01-08-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Продовжуємо серію публікацій «Як медіа пишуть про космос». Цього разу з’ясуємо, як подають новини про дослідження Місяця та наскільки цікавим для ЗМІ є природний супутник Землі.

Безодня, суцільний морок та обгортки від цукерок: чим цікавий для медіа Маріанський жолоб

Вікторія Лаврунова

Опубліковано: 18-07-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Дедалі частіше природа кидає виклик океанологам. Чим ширше (і глибше!) простір для досліджень – тим більше шансів дізнатися нове і фантастичне. Незважаючи на сотні досліджень, ми досі вкрай мало знаємо про найзагадковішу западину на Землі – Маріанську. Спробуємо з’ясувати, наскільки цікавими для медіа є сучасні дослідження найглибшого місця на планеті.

«Гера недаремно пролила молоко»: як медіа пишуть про Чумацький Шлях

Вікторія Лаврунова

Опубліковано: 06-07-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Науковці намагаються спростувати міфи, розповісти свою версію походження Галактики, поширити серед людей цікаві факти, щоб батькам було не соромно зацікавити своє чадо у космічній тематиці. З’ясуємо, як медіа подають інформацію  про нашу галактичну оселю.

Бути чи не бути українській кінокритиці?

Анна Мох

Опубліковано: 06-06-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Реалії українських ЗМІ підкидають іншу, серйознішу проблему: можливо кінокритику не читають, тому що її немає? Здебільшого, якщо тема матеріалу стосується кіно, то вона має такий заголовок: «Топ-5 романтичних фільмів», «Що не поділили студії Sony та Marvel», «Зірки, які змінились після пластики». Скандали та інтриги глибоко вкорінилися і в кіножурналістиці. То чи є в українських ЗМІ якісна кінокритика? Щоб з’ясувати це питання переглянемо три інтернет-видання, які публікують на своїх сторінках не тільки новини з сфери кіно, а й аналізують кінострічки.

Навіщо меми журналістам

Ірина Продан

Опубліковано: 22-05-2020

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Якщо ви активний користувач мережі, ви вже встигли помітити, що пандемія Covid-19 спричинила справжній «вибух» мемів в інтернеті. Сьогодні меми це не просто смішні картинки, які ми надсилаємо один одному в месенджері: вони проникли у всі сфери нашого життя, зокрема – і у ЗМІ. Далі ми з’ясуємо, в чому особливості мемів, про які їх функції ви навіть не здогадувались та як різні українські онлайн-ЗМІ ефективно (або ні) використовують меми у своїх публікаціях.

4 етапи розвитку нових медіа

Борис Потятиник

Опубліковано: 27-04-2020

Розділи: Нові технології медіа, Огляди, аналітика.

0

Цей текст пов’язаний з дорученням написати кілька сторінок до нового підручника з журналістики. Власне до розділу про нові медіа. Тому прошу вибачення за характерний “підручниковий” стиль. У найбільш загальному вимірі важливою характеристикою нових медіа є їхня потенційна всеохопність. Інтегруючи всі можливі у світі інформаційні потоки, веб породив надію на досягнення стану, який можна означити міфічним […]