Друковані Версії



№01
Сторіччя фальсифікацій. Reality Show


№02
Міфопоетика і міфополітика


№03
Війна в Іраку і медіа


№04
Порнографізація всієї країни


№05
Свобода відповідальності. Відповідальність свободи


№06
Агресія в інформаційному просторі


№07
Листопадовий зрив


№08
Що зробили вибори з медіа?


№09
Нові і старі медіа


№10
Масова журналістська освіта


№11
Якісні та популярні медіа


№12
Мова влади. Влада мови


№13
Львівські та кримські медіа: реалії і стереотипи


№14
Українська мережева журналістика


№15
Євро-2012: Інформаційний аспект


№16
Верховенство права


№17
Європа над Чорним морем


№18
Свобода від Цензури


№19-20


№21


№22
Медіа в культурі. Культура в медіях


№23
Культурні практики в медіях


№24
Медіа. Конфлікти. Медіація


№25
Тренди у нових медіях


№26
Досліджуємо дослідження


№27
Медіатизація політики


№28


№29


№30
Медіатизація війни


№31
Медіа під впливом штучного інтелекту

Рицáрство Образів Сумних: про шоумагію і підлий бік телевидовища

Євген Гулевич

Опубліковано: 13-01-2009

Розділи: №04, Друковані версії.

0

– Як будеш розважатися?! – А ти не знаєш! – То як? – Та як всі… Коли видовище. …роблю те, що приємно… В новинах Терещенко сказав: “Погода нарешті починає відповідати календарю”. Це вже не симптом – діагноз: нас примушують вірити, що календар був раніший за погоду, за нами полюють, як за паразитами, – невтомно і […]

Ностальгiя за художнiм фiльмом

Наталя Вихопень

Опубліковано: 13-01-2009

Розділи: №04, Друковані версії.

0

Є одне слово, яке я скоро зненавиджу, якщо вже цього не зробила. Це навiть не слово, а скорочення —”т/c”. Тепер я його розшифровую вже не як “телесерiал”, а як “тисни”. Тисни на кнопку пульта, щоб хоч десь, на якомусь далекому 32 чи 40 каналi побачити щось iнше, а не серiал. Це добре, коли є кабельне […]

Світ реклами, який нам пропонують

Надія Павлик-Вачкова

Опубліковано: 13-01-2009

Розділи: №04, Друковані версії.

0

Жорстокість і насильство у фільмах та  мультфільмах уже мало кого дивує. І якщо ще 10 років тому науковці та публіцисти звинувачували у збільшенні проявів насильства кіноіндустрію, то тепер багато хто заперечує цю думку, вважаючи кіно тільки відображенням життя. Збільшилась і кількість звинувачень щодо ЗМІ, мовляв, показуєте кров, трупів, детально описуєте жорстокі вбивства, от і отримуєте […]

Традиційні українські ЗМІ в Інтернеті (на прикладі газети “Високий Замок”)

Уляна Сурмай

Опубліковано: 13-01-2009

Розділи: №04, Друковані версії.

0

Невід’ємною частиною сучасного інформаційного простору стала мережа Інтернет. Фактично кожен із українських засобів масової інформації (радіостанції, телеканали, газети, журнали) має свою інтернет-версію. Здебільшого, всі сайти українських ЗМІ одинакові за структурою. Відрізняються один від одного лише дизайном та інформаційним наповненням. Описати інтернет-версію традиційних ЗМІ можна на прикладі сайту щоденної львівської газети “Високий Замок”. Завітавши на інтернет-сторінку […]

“Реальне телебачення” – втеча від реалій чи спотворена реальність

Н.Шилова, студентка

Опубліковано: 13-01-2009

Розділи: №04, Друковані версії.

0

Одним з потаємних бажань людини було і залишається підглядання за чужим життям. Як ми намагаємося приховати від самих себе цю, подекуди не дуже пристойну, цікавість, все ж таки не оминаємо жодної можливості побачити чи підслухати чужі переживання, невдачі та мрії. Дуже приємно дізнаватись, що не лише в тебе виникає така цікавість, що вона є в […]

Свобода слова+державний інтерес=?

Олександр Прокопенко, студент

Опубліковано: 13-01-2009

Розділи: №04, Друковані версії.

0

“ОРТ міжнародне” — єдиний канал, який я, житель Києва, маю змогу  дивитися  через міські кабельні мережі. Трагічні події у Москві мобілізували телекомпанію: вона оперативно перебудувала інформаційне мовлення, подаючи в ефір екстренні повідомлення ледве не щогодини. Якщо припустити, що терористи в театральному центрі мали змогу дивитися „ОРТ-М”, то безславний фінал їхньої „місії” виглядав цілком логічним. Починаючи […]

Інтернет – могутня зброя в руках умільця

Наталка Понуркевич

Опубліковано: 13-01-2009

Розділи: №04, Друковані версії.

0

Наявність розвиненої мережі недержавних організацій є однією з необхідних умов розвитку в країні громадянського суспільства. Важливу роль у розвитку ЗМІ можуть відіграти сучасні інформаційні технології. Однак складається враження, що нині в Україні дещо недооцінюється та роль, яку в цьому процесі здатний відіграти Інтернет. За деякими даними, аудиторія користувачів Інтернету в Україні за минулий рік збільшилася […]

Ринок. Телевізійний. Що споживають глядачі?

О. Паук, студент

Опубліковано: 13-01-2009

Розділи: №04, Друковані версії.

0

Телебачення схоже на звичайнісінький ринок, де одні (канали) пропонують (передачі), а інші (глядачі) споживають запропоноване (дивляться телевізор). Великий вибір  вітчизняних та іноземних товарів від різних виробників дозволяє споживачеві віднайти саме те, що найбільше подобається, адже плата за  весь товар однакова –натиснути на кнопку. Як і на звичайному ринку, на телевізійному є сезонні товари — ранішні […]

Культура реклами чи реклама культури

Наталія Паньків

Опубліковано: 13-01-2009

Розділи: №04, Друковані версії.

0

Старше покоління з ностальгією згадує радянські часи. І не тільки тому, що ковбаса була в магазинах дешевшою, зарплату платили вчасно, а пенсії вистачало на прожиття і навіть на відпочинок, а тому, що по телевізору можна було дивитися випуски новин, святковий концерт чи улюблений фільм без остраху, що в кульмінаційний момент настане перерва на рекламу. Сьогодні […]

Світ, в якому ми живемо?

Юлія Мілянич

Опубліковано: 13-01-2009

Розділи: №04, Друковані версії.

0

Сприймаючи інформацію з телеекранів, ми практично не замислюємося над тим, як вона впливає на нас. Простежимо за цим процесом. Отож, що сьогодні нам пропонує телеефір? Увімкнімо телевізор у рейтинговий час – з 18 до 24: детективи, трилери, бойовики з вибухами, перестрілками, вбивствами,  ще – брутальна лайка, яка лунає з вуст як негативних, так і позитивних […]