Демократія “Єдиних новин”: аналізуємо запрошених політичних експертів у телемарафоні

Софія Сиванич

Опубліковано: 10-01-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Від початку повномасштабного вторгнення телемарафон "Єдині новини" було організовано для транслювання інформаційних етерів та протидії російській пропаганді. Журналісти називали його "інформаційним ППО" або "телерадіодивом", оскільки це унікальний досвід, перший у своєму роді не лише в Україні. Проте рівень телемарафону, який амбіційно прагне стати провідним та найбільш надійним джерелом інформації в Україні, за професійними критеріями виявився недостатнім. Особливо показовою в цьому сенсі темою для аналізу є тема політичного піару в ефірах телемарафону та запрошених гостей в студію. 

Меми в онлайн-виданнях України і світу: можливості та ризики

Сніжана Добромильська

Опубліковано: 06-01-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Меми можуть стати ефективним інструментом нових медіа, але лише за умови грамотного використання з боку редакцій. Адже можна побачити, що активність впровадження мемів у ЗМІ підвищилась під час повномасштабної війни.

Відпочити від новин: меми в українських телеграм-каналах

Вікторія Піх

Опубліковано: 04-01-2024

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Українські медіа визнають і активно поширюють меми, а іноді самі редакції придумують власні. Великого поширення набули меми в телеграм-каналах, які, як свідчить зокрема опитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), стали найпопулярнішим джерелом отримання інформації серед українців. Тож розглянемо сучасні меми саме на прикладі відомих телеграм-каналів.

Стрімко, коротко і з дрібкою гумору. Як українські медіа адаптують новини до TikTok

Анастасія Ткачук

Опубліковано: 28-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Працювати з TikTok не так легко, як його переглядати: платформа має свій специфічний стиль подання інформації, ритм, мову і правила, до яких редакціям треба прилаштовуватися. Тож навіть короткий формат новин в додатку значно відрізняється від того, що ми звикли уявляти, коли говоримо про новинні жанри і його адаптація залежить від сміливості й креативності авторів.

Інвестування в контент або чому платні підписки важливі

Юлія Стецик

Опубліковано: 26-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Явище платної підписки на медіа сьогодні стає все більш популярним в Україні. Українці починають інвестувати в контент та отримувати за це унікальні матеріали. Щодо студентів факультету журналістики - це ті люди, які знають цю сферу з середини. Тож було цікаво дослідити їхню думку щодо платної підписки.

Битва стандартів: як два світи інформації пишуть про російсько-українську війну

Оксана Бондарчук

Опубліковано: 24-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Після повномасштабного вторгнення всі новині стрічки світових медіа заполонила інформація про російське вторгнення на територію України. Наскільки висвітлення російсько-української війну відповідає журналістським стандартам часто залежить від країни походження видання. У цьому огляді порівняємо, як дотримуються журналістських стандартів американська  «The New York Times» та іранська «The Tehran Times».

Долаючи стереотипи: тема кіберспорту в українських медіа

Йосип-Борис Єрохін

Опубліковано: 21-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

Кіберспорт став не лише феноменом молодіжної культури, але і галуззю, що здобуває величезну популярність серед різних вікових груп. 2020 року кіберспорт офіційно визнали видом спорту в Україні, що зумовило активізацію кіберспортивної журналістики.

 «Хороші росіяни» у польській пресі: на прикладі видання «Gazeta Wyborcza»

Вікторія Михаць

Опубліковано: 20-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

«Хороші росіяни» згадуються у різних світових виданнях, зокрема у пресі наших сусідів та партнерів – поляків. Тож які вони – ці «хороші росіяни» – в очах польського медіа «Gazeta Wyborcza»?

З новин до аналітики: як змінювалося висвітлення війни в Україні у The Wall Street Journal

Христина Меліневська

Опубліковано: 18-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

The Wall Street Journal (WSJ) є одним із найвпливовіших економічних та фінансових ЗМІ у світі. Видання має багатомільйонну аудиторію у США та інших країнах. WSJ також є одним з основних джерел інформації про війну в Україні для американської аудиторії.

Як медіа з сатиричними фейковими новинами отримали нове дихання після повномасштабного вторгнення

Олег Костюк

Опубліковано: 14-12-2023

Розділи: Огляди, аналітика.

0

З повномасштабним вторгненням видання сатиричних фейкових новин не те що не закрилися, але й отримали поштовх до нових звершень у інформаційному просторі. З тим як почала зростати кількість фейків від росіян, потреба в опорі їм зросла пропорційно. Окрім класичних методів боротьби з неправдою як фактчекінг, постала й іронізація. Видання з відверто фейковими новинами стали масовими. У такому контексті рівень та “чорнота” гумору в них стала тільки збільшуватися. Тому не дивуйтеся, якщо побачите заклики до "арешту пса Патрона" чи новини про зустріч "киви та прігожина для обговорення актуальної ситуації". Це швидше за все новина зі “Smak” чи подібного видання.