Марина Блохіна
Опубліковано: 14-02-2023
Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?.
0
Попри неймовірну популярність передачі "Супермама", шоу містить чимало гендерних стереотипів, шкідливих наративів та й просто відвертого сексизму. То чи варто поширювати на таку широку авдиторію, що має канал “СТБ”, шоу, що закріплюватиме у свідомості українців застарілі концепції щодо сім’ї та патріархальний світогляд? Спробуємо розібратися.
Вікторія Стень
Опубліковано: 19-01-2023
Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?.
0
Скандальний коментар Олексія Арестовича в ефірі з російським журналістом щодо трагедії 14 січня у Дніпрі і реакція на нього медійників показали, що медіа цікавить лише тема війни з вуст цієї персони. А «менш значущі» проблеми, як от сексизм з його боку можуть почекати до «кращих часів».
Ярина Капраль
Опубліковано: 20-04-2021
Розділи: Агресія і тривога, Еротизація та сексизм.
0
Багато-хто бачив екранізовану історію стосунків студентки Анастейші Стіл з підприємцем Крістіаном Греєм у “50 відтінків сірого”. Стрічка вразила глядачів не лише романтичними вчинками героя, а й відвертими сценами з жорстокою еротикою, яка в нас асоціюються з БДСМ. Саме нестандартний сюжет фільму та поєднання любові, сексуальності та садизму спричинили хвилю обговорень та перевершили будь-які очікування, зробивши книгу бестселером у багатьох країнах, а фільм одним з найбільш касових.
Іванна Ружевич
Опубліковано: 25-01-2021
Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?, Реклама.
0
Сексизм, мачизм, фейсизм, об’єктивація та еротизація — усе це типовий рекламний набір, що повинен привернути увагу покупця й змусити останнього "купити". Слід визнати, що увагу така реклама все ж привертає, втім викликає радше супротив та обурення, ніж бажання придбати рекламований товар. Тож сьогодні поговоримо про маркетинг, який ображає.
Анастасія Диняк
Опубліковано: 23-01-2021
Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?.
1
Незважаючи на те, що вже не перший рік увесь цивілізований світ бореться з сексизмом, в Україні залишається багато творців медіаконтенту, які подають жінку лише як привабливу ляльку. Сексуальна об’єктивація окремих частин тіла досить поширена у фільмах, журналах, рекламних роликах. Здавалося б, авторитетні масмедіа мають допомагати подолати цю проблему, проте деякі журналісти ставляться до неї цілком лояльно та й самі не втрачають можливості наголосити на жіночій сексуальності там, де це, м'яко кажучи, недоречно. І серед таких «професіоналів своєї справи» не тільки автори жовтих видань, а й журналісти інформаційного агентства УНІАН.
Наталя Стареправо
Опубліковано: 13-11-2019
Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?.
0
Щодня на сайти для дорослих завантажують нові еротичні матеріали без відома того, хто зображений. Через необережність кожен наражає себе на небезпеку стати «порнозіркою», але замість грошового прибутку набути горе-славу. Як відверті фото й відео опиняються в інтернеті проти волі власника і як вберегти себе від порношахрайства? Спробуємо з’ясувати.
Ірина Ладика
Опубліковано: 05-09-2018
Розділи: Еротизація та сексизм, Реклама.
0
Дискримінація жінок у рекламі – не рідкість в українському медіапросторі. Сексистська реклама трапляється доволі часто, але ми не завжди можемо її відрізнити. То що ж таке «сексизм», які види сексистської реклами бувають, як їх виявити у конкретній ситуації і чи можна побороти?
Близько двох років тому, коли я жила зі своїм тодішнім хлопцем у Брукліні, залізла у його комп’ютер задля якоїсь «важливої» онлайн-забаганки (як-от переглянути фото ідеальних варених яєць), і натрапила на кілька відкритих вікон у браузері, найбільш пам’ятні з яких – знімок заду, який хіба із кліщами фотографувати. Повитріщавшись на екран та прочитавши назви відео (із […]
Лілія Шутяк
Опубліковано: 31-12-2008
Розділи: Еротизація та сексизм, За що критикують медіа?.
2
Так вже сталось, що в Україні нема якісних еротичних видань. А ті, що претендують так називатися, не вражають ані різноманітністю, ані оригінальною тематикою. Більше того, уся продукція подібного характеру – російськомовна. Загалом її можна поділити на так звану “елітарну” і “масову”, але радше не за якістю, а за вартістю одного примірника. До “масової” віднесемо усю […]
Тетяна Ключарьова
http://www.ukma.kiev.ua/pub/KTM/2002/1/porno.html
Опубліковано: 05-12-2008
Розділи: Еротизація та сексизм.
4
Будь-який підліток чи дитина, яка уміє читати, легко може судити про те, чим переважно цікавляться дорослі, достатньо тільки вивчити асортимент першої-ліпшої книжкової розкладки біля станції метро. Отож, наші шановні дорослі цікавляться любовними романами, мріють очистити організм і продіагностувати карму, вивчити іноземну мову і закони бізнесу. Крім останніх новин, найохочіше розкуповуються видання, які містять цінні відомості […]