Олена Дейна
Опубліковано: 28-11-2021
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Які асоціації викликає у вас позначка «PR and SMM specialist» в біографії Інстаграм-блогерки? Мабуть в голові одразу з’являється образ дівчинки, яка сидить в кав’ярні і щось клацає в макбуці, телефонує до клієнтів та п’є какао на кокосовому молоці. Проте SMM — це не різновид лайтової роботи, де ти багато заробляєш і нічого не робиш. Недаремно ж курс навчання в цій сфері коштує як рік в університеті. Якщо терміни KPI, CTA i UGC вводять тебе в легкий ступор, то саме час розібратися та проаналізувати, наскільки SMM-стратегії є складними для початківців та яких якостей вимагають.
Вікторія Голуб
Опубліковано: 26-11-2021
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Маркетинг та підхід до реклами надзвичайно швидко прогресує кожного дня. Методи, які використовували півроку тому, можуть стати недієвими у веденні сучасного бізнесу. Поглянемо, які SMM-стратегії використовують успішні бренди, аби вберегти клієнта і не провалитися у тіньовий бан суспільства.
Вероніка Кононенко
Опубліковано: 22-11-2021
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Чимало українців асоціює бодіпозитив з безглуздими балачками феміністок, виправданням ліні й неохайності та з іншими малоприємними речами. Проте не варто одразу осуджувати таке ставлення: цілком можливо, що людина стала жертвою викривленої інформації про бодіпозитив. Розглянемо кілька типових помилок, яких припускаються медійники, беручись за цю тему.
Зоряна Гасій
Опубліковано: 16-11-2021
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Крім українського продакшену серіали на нашому телебаченні рідко можуть похизуватися оригінальністю сюжетів та часто запозичують їх в інших країн, де ті давно завоювали найвищі щаблі рейтингів. Зокрема в Росії.
Вікторія Горайчук
Опубліковано: 14-11-2021
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Купівля закордонних форматів та їх адаптація під своїх глядачів стала цілком звичною практикою для українських телеканалів. Майже кожне розважальне телешоу має свій аналог закордоном. Чим же український варіант відрізняється від оригіналу і як адаптували продукт під українську аудиторію. Спробуємо розібратися на прикладі «Холостяка» та «Маски».
Наталія Габор, Юрій Залізняк, Орест Семотюк
Опубліковано: 28-10-2021
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Львівські експерти моніторили з 13 до 19 вересня 2021 року чотири друковані видання – газети «Високий Замок», «Експрес», «Львівська пошта» (усі – Львів), «Новини Прибужжя» (Червоноград) (загалом 255 публікації), а також чотири он-лайнові видання – сайти «Вголос», «Гал-інфо», «Захід.нет», «Львівський портал» (сукупно 400 матеріалів).
Наталя Стеблина, аналітикиня Інституту демократії ім. Пилипа Орлика
Опубліковано: 27-10-2021
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Баланс думок, повнота та відокремлення фактів від коментарів найбільше порушувалися регіональними ЗМІ у вересні. Таку ситуацію можна пояснити присутністю великої кількості іміджевих матеріалів про місцеву владу та окремих політиків у регіональних виданнях. А також звичкою журналістів використовувати чиновників, сайти міськрад чи пресрелізи як єдине джерело інформації. Такими є результати моніторингу, який був проведений Інститутом демократії імені Пилипа Орлика у вересні 2021.
Наталя Стеблина, аналітикиня Інституту демократії ім. Пилипа Орлика
Опубліковано: 21-10-2021
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Топ-темами регіональних друкованих ЗМІ у вересні були: категорія «інше» – 34,5% (реклама, розважальний контент, поради, привітання тощо) та життя місцевої громади – 19,9%. Для інтернет-видань на першому місці життя місцевої громади – 18,2% та кримінал – 18,1%.
Здебільшого у газетах та на сайтах переважав контент, зручний для швидкої обробки та передруків із мінімальним редагуванням. Натомість теми, що потребували аналізу, детального вивчення ситуації (корупція, впровадження реформ), висвітлювалися дуже рідко.
Максим Білоконь
Опубліковано: 07-10-2021
Розділи: Огляди, аналітика.
0
11 червня 2020 року у Римі відбулася церемонія відкриття чемпіонату Європи 2020. Через пандемію коронавірусу турнір було перенесено на рік, а через карантинні обмеження в містах проведення (окрім деяких випадків) стадіони були заповнені лише частково. Проте змагання аж ніяк не були обділені увагою мас-медіа: прев’ю, огляди, спортивна аналітика, флеш-інтерв’ю та інші матеріали з’являлися в мережі впродовж усього часу проведення чемпіонату та після нього. Як працювали медійники в умовах карантинних обмежень та чи сильно це позначилось на якості матеріалів і зацікавленні аудиторії? Аби з’ясувати це, порівняємо роботу каналів «Футбол 1\2\3» та «Sky Sports».
Максим Білоконь
Опубліковано: 05-10-2021
Розділи: Огляди, аналітика.
0
З початком пандемії COVID-19 спортивна індустрія зазнала великих економічних втрат. Кіберспорт також постраждав від пандемії, але зміна умов та скасування турнірів відбувалися поступово. Втім, у основних дисциплінах продовжувалися турніри, висвітленням яких займалися відповідні студії. Деякі підійшли до цього дуже креативно. Оглянемо події, які стали найбільш популярними серед глядачів за кількістю переглядів та щоденним онлайном, та спробуємо з’ясувати, як змінився підхід до висвітлення подій у кіберспорті і чим він відрізняється від періоду, коли турніри проходили у LAN-форматі, тобто у спеціально підготовленій сцені на арені чи стадіоні.