Любомир Федоришин
Опубліковано: 07-09-2018
Розділи: Огляди, аналітика, Фальсифікація, містифікація.
0
В кінці, за класикою сценарію – вишенька на торті. Висновки екстрасенсів! Вони заявляють, що Кузьменка могли підставити і аварію підлаштувати. Не можеш довести – вигадай. Здається, саме таким правилом керувалися автори. Розповідають, що мати Андрія зверталася до екстрасенса. Що, звісно, нічого не доводить, адже навіть якби до нього сам Папа звернувся – це не зробило б з шарлатана експерта.
Ірина Ладика
Опубліковано: 05-09-2018
Розділи: Еротизація та сексизм, Реклама.
0
Дискримінація жінок у рекламі – не рідкість в українському медіапросторі. Сексистська реклама трапляється доволі часто, але ми не завжди можемо її відрізнити. То що ж таке «сексизм», які види сексистської реклами бувають, як їх виявити у конкретній ситуації і чи можна побороти?
Любомир Федоришин
Опубліковано: 11-08-2018
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Ці спостереження за португальськими ЗМІ та загальною суспільною атмосферою писалися під час футбольного мундіалю, хоча, з технічних причин, публікуються лише тепер. Цьогорічний мундіаль за своїм пафосом нагадував фінал Уімблдону чи останню гру Супебоулу. Шуму навколо ігор було настільки багато, що трансляції проводилися навіть на Таймс-Сквер, а матч “Франція-Хорватія” відвідали такі суперзірки як Уіл Сміт та […]
Ірина Ладика
Опубліковано: 30-07-2018
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Як медіа пишуть про перетворення Національної телерадіокомпанії України на UA: Суспільне? Чи не бояться комерційні ЗМІ конкуренції?
Ірина Ладика
Опубліковано: 25-07-2018
Розділи: Огляди, аналітика.
0
У кількох містах України відбулися мітинги за відкриті списки. Що воно таке і як стосується виборчої реформи і майбутніх виборів? Що знають про це пересічні українці? Яка роль у процесі інформування ЗМІ і чи вони виконують свою функцію належним чином?
Ірина Ладика
Опубліковано: 23-07-2018
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Яка перша асоціація в українця з реформою житлово-комунального господарства? Високі тарифи? Захмарні платіжки за газ?Але реформа ЖКГ не обмежується лише цим. Як медіа подають інформацію і чи допомагають розібратися у нововведеннях?
Ірина Ладика
Опубліковано: 19-07-2018
Розділи: Огляди, аналітика.
0
«Медіакритика» аналізує, як засоби масової інформації розповідають про зміни в країні. Сьогодні досліджуємо реформу децентралізації. Вона – одна із найпопулярніших та найрозпіареніших. Зараз села можуть об’єднуватися у громади добровільно, але з часом цей процес стане примусовим. Яка роль у цьому процесі ЗМІ? Вони нагнітають паніку чи навпаки агітують за реформу?
Ірина Ладика
Опубліковано: 14-07-2018
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Українці не довіряють вітчизняним суддям та вважають судову систему корумпованою. Щоб змінити такий стан справ і відновити довіру до цієї гілки влади, у 2018 році в Україні запустили судову реформу. Як пишуть про неї медіа?
Ірина Ладика
Опубліковано: 11-07-2018
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Пенсіонери – одна із найвразливіших груп українського суспільства. А ще вони – найактивніші виборці. На допомозі саме пенсіонерам люблять піаритися політики. Тому така реформа привертає до себе увагу. А як її подають ЗМІ?
Ірина Ладика
Опубліковано: 09-07-2018
Розділи: Огляди, аналітика.
0
«Медіакритика» продовжує досліджувати, як медіа розповідають про реформи. Сьогодні на черзі – медична реформа. Одна із найскандальніших, яка має багато противників, серед яких – Ольга Богомолець, але й багато прихильників. Медична реформа – та, яка стосується усіх без винятку українців, тому дуже важливо, щоб вони розуміли, у чому її суть.