Вікторія Дітчик
Опубліковано: 28-02-2024
Розділи: Нові технології медіа.
0
За останні десятиліття інтернет відігравав роль каталізатора швидкого та непередбачуваного розвитку. Від перших електронних листів до відеоконференцій, від інтернет-магазинів до блокчейн технологій. Сьогодні ми стоїмо на порозі нової ери - Web 3.0. Ця технологія обіцяє стати наступним етапом у розвитку інтернету, де безпека, прозорість та децентралізація гратимуть ключову роль.
Ольга Гордюк
Опубліковано: 27-02-2024
Розділи: Огляди, аналітика.
0
У світі, де влада схильна до корупції, роль медіа стає вкрай важливою в протидії цьому явищу. Медіа мають потужний вплив на суспільство та можуть відігравати ключову роль у виявленні, розкритті та запобіганні корупції. Чи вдається українським медійникам побороти цього звіра? Пропонуємо огляд трьох гучних антикорупційних розслідувань від журналістів.
Ольга Гордюк
Опубліковано: 26-02-2024
Розділи: Фальсифікація, містифікація.
0
В сучасному світі зростає популярність громадянської журналістики, що означає активну участь громадян у створенні та поширенні новин. Цей підхід є реакцією на зростання доступності технологій і соціальних мереж, які дозволяють кожному стати "журналістом" і розповісти свою історію. Однак разом зі зростанням популярності громадянської журналістики з’являються й певні ризики та небезпеки. Пропонуємо коротко розглянути кілька прикладів громадянської журналістики в Україні, як саме пересічні українці можуть долучитися до створення інформаційного контенту.
Лілія Сокульська
Опубліковано: 25-02-2024
Розділи: Нові технології медіа.
0
Вже сьогодні цей вид графіки перейшов далеко за межі створення простих фантастичних сценаріїв, ставши невіддільною частиною інноваційних маркетингових технологій. Адже це дає рекламодавцям чималу можливість продемонструвати кожну важливу деталь їхньої продукції - від блискучих контурів нового автомобіля до захопливих візуальних ефектів, що викликають емоції та привертають увагу цільової аудиторії.
Анастасія Ткачук
Опубліковано: 25-02-2024
Розділи: Нові технології медіа.
0
Якщо 2023 був роком широкого знайомства з ШІ, то 2024 — рік його всебічного вивчення й інтеграції в найрізноманітніші сфери, зокрема в медіа. Сьогодні журналісти вже використовують можливості штучного інтелекту для створення новин, фактчекінгу, роботи з великими даними, репортажистики й розслідувань. Та це не весь його потенціал. Так The New York Times нещодавно повідомило, що збирає спеціальну команду, яка досліджуватиме можливості використання генеративного ШІ у їхній редакції.
Ніколетта Мірявець
Опубліковано: 24-02-2024
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Для того, щоб дізнатися, чому міжнародна спільнота так прихильно ставиться до особи Володимира Зеленського ми проаналізували виступи Президента України, які було опубліковано у його соціальних мережах. Саме завдяки їм відбувається знайомство іноземних журналістів, громадян та державних осіб з діяльністю українського очільника.
Анна Проказюк
Опубліковано: 23-02-2024
Розділи: Огляди, аналітика.
0
"Зерновий коридор" став ключовим елементом глобальної продовольчої безпеки та міжнародної дипломатії, враховуючи значну роль України у світовому аграрному секторі. З середини лютого польські фермери знову почали виходити на протести до кордону з Україною та блокувати перевезення. Як пояснюють це наші медіа і що говорять про це у Польщі?
Лілія Сокульська
Опубліковано: 22-02-2024
Розділи: Огляди, аналітика.
0
Дедалі частіше екоактивісти потрапляють до новинних стрічок через свої акції протесту. Одним з останніх став випадок в Луврі, де двоє активісток облили супом всесвітньо відому картину Леонардо Да Вінчі “Мона Ліза”.
Вікторія Піх
Опубліковано: 21-02-2024
Розділи: Нові технології медіа.
0
Роботизована журналістика стає дедалі популярнішою завдяки новітнім технологіям і трендам. Багато функцій, які виконували журналісти і отримували за це гроші, зараз можуть легко замінити роботи. Наприклад, редагування текстів, розшифрування матеріалу або рерайт, значно швидше може зробити система штучного інтелекту. Пропонуємо кілька яскравих прикладів успіхів та невдач штучного інтелекту в журналістській діяльності.
Вікторія Піх
Опубліковано: 20-02-2024
Розділи: Нові технології медіа.
0
Сьогодні ШІ (штучний інтелект) сміливо застосовують для рерайту, копірайтингу, редагування тексту та навіть збору інформації. Варто розуміти, що машини теж схильні до помилок, як і звичайні журналісти. Наприклад, згадаймо як телеканал “Новий”, створивши сюжет до 105 річниці з дня народження українського письменника Олеся Гончара, поширив фейкову інформацію. На своїй сторінці в Instagram “Новий канал” опублікував допис з маловідомими фактами про Олеся Гончара: як виявилося, скориставшись ChatGPT, який подав неправдиву інформацію. Про це зізнався сам телеканал і вибачився за поширення фейкових фактів.