Штучний інтелект (не)замінить журналістів Або як навчитися з ним співпрацювати

Ірина Давосир

Опубліковано: 18-01-2024

Розділи: Нові технології медіа.

0

Збільшення використання штучного інтелекту в журналістиці вказує на те, що ці ресурси все ж спрощують життя медійникам. Проте йдеться більше про співпрацю з ШІ, аніж про заміну людського потенціалу. Лише люди здатні відчувати історії та генерувати ідеї, які цікавитимуть суспільство, можуть реагувати на запити авдиторії та самостійно впливати на них.

Розширені можливості: як chat-GPT покращує свій сервіс і яка з того користь журналістам

Ірина Паращенко

Опубліковано: 16-01-2024

Розділи: Нові технології медіа.

0

Розвиток технічної галузі продовжує дивувати. Роботи, які говорять. Роботи, які виконують людські обов’язки. Роботи, які стають незамінними у виробничих сферах. Такі інновації не те, щоб недоступні, але коштують солідну суму доларів та є обмеженими в кількості. Однак чат GPT — штучний інтелект, доступ до якого може отримати кожен.

Виклик чи можливість: як журналісти використовують штучний інтелект

Олександра Кучечук

Опубліковано: 02-01-2024

Розділи: Нові технології медіа.

0

У листопаді 2023 відомий американський журнал «Sports Illustrated» втрапив у гучний скандал – його звинуватили у тому, що він публікує статті, створенні за допомогою штучного інтелекту. Ба більше, їхніми авторами є фейкові люди, фотографії яких можна знайти на сайті, що продає згенеровані ШІ світлини.

На хвилі тренду: як українським медіа вдається інтегруватися у мінливе середовище TikTok та зберігати власну ідентичність

Валерія Буняк

Опубліковано: 30-12-2023

Розділи: Нові технології медіа.

0

Зростання попиту на суспільно важливі теми та їх пояснення у TikTok спонукає українські медіа замислитися над тим, аби все ж таки створити власний акаунт та випробувати алгоритми китайської соцмережі. Як ЗМІ інтегруються у новий сервіс та адаптовують свій контент, а також чи відповідають трендам платформи, розглянемо у цьому матеріалі.

Від тестів «Яка ти ковбаска» до гри-тренажера «Чий це танк»: як змінився гейміфікований контент із початком повномасштабної війни

Аліна Боднарук

Опубліковано: 22-11-2023

Розділи: Нові технології медіа.

0

Більшість опитуваних до війни найчастіше дивилися розважальний контент, а контент новин був для них другорядним, але з початком воєнних дій новинний контент зайняв перше місце за їх споживанням. Такі тенденції змусили журналістів поглянути на гейміфікацію під іншим кутом зору. І вони зрештою перестали асоціювати її виключно із ефективним інструментом для розваг.

Штучний інтелект: помічник журналіста чи конкурент

Олександра Тетерева

Опубліковано: 13-11-2023

Розділи: Нові технології медіа.

0

Ви напевно помітили, наскільки багато галасу, останнім часом, здійняв ChatGPT. Він справді може полегшити наше життя, наприклад, написати лист колезі або придумати привітання бабусі на день народження. Через його здатність створювати тексти, люди почали ставити питання: що ж буде з журналістами? Підказка: вони нікуди не дінуться.

Голос майбутнього: як ChatGPT допоможе журналістиці

Ліна Костенко

Опубліковано: 04-06-2023

Розділи: Нові технології медіа.

0

З кожним днем ​​технології штучного інтелекту дедалі більше впливають на різні сфери нашого життя, і журналістика не є винятком. ChatGPT, одна з передових технологій, розроблених компанією OpenAI, вже має величезний вплив на світ медіа. Але які ж все таки плюси ChatGPT для колег-журналістів і чи є вони взагалі?

ChatGPT та пропаганда. Чому не можна довіряти ШІ?

Марія Сікора

Опубліковано: 12-03-2023

Розділи: Нові технології медіа.

0

18 лютого в Україні став доступним штучний інтелект ChatGPT, який вже встиг наробити шуму в усьому світі і якому прогнозують ажіотаж більший, ніж при появі інтернету. Вже багато експертів розповідали про те, як бот вплине на різні сфери життя, але поговоримо про те, як він може бути корисним для пропаганди.

ChatGPT: чи вкраде новий чат-бот роботу в журналістів?

Христина Березяк

Опубліковано: 07-02-2023

Розділи: Нові технології медіа.

0

Багатьох користувачів приголомшила багатофункціональність чат-боту GPT. Вже за два місяці про нього дізналися усі, хто бодай трохи цікавиться медіатехнологіями. Реакцію людей можна поділити на два типи: одна частина вражена сучасними здібностями ШІ та бачить у ньому великий потенціал, інша – непокоїться, що ChatGPT відбере в них роботу. Насамперед йдеться про журналістів, копірайтерів та розробників контенту.

NFT на культурному фронті. Як віртуальне мистецтво допомагає Україні

Лілія Сокульська

Опубліковано: 30-01-2023

Розділи: Нові технології медіа.

0

Початок повномасштабного вторгнення рф в Україну змусило кожного українця на своєму рівні зробити внесок у перемогу над ворогом. Зокрема, українська IT-індустрія доклала чималих зусиль, щоб її наблизити. Тож на цій хвилі почали з’являтись різноманітні благодійні артпроєкти та колекції NFT, які під час війни суттєво допомагають збирати кошти в підтримку України, людей, котрі постраждали та допомогу для ЗСУ. Ба більше, привертають увагу світового загалу на ситуацію в Україні.